• Bleh. Vrienden. Wat moet je ermee?
    Echt ieder jaar is het hetzelfde. Je nodigt bergen mensen uit voor je verjaardag, die beloven te komen en als je dan een week of een paar dagen navraagt of ze nog komen of hoe laat hoor je ineens dat het niet door kan gaan om wat voor kut smoes dan ook.
    Zo kwam mijn beste vriend met de smoes dat hij niet kan komen, omdat zijn kleding niet is gewassen. Toen heb ik hem ook vriendelijk gevraagd of dat het beste was wat hij kon verzinnen.
    Blegh.

En het rotte is, de paar mensen om wie ik geef die heel graag willen komen en ik graag zou zien, wonen allemaal te ver om de reis te kunnen maken of hadden al ruim van te voren afspraken die ze niet kunnen verzetten. Sucks.

Overigens is dit niet alleen met verjaardagsfeestjes, maar nu ik morgen het vier en ik nu al de zoveelste keer hoor dat mensen niet komen ... Blegh. Ik moest toch even een heel klein beetje janken.

Ik ga er vooralsnog het beste van maken, maar dat wordt dus met een heel klein groepje en met niemand van mijn eigen leeftijd. (cat)

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:32 ]

Til hug og blod.

Gondor schreef:
    (...)

Hehehe. Jij hebt een C toch?
    Ik zit op dubbel D ongeveer. :'D

Nee ik heb B maar het zit tegen een kleine C aan. :Y)

-

Ik ga dus vandaag in wat mijn trouwjurk had moeten worden, als mijn schoonmoeder lief die dag niet verpest had. Nu ik toch in een andere jurk wil trouwen, heb ik hem omgedoopt tot feestjurk!
    Strakjes krijgen jullie een foto ervan. Zeldzaam moment hoor, ik in een jurk (of rok en korset in dit geval). (krul)

Til hug og blod.

Genius schreef:
    (...)

Lieve, kleine C. :Y)
    Nee hoor babe, je hebt prima borstjes. Mooi maatje voor je figuur. Ik denk dat je zou omvallen met mijne. :'D

Til hug og blod.

Gondor schreef:
    Ik ga dus vandaag in wat mijn trouwjurk had moeten worden, als mijn schoonmoeder lief die dag niet verpest had. Nu ik toch in een andere jurk wil trouwen, heb ik hem omgedoopt tot feestjurk!
    Strakjes krijgen jullie een foto ervan. Zeldzaam moment hoor, ik in een jurk (of rok en korset in dit geval). (krul)

Ik kan niet wachten om de foto te zien. ;D

-

Gondor schreef:
    (...)

Lieve, kleine C. :Y)
    Nee hoor babe, je hebt prima borstjes. Mooi maatje voor je figuur. Ik denk dat je zou omvallen met mijne. :'D

Zolang Pim ze maar mooi vind. (cat) Hahaha ja dat denk ik ook, moet ik zo'n karretje hebben waar ik ze op kan leggen zodat ik kan lopen :'D

-

Genius schreef:
    (...)
    Zolang Pim ze maar mooi vind. (cat) Hahaha ja dat denk ik ook, moet ik zo'n karretje hebben waar ik ze op kan leggen zodat ik kan lopen :'D

Ik geloof echt dat we mensen nu bang aan het maken zijn met mijn (of onze) borsten. :'D

Til hug og blod.

Lol. Van een verjaardagstopic naar een borsten topic. Awesome.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ach, kleinigheidjes houd je altijd.(krul)

Til hug og blod.

Genius schreef:
    (...)

Kijk, die cupmaat zou ik wel willen hebben. Maar aangezien ik tegen plastische chirurgie ben, gaat dat waarschijnlijk gebeuren.

Physics is awesome

Occhi schreef:
    (...)

Kijk, die cupmaat zou ik wel willen hebben. Maar aangezien ik tegen plastische chirurgie ben, gaat dat waarschijnlijk gebeuren.

Wat heb jij dan? ^^

-

Genius schreef:
    (...)
    Wat heb jij dan? ^^

Ik durf het bijna niet zeggen maar ik heb cup E.

Physics is awesome

Occhi schreef:
    (...)

Ik durf het bijna niet zeggen maar ik heb cup E.

Maar heb je dan niet vet last van je rug en alles? Een collega van mij is 15 en heeft laatst ook een operatie ondergaan om wat weg te halen. Soms is dat wel gewoon beter.

-

Genius schreef:
    (...)
    Maar heb je dan niet vet last van je rug en alles? Een collega van mij is 15 en heeft laatst ook een operatie ondergaan om wat weg te halen. Soms is dat wel gewoon beter.

Nee, dat niet voor zover ik weet. Toen ze nog cup D waren, hoopte ik dat ze niet verder zouden groeien maar ze waren eigenwijs.

Physics is awesome

Desmond schreef:
    Dat is echt kut, ik hoop dat je toch nog een gezellig verjaardag hebt (:

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Occhi schreef:
    (...)

Nee, dat niet voor zover ik weet. Toen ze nog cup D waren, hoopte ik dat ze niet verder zouden groeien maar ze waren eigenwijs.

Ze hebben een eigen wil ontwikkeld. (cat)

-