• Het eerste topic was vol.

    Wat vinden jullie van de olympische spelen tot nu toe?

    Medaille spiegel:



    stand van België ga ik nog even opzoeken.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 18:55 ]


    "Ignite, my love. Ignite."



    Tijdelijke update misschien? ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Gewonnen met 9-2 ;D


    Ik vond het echt een leuke wedstrijd om naar te kijken (veel leuker dan bij de vrouwen).


    There is nothing more badass than being yourself

    Ah, Tom Daley was zo goed!


    Maar wat gebeurde er met die Duitser? O.o


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    iemand van alphem op de 1500 gezien kwas kei proud!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Seasons schreef:
    Ah, Tom Daley was zo goed!


    Maar wat gebeurde er met die Duitser? O.o


    Nou, de Duitsers hebben de mannen met 2-1 verslagen en op het laatst schoot een van de Nederlanders de bal tegen zo'n Duitser aan en die was toen geblesseerd, volgens mij.xd


    There is nothing more badass than being yourself

    LeClos schreef:
    (...)

    Nou, de Duitsers hebben de mannen met 2-1 verslagen en op het laatst schoot een van de Nederlanders de bal tegen zo'n Duitser aan en die was toen geblesseerd, volgens mij.xd

    Lol, zoiets was ook al bij de vrouwen. Alleen dat was een hockeystick tegen een hoofd. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Lol, zoiets was ook al bij de vrouwen. Alleen dat was een hockeystick tegen een hoofd. :')


    En in de finale sloeg dezelfde Nederlandse met haar hockeystick tegen de wang van een Argentijnse._O_


    There is nothing more badass than being yourself

    LeClos schreef:
    (...)

    En in de finale sloeg dezelfde Nederlandse met haar hockeystick tegen de wang van een Argentijnse._O_

    Hè? Dat heb ik gemist, denk ik...


    Deep inside, I've never felt alive

    LeClos schreef:
    (...)

    Nou, de Duitsers hebben de mannen met 2-1 verslagen en op het laatst schoot een van de Nederlanders de bal tegen zo'n Duitser aan en die was toen geblesseerd, volgens mij.xd

    Nee, ik bedoelde tijdens het schoonspringen ook.
    Die Martin Wolfram had duidelijk al last van zijn pols en toen bij die laatste sprong verging hij van de pijn in zijn schouder, leek het.
    Maar wat er nou met hem gebeurde?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:40 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Seasons schreef:
    (...)
    Nee, ik bedoelde tijdens het schoonspringen ook.
    Die Martin Wolfram had duidelijk al last van zijn pols en toen bij die laatste sprong verging hij van de pijn in zijn schouder, leek het.
    Maar wat er nou met hem gebeurde?

    Nou, als je dat water in duikt, maakt dat nogal een klap op je lichaam. Je moet dat dus precies goed doen en ik denk dat hij gewoon iets verkeerd heeft gedaan. Hij had namelijk al iets aan zijn hand en ik denk dat dit de emmer deed overlopen. Weet iemand trouwens waarom Tom z'n eerste sprong opnieuw mocht doen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Nou, als je dat water in duikt, maakt dat nogal een klap op je lichaam. Je moet dat dus precies goed doen en ik denk dat hij gewoon iets verkeerd heeft gedaan. Hij had namelijk al iets aan zijn hand en ik denk dat dit de emmer deed overlopen. Weet iemand trouwens waarom Tom z'n eerste sprong opnieuw mocht doen?

    Tom mocht zijn sprong over doen, omdat op het moment dat hij sprong, alle camera's van de pers begonnen te flitsen en hij daardoor werd afgeleid en zich niet kon concentreren.
    Dat stuk heb ik zelf gemist, maar toen hij later te gast was bij zo'n praat-progamma bij BBC lieten ze dat nog een keer zien; je zag ook wel dat er ineens fel licht op het water vanaf dat stuk tribune kwam.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 12:15 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Toch ga ik het trouwens wel missen, zeg.
    Moeten we weer twee jaar wachten; waarom is het niet gewoon jaarlijks?! (x


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Op de dag van de opening van de Spelen vertrok ik naar Frankrijk, en ik ben gisteren pas weer teruggekomen. Ik heb dus de hele Spelen gemist, lol. :') Maargoed, vind het niet erg. Als ik het EK dit jaar had gemist, dát was pas een drama geweest! Al had ik het dan toch gewoon gevolgd, Frankrijk of geen Frankrijk. (cat)


    ars moriendi

    Kerslake schreef:
    Toch ga ik het trouwens wel missen, zeg.
    Moeten we weer twee jaar wachten; waarom is het niet gewoon jaarlijks?! (x

    Twee jaar? Vier toch? :')


    ars moriendi

    Ik ben zo trots op the Red Lions en the Red Panthers!!! Ik vind de OS echt geweldig en hoop er gewoon ooit zelf eens te staan of naar toe te gaan.