• Hii.

    Wie kent dat boek ? Dat gaat over Sabine Dardenne die dus gegijzeld werd door Mark Dutroux. Ik ben het boek momenteel aan het lezen en jeezus zeg maak zo maar iets mee ._.

    Geef jullie mening over de Zaak Dutroux en zeg er even bij of je het boek ook al hebt gelezen :Y).

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 20:13 ]


    I found myself in Wonderland.

    Staat er ook in hoe ze werden behandeld?
    echt erg =O


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    Staat er ook in hoe ze werden behandeld?
    echt erg =O


    Ja maar niet in details.


    I found myself in Wonderland.

    Ik ken het boek, heb het wel nog nooit gelezen en ik denk ook niet dat ik het ga doen. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat het me op de een of andere manier bang zou maken ofzo. I dunno, het lijkt me een heel zwaar boek om te lezen :s

    Omg, wat erg ;o
    Nee, ik denk niet dat ik die snel zou lezen, op de een of andere manier...

    Swallow schreef:
    Ik ken het boek, heb het wel nog nooit gelezen en ik denk ook niet dat ik het ga doen. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat het me op de een of andere manier bang zou maken ofzo. I dunno, het lijkt me een heel zwaar boek om te lezen :s


    Wat bedoel je wel met zwaar boek ?


    I found myself in Wonderland.

    Volgens mij heb ik die gelezen, maar ik weet het niet meer zeker.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Giggle schreef:
    (...)

    Wat bedoel je wel met zwaar boek ?

    Dat het een boek is dat op mentaal en emotioneel vlak heel erg moeilijk is, omdat het écht gebeurt is enzo

    Ik ken de titel, maar heb het verder niet gelezen.
    Dutroux is gewoon een vuile sadist die het niet verdient ooit het daglicht weer te zien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb dat gelezen enkele jaren geleden. Ik vond het best een aangrijpend boek.
    En ik vind dat Dutroux het veels te goed heeft in de gevangenis en ze zouden hem gewoon ook moeten opsluiten in een kelder. Net zoals hij met al die meisjes heeft gedaan. >< En van mij mogen ze zelfs iedere dag een stukje vel wegschrapen!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2010 - 20:22 ]

    Swallow schreef:
    Ik ken het boek, heb het wel nog nooit gelezen en ik denk ook niet dat ik het ga doen. Ik weet niet waarom, maar ik denk dat het me op de een of andere manier bang zou maken ofzo. I dunno, het lijkt me een heel zwaar boek om te lezen :s

    I get what you mean. Ik ben nu ook aan het zoeken naar gebeurtenissen voor mijn geschiedenis werkstuk, nou je wordt er misselijk van als je het leest. Vreselijk. Heel aangrijpend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ken het, zelf gelezen.
    Is echt vet heftig.ö


    everything, in time

    Swallow schreef:
    (...)
    Dat het een boek is dat op mentaal en emotioneel vlak heel erg moeilijk is, omdat het écht gebeurt is enzo


    Ja dat is het wel.


    I found myself in Wonderland.

    Lebasi schreef:
    Ik heb dat gelezen enkele jaren geleden. Ik vond het best een aangrijpend boek.
    En ik vind dat Dutroux het veels te goed heeft in de gevangenis en ze zouden hem gewoon ook moeten opsluiten in een kelder. Net zoals hij met al die meisjes heeft gedaan. >< En van mij mogen ze zelfs iedere dag een stukje vel wegschrapen!


    Ja dat ze dat met hem doen zijn verdiende loon!


    I found myself in Wonderland.

    Heb het ooit gelezen voor school.


    Get outta my head!

    Giggle schreef:
    (...)

    Ja dat ze dat met hem doen zijn verdiende loon!

    Inderdaad, die man is zelfs nog te slecht om in de gevangenis zo'n leven te hebben. ><