• Bleh. Vrienden. Wat moet je ermee?
    Echt ieder jaar is het hetzelfde. Je nodigt bergen mensen uit voor je verjaardag, die beloven te komen en als je dan een week of een paar dagen navraagt of ze nog komen of hoe laat hoor je ineens dat het niet door kan gaan om wat voor kut smoes dan ook.
    Zo kwam mijn beste vriend met de smoes dat hij niet kan komen, omdat zijn kleding niet is gewassen. Toen heb ik hem ook vriendelijk gevraagd of dat het beste was wat hij kon verzinnen.
    Blegh.

    En het rotte is, de paar mensen om wie ik geef die heel graag willen komen en ik graag zou zien, wonen allemaal te ver om de reis te kunnen maken of hadden al ruim van te voren afspraken die ze niet kunnen verzetten. Sucks.

    Overigens is dit niet alleen met verjaardagsfeestjes, maar nu ik morgen het vier en ik nu al de zoveelste keer hoor dat mensen niet komen ... Blegh. Ik moest toch even een heel klein beetje janken.

    Ik ga er vooralsnog het beste van maken, maar dat wordt dus met een heel klein groepje en met niemand van mijn eigen leeftijd. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:32 ]


    Til hug og blod.

    Pff, dat is echt klote. En wat een smoes! Volgens mij staat die vriend gewoon keihard te liegen. Twee jaar geleden heb ik precies hetzelfde gehad en was ik op een gegeven moment zo kwaad dat ik een vriend opbelde die zogenaamd niet kon komen door God weet wat ook alweer en hem vertelde dat-ie best op mocht houden met liegen. Daarna heb ik 'm nooit meer gezien.
    Heb je geen familie met wie je het kan vieren? Of iemand waarmee je kunt uit eten of zo? Dat heb ik toen ook met mijn moeder gedaan.


    Searching heavens for another earth

    Er komt nog wel wat familie, gelukkig. En we gaan er zeker wel wat van maken. Ik baal er alleen behoorlijk van, dat het altijd hetzelfde liedje is. Al sinds ... Sinds voor ik me kan herinneren eigenlijk. (:


    Til hug og blod.

    Sting schreef:
    Alvast (of alsnog, idk) gefeliciteerd! Vier je verjaardag online met skype en taart voor jezelf zodat iedereen jaloers wordt :Y)


    Alvast. Ik ben van 10 augustus, mijn verloofde van 12 augustus (zelfde jaar) en Jacky ook van 10 augustus, maar zij is een jaar jonger. :Y)
    Ze is mijn tweeling, maar luier dus deed ze langer over de geboorte. Ze heeft daarentegen wel een betere stofwisseling dan ik, want d'r figuur zit d'r beter mee dan het mijne. Mijn cupmaat maakt daartegenover wel weer veel goed! :Y)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 1:19 ]


    Til hug og blod.

    Jij bent jarig? Alvast gefeliciteerd! *O*
    En wat rot voor je zeg. Dan snap ik wel dat je je kut voelt. Als ik niet hoefde te werken, was ik anders wel even langsgekomen hoor! ^^

    Sterkte nog, meisje! <3

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 9:01 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Gondor schreef:
    (...)

    Alvast. Ik ben van 10 augustus, mijn verloofde van 12 augustus (zelfde jaar) en Jacky ook van 10 augustus, maar zij is een jaar jonger. :Y)
    Ze is mijn tweeling, maar luier dus deed ze langer over de geboorte. Ze heeft daarentegen wel een betere stofwisseling dan ik, want d'r figuur zit d'r beter mee dan het mijne. Mijn cupmaat maakt daartegenover wel weer veel goed! :Y)

    Ik ben inderdaad lui ja. (cat) Hahaha, ja ik het figuur en jij de borsten :'D


    -

    Jij gistercjarog?
    Just like me c:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Sommige vrienden gebruiken je


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Happy Birthdayyyy!
    Ik geef dan hier in Limburg vandaag wel een feestje, ter ere van joú.
    Okiedokie?! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Het is dat ik volgend jaar zestien word, maar ik vier het altijd vrij klein. Familie en kenissen in de woonkamer en twee vrienden mee naar boven, meestal blijven ze slapen en keren we na 11 uur terug naar beneden omdat alleen de gezellige drinkers er dan nog zitten haha :') Ik heb een hekel aan drukke kamers en veel mensen in een ruimte.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Gondor schreef:
    (...)

    Ja, maar die hele goede vrienden maken dus op slechts 1 na ook allemaal kutsmoesjes om niet te komen. De enige die het niet deed is Jacky, waarvan ik van te voren al wist dat ze helaas niet kan komen i.v.m werk waar ze geen vrij kon krijgen. (cat)
    Ik vier het sowieso al niet groot, dus dat maakt het nog lulliger.



    Zien ze jou wel dan als een goede vriendin?


    Pretty is just a pretty word.

    Één van de redenen waarom ik het altijd alleen met familie vier. Soms willen vrienden wel eens komen, maar ach, het boeit me niet zo heel veel. Ik had dit jaar niemand vertelt dat ik jarig was. Twee wisten het uit zichzelf maar zelfs mijn beste vriendinnen dachten dat het een paar maanden later was. Who cares? Ik heb het niet zo op vriendschap. Op school en alles vind ik het helemaal prima maar thuis is thuis en thuis is van mij alleen. Ik ben niet iemand die dag en nacht met vrienden wil zijn of heel veel waarde hecht aan vriendschappen. Ikzelf ga ook zelden naar een verjaardag van iemand anders, alleen als ik je écht mag doe ik dat eigenlijk.

    Maar goed, ik vind het heel erg sneu voor je en dit is natuurlijk totaal niet leuk want met je verjaardag hoor je blij te zijn! Ik hoop dat je er een beetje bovenop komt want het is echt niet leuk van ze.


    Chaos is a ladder.

    Gondor schreef:
    (...)

    Alvast. Ik ben van 10 augustus, mijn verloofde van 12 augustus (zelfde jaar) en Jacky ook van 10 augustus, maar zij is een jaar jonger. :Y)
    Ze is mijn tweeling, maar luier dus deed ze langer over de geboorte. Ze heeft daarentegen wel een betere stofwisseling dan ik, want d'r figuur zit d'r beter mee dan het mijne. Mijn cupmaat maakt daartegenover wel weer veel goed! :Y)

    Ze deed een jaar langer over de geboorte :'D Gotta hurt.
    En lol, ik heb ook een goed figuur maar nauwelijks borsten. Maar hé, ik ben zestien, dan kunnen ze nog wel groeien toch. They better (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Genius schreef:
    Wat een kut smoes ook trouwens. Dat zijn kleding gewassen is... Thefuck ._.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Sting schreef:
    (...)
    Ze deed een jaar langer over de geboorte :'D Gotta hurt.
    En lol, ik heb ook een goed figuur maar nauwelijks borsten. Maar hé, ik ben zestien, dan kunnen ze nog wel groeien toch. They better (cat)

    Het is niet dat ik bijna niks heb hoor. (cat) Nancy heeft gewoon veel meer :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Het is niet dat ik bijna niks heb hoor. (cat) Nancy heeft gewoon veel meer :'D


    Hehehe. Jij hebt een C toch?
    Ik zit op dubbel D ongeveer. :'D


    Til hug og blod.