• Bleh. Vrienden. Wat moet je ermee?
    Echt ieder jaar is het hetzelfde. Je nodigt bergen mensen uit voor je verjaardag, die beloven te komen en als je dan een week of een paar dagen navraagt of ze nog komen of hoe laat hoor je ineens dat het niet door kan gaan om wat voor kut smoes dan ook.
    Zo kwam mijn beste vriend met de smoes dat hij niet kan komen, omdat zijn kleding niet is gewassen. Toen heb ik hem ook vriendelijk gevraagd of dat het beste was wat hij kon verzinnen.
    Blegh.

En het rotte is, de paar mensen om wie ik geef die heel graag willen komen en ik graag zou zien, wonen allemaal te ver om de reis te kunnen maken of hadden al ruim van te voren afspraken die ze niet kunnen verzetten. Sucks.

Overigens is dit niet alleen met verjaardagsfeestjes, maar nu ik morgen het vier en ik nu al de zoveelste keer hoor dat mensen niet komen ... Blegh. Ik moest toch even een heel klein beetje janken.

Ik ga er vooralsnog het beste van maken, maar dat wordt dus met een heel klein groepje en met niemand van mijn eigen leeftijd. (cat)

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:32 ]

Til hug og blod.

Occhi schreef:
    (...)

Ik durf het bijna niet zeggen maar ik heb cup E.

Heb ik ook gehad, maar toen viel ik een paar kilo af en tot nu tot blijf ik op D hangen gelukkig. (:
    Ik vind grote (natuurlijke) borsten fijn en mooi, maar bij E kan het met sommige beha's toch nog wel zwaar zijn.

Til hug og blod.

Occhi schreef:
    (...)

Nee, dat niet voor zover ik weet. Toen ze nog cup D waren, hoopte ik dat ze niet verder zouden groeien maar ze waren eigenwijs.

-out-

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Gondor schreef:
    (...)

Heb ik ook gehad, maar toen viel ik een paar kilo af en tot nu tot blijf ik op D hangen gelukkig. (:
    Ik vind grote (natuurlijke) borsten fijn en mooi, maar bij E kan het met sommige beha's toch nog wel zwaar zijn.

Pim zegt wel eens ''Ik had eens een vriendin met hele grote borsten en dat was gewoon niet leuk meer. Kon niet eens normaal op haar liggen. '' :'D Dat maakt me altijd weer wat blijer over de mijne haha.

-

Genius schreef:
    (...)
    Pim zegt wel eens ''Ik had eens een vriendin met hele grote borsten en dat was gewoon niet leuk meer. Kon niet eens normaal op haar liggen. '' :'D Dat maakt me altijd weer wat blijer over de mijne haha.

Van dat soort uitspraken krijg ik nou echt dirty mind gedachten.

Physics is awesome

Occhi schreef:
    (...)

Van dat soort uitspraken krijg ik nou echt dirty mind gedachten.

Dat was ook op die manier bedoeld :'D

-

Gondor schreef:
    (...)

Ja, bij de meeste beha's gaan ze maar tot D en vooral bij de beha's die ik leuk vind. (Of bedoelde je dat niet?)

Physics is awesome

Slotje.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."