• Aangezien ik best veel 'ongeluk' topics zie, dacht ik; laat ik dit eens vragen.
    Wat hebben jullie allemaal al een keer gebroken/zwaar gekneust/etc? En waardoor is dat gekomen?

    Jaja, een zeer gezellig topic dit! :')


    Ikzelf heb;
    -Linkerpols op 1 plaats gebroken = Ik struikelde en viel op de grond.
    -Gat in mijn hoofd = Slingerde met mijn hoofd tegen een paal aan.
    -Een rij melktanden eruit gestoten = Een jongen beukte met zijn hoofd tegen me aan.
    -Rechter duim zwaar gekneust = Er viel een rol lood op.
    -Linkerpols op 2 plaatsen gebroken + rechterhand gebroken (zitten nu 3 schroeven in)= Aanrijding.
    Dat waren de ergste dingen wel zo'n beetje...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:10 ]

    Voet/tenen gekneusd > broer duwde me en ik kreeg de poot van een kastje tussen twee tenen.
    Vreselijk verbrand > vergeten in te smeren. (cat)

    Yep, dat is het vreselijkste. Hoewel ik heel klungelig ben en echt alles laat vallen, doe ik mezelf bijna nooit iets aan.


    everything, in time

    Linker enkel zwaar gekneust = Achteruitlopen met gym:Y)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:15 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Dat is echt een hele lijst. Ik heb alleen m'n rechterarm eens gebroken. Was 4 en zat in zo'n open- en toeklapbaar stoeltje. Het klapte op één of andere manier toe, toen ik erin zat en m'n arm zat tussen 2 ijzeren staven.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    -Linkerpols gekneusd (gevallen met schaatsen)
    -Rechter pols gekneusd, rechter zij gekneusd, scheur in spier linkerbeen (aanrijding. De auto was er erger aan toe :'))


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb alleen veel littekens en dat zijn van gevechten met jongens op de basisschool. Niet van de jongens zelf maar door mijn bril die altijd in de weg zat. Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    mijn bijde enkelbanden van me linker enkel gescheurd. op een eiland in schotland van rots gevallen van 1 meter hoog. (17 jaar)
    op mijn vierde met de fiets gevallen en een zwaare hersn scudding en een gat in me hoofd. op me vijfde van de deur af gedondert dus weer hesrenschudding. op me 6 met me kop tegen de deur aan gevlogen. weer zwaarehersenschudiding.
    twee jaar terug met de fiets tegen de paal gekand apnomaale zwaare bloed uitstorting aan de binnen kant van me boven been. (daar ging me vakantie) veder heb ik zo beetje alles wel eens gekneusd.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:20 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Rechte Enkel gekneusd: Ik droeg hakken die niet eens groot waren, maar ze sloegen heel vaak dubbel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Linkerarm 3 keer gebroken, en 1 keer waren de botten verschoven dus er moesten pennen in gezet worden (operatie)
    Rechterarm 1 keer gebroken

    En verder weet ik het eigenlijk niet

    Eeerhm, heb m'n pols een keer zwaargekneusd toen ik achter een skelter aanrende en ik viel. That's it.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    - Ringvinger en wijsvinger gebroken = van een klimrek afgevallen.
    - Ringvinger gebroken op twee plaatsen = kreeg er een basketbal op.
    - Hiel zwaar gekneusd = dubbelgeklapt tijdens hoogspringen.
    - Hiel zwaar gekneusd = Volop in een ondiep zwembad gesprongen waarvan ik dacht dat het diep was.
    - Achillespeesproblemen = Vanaf mijn kindertijd op mijn tenen lopen.
    - Hiel zwaar gekneusd = Gevolg van achillespeesproblemen door ermee hard te lopen.
    - Hiel zwaar gekneusd = Gevolg van achillespeesproblemen door ermee te gaan voetballen.
    - Wijsvinger zwaar gekneusd = Tussen een ijzeren hekje komen.
    - Ademhalingsprobleem = Op mijn rug van een bed worden geduwd.

    Mijn hielen hebben het de afgelopen jaren te verduren gekregen. Na zes jaar nog altijd last van...


    Searching heavens for another earth

    Mysterions schreef:
    - Ringvinger en wijsvinger gebroken = van een klimrek afgevallen.
    - Ringvinger gebroken op twee plaatsen = kreeg er een basketbal op.
    - Hiel zwaar gekneusd = dubbelgeklapt tijdens hoogspringen.
    - Hiel zwaar gekneusd = Volop in een ondiep zwembad gesprongen waarvan ik dacht dat het diep was.
    - Achillespeesproblemen = Vanaf mijn kindertijd op mijn tenen lopen.
    - Hiel zwaar gekneusd = Gevolg van achillespeesproblemen door ermee hard te lopen.
    - Hiel zwaar gekneusd = Gevolg van achillespeesproblemen door ermee te gaan voetballen.
    - Wijsvinger zwaar gekneusd = Tussen een ijzeren hekje komen.
    - Ademhalingsprobleem = Op mijn rug van een bed worden geduwd.

    Mijn hielen hebben het de afgelopen jaren te verduren gekregen. Na zes jaar nog altijd last van...

    Ik wist niet eens dat het mogelijk was om je hiel te kneuzen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb nog nooit iets gebroken en dat wil ik graag zo houden,maar ik had een keer mijn arm zwaar gekneusd omdat ik van mijn fiets was gevallen. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Progeny schreef:
    Voet/tenen gekneusd > broer duwde me en ik kreeg de poot van een kastje tussen twee tenen.
    Vreselijk verbrand > vergeten in te smeren. (cat)

    Yep, dat is het vreselijkste. Hoewel ik heel klungelig ben en echt alles laat vallen, doe ik mezelf bijna nooit iets aan.

    Tenen tegen kastjes stoten of iets dergelijks doet altijd zo veel pijn. D:

    Rechterhand gekneusd= Verkeerde beweging met basketbal.
    Linkerhand gekneusd = Ik ben het vergeten waardoor en het was maar een jaar geleden.
    Rechterhand gekneusd= Verkeerde geslagen met volleybal.
    Rechtervoet gekneusd= Verkeerd gestapt meerdere keren+ Ik heb ingezakte voeten (zit in de familie) dus ik liep verkeerd. Wat het dus verergerde,maar nu loop ik goed door zelf discipline en niet €200 per maand:Y).
    Onderrug/Heiligbeen gekneusd /hele leuke mooie grote blauwe plekken/Rechteronderbeen tegen kneuzing aan: Auto ongeluk. Ik moet aan mijn landing werken.
    Rechterhand tegen kneuzing aan= Weer volleybal (Ik ben gevaarlijk in die sport.)

    En dit alles in maar 2 school jaren :'D

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:22 ]


    Shoganai i ne~

    Paralyzedx schreef:
    Linker enkel zwaar gekneust = Achteruitlopen met gym:Y)

    Hoe krijg je dat voor elkaar? :'D
    Halissa schreef:
    Dat is echt een hele lijst. Ik heb alleen m'n rechterarm eens gebroken. Was 4 en zat in zo'n open- en toeklapbaar stoeltje. Het klapte op één of andere manier toe, toen ik erin zat en m'n arm zat tussen 2 ijzeren staven.

    Auw o.o