• Aangezien ik best veel 'ongeluk' topics zie, dacht ik; laat ik dit eens vragen.
    Wat hebben jullie allemaal al een keer gebroken/zwaar gekneust/etc? En waardoor is dat gekomen?

    Jaja, een zeer gezellig topic dit! :')


    Ikzelf heb;
    -Linkerpols op 1 plaats gebroken = Ik struikelde en viel op de grond.
    -Gat in mijn hoofd = Slingerde met mijn hoofd tegen een paal aan.
    -Een rij melktanden eruit gestoten = Een jongen beukte met zijn hoofd tegen me aan.
    -Rechter duim zwaar gekneust = Er viel een rol lood op.
    -Linkerpols op 2 plaatsen gebroken + rechterhand gebroken (zitten nu 3 schroeven in)= Aanrijding.
    Dat waren de ergste dingen wel zo'n beetje...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:10 ]

    PUKKELxDING schreef:
    Helemaal niets... :P

    Wat een geluk!

    Strider schreef:
    (...)
    Misschien moet je niet meer van pony's af vallen. D:

    haha, klinkt als een goed idee. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    * rechter kleine teen gekneusd - tegen de hoek van een bed gestoten
    * een gat in mijn hoofd - viel op de rand van een betonnen krukje, is ook gehecht
    * linkervoet zwaar gekneusd, rechter sleutelbeen & rib gekneusd - ik viel van mijn hoogslaper. Gleed op de bovenste tree uit en ben dan op elke tree met mijn linkervoet terecht gekomen, tot ik op de grond was...daar ben ik dan op een stoel gaan zitten en flauw gevallen en heb toen mijn sleutelbeen en rib gekneusd...geweldige kneuzingen waar geen fuck aan te doen was =='
    * Meerdere malen wel dingen op mijn vingers gekregen of een hockeystick of bal in mijn gezicht gekregen...niet zoveel ergs ervan gehad, maar toch...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    iBromance schreef:
    duim verbrand = stom school uitje,
    rechter voet/been heel vaak licht/zwaar gekneusd = niet stoppen als het pijn doet, of gewoon domme dingen doen,
    rechter enkel band gescheurd = van een matje afglijden tijdens gym,
    vingers/armen gekneusd = domme dingen doen XD

    Telkens als ik lees/hoor 'enkel band gescheurd' dan gaat er echt een rilling door me heen. Dat lijkt me zo pijnlijk. o.o

    Rechterknie uit de kom :Y)
    En ik ben een keer aangereden, heb toen een week mijn linkerhand maar amper kunnen gebruiken maar er was niets gebroken ofzo


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    -

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:31 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Strider schreef:
    (...)
    Sorry ik moest toch stiekem lachen bij het stukje "Ik moet aan mijn landing werken." x3
    Ja maarja, hoe wil je zorgen dat je goed landt wanneer je wordt aangereden. :c
    Toen ik werd aangereden ging ik dus letterlijk op de voorkant van de auto zitten(Snelle reactie vermogen),dus ik dacht van:'Yes ik kom er van af met alleen blauwe plekken.' Uhm niet dus. Ik viel in 1 keer op de grond en niet helemaal goed.


    Shoganai i ne~

    Scheurtje in groeischijf van mijn rechterelleboog, maar dat was niet echt een ongelukje.
    Rechterknie gekneusd > van de trap gevallen.
    Linkerknie gekneusd en kleine teen gekneusd > van de trap gevallen.

    Haha, ja, inderdaad, ik moet wegblijven van trappen. Lool.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Toen ik 5 of 6 was zat ik een keer achter de skelter in zo'n wagentje en toen die begon te rijden viel ik eruit en had ik een gat in mijn hoofd.
    Ook heb ik een keer een nagel in mijn oog gestoken toen ik net lenzen had.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Shira schreef:
    * rechter kleine teen gekneusd - tegen de hoek van een bed gestoten
    * een gat in mijn hoofd - viel op de rand van een betonnen krukje, is ook gehecht
    * linkervoet zwaar gekneusd, rechter sleutelbeen & rib gekneusd - ik viel van mijn hoogslaper. Gleed op de bovenste tree uit en ben dan op elke tree met mijn linkervoet terecht gekomen, tot ik op de grond was...daar ben ik dan op een stoel gaan zitten en flauw gevallen en heb toen mijn sleutelbeen en rib gekneusd...geweldige kneuzingen waar geen fuck aan te doen was =='
    * Meerdere malen wel dingen op mijn vingers gekregen of een hockeystick of bal in mijn gezicht gekregen...niet zoveel ergs ervan gehad, maar toch...

    Dat met die hoogslaper lijkt me echt heel, heel vervelend..

    Ik ben een geluksvogel. Nooit gebroken/gekneusd of überhaupt iets geblesseerd haha. Zal waarschijnlijk ooit nog wel eens komen, daar niet van :3.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    KangDaesung schreef:
    (...)Toen ik werd aangereden ging ik dus letterlijk op de voorkant van de auto zitten(Snelle reactie vermogen),dus ik dacht van:'Yes ik kom er van af met alleen blauwe plekken.' Uhm niet dus. Ik viel in 1 keer op de grond en niet helemaal goed.

    Dan heb je zeker een heel snelle reactie vermogen, jeetje.
    Maar omdat de auto remde ofzo, viel je er toch hard van af?

    Strider schreef:
    (...)
    Telkens als ik lees/hoor 'enkel band gescheurd' dan gaat er echt een rilling door me heen. Dat lijkt me zo pijnlijk. o.o



    het was ook erg pijnlijk, ik heb echt de hele gymzaal bij elkaar gehuild,, toen durfde iemand ook nog te zeggen dat ik me aanstelde en toen wilde een van mijn vrienden hem in elkaar slaan met een honkbal knuppel.. (maar dat krijg je als je op een school voor autisme zit XD)


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Emrys schreef:
    Toen ik 5 of 6 was zat ik een keer achter de skelter in zo'n wagentje en toen die begon te rijden viel ik eruit en had ik een gat in mijn hoofd.
    Ook heb ik een keer een nagel in mijn oog gestoken toen ik net lenzen had.

    Oh god o.o
    Een NAGEL in je oog? aaauw

    Enkel gebroken - gevallen op het ijs - 1e operatie -
    2e operatie, de pinnen en plaatje eruit gehaald,
    3e operatie was vorige week.(cat) - vertel niet waaraan -
    En toen ik klein was viel ik met mijn hoofd op het achtereinde van het bed en had ik een gat in m'n hoofd. - operatie 4 -

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:45 ]


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.