• Aangezien ik best veel 'ongeluk' topics zie, dacht ik; laat ik dit eens vragen.
    Wat hebben jullie allemaal al een keer gebroken/zwaar gekneust/etc? En waardoor is dat gekomen?

Jaja, een zeer gezellig topic dit! :')

Ikzelf heb;
    -Linkerpols op 1 plaats gebroken = Ik struikelde en viel op de grond.
    -Gat in mijn hoofd = Slingerde met mijn hoofd tegen een paal aan.
    -Een rij melktanden eruit gestoten = Een jongen beukte met zijn hoofd tegen me aan.
    -Rechter duim zwaar gekneust = Er viel een rol lood op.
    -Linkerpols op 2 plaatsen gebroken + rechterhand gebroken (zitten nu 3 schroeven in)= Aanrijding.
    Dat waren de ergste dingen wel zo'n beetje...

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:10 ]

Panini schreef:
    (...)
    Ik wist niet eens dat het mogelijk was om je hiel te kneuzen.

Ik wist het ook niet, totdat de dokter het vier keer constateerde.

- Verbrande vinger = ik ging pannekoeken bakken
    - Gat in mijn voorhoofd = struikelen over mat en vallen tegen de hoek van een kast
    - Verbrande knie = vallen bij sport en vooruit glijden op knieën op afvalt.

Ik heb nog nooit iets gebroken eigenlijk. c:

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Rider schreef:
    -Linkerpols gekneusd (gevallen met schaatsen)
    -Rechter pols gekneusd, rechter zij gekneusd, scheur in spier linkerbeen (aanrijding. De auto was er erger aan toe :'))

Dus de auto was tegen jou aangekomen, maar heeft toch meer schade? ><

Rechterenkel gebroken => ik was héél jong en moest van m'n moeder helemaal in m'n eentje in het donker naar boven om wat te gaan halen en nadat ik het had gevonden, liep ik snel de trappen af en om nog sneller te gaan, sprong ik van de laatste treden maar blijkbaar lag er een mat onder de trap & gleed ik dus uit. best wel fail eigenlijk, haha D:
    Linkerduim gekneusd => met m'n duim tussen de autodeur.
    Gat in mijn hoofd => met m'n broer aan het vechten en toen mijn hoofd gestoten tegen één of andere kist.
    Gat in mijn voorhoofd en naast mijn rechteroog => toen ik klein was ben ik ooit eens op een glazen salontafeltje gevallen D:

Euhm ik denk dat het dit wel zo ongeveer het ergste was.

Rise and rise again until lambs become lions

Uneventful schreef:
    Ik heb alleen veel littekens en dat zijn van gevechten met jongens op de basisschool. Niet van de jongens zelf maar door mijn bril die altijd in de weg zat. Lol.

Huh, hoe krijg je daar littekens van dan?

Rid schreef:
    mijn bijde enkelbanden van me linker enkel gescheurd. op een eiland in schotland van rots gevallen van 1 meter hoog. (17 jaar)
    op mijn vierde met de fiets gevallen en een zwaare hersn scudding en een gat in me hoofd. op me vijfde van de deur af gedondert dus weer hesrenschudding. op me 6 met me kop tegen de deur aan gevlogen. weer zwaarehersenschudiding.
    twee jaar terug met de fiets tegen de paal gekand apnomaale zwaare bloed uitstorting aan de binnen kant van me boven been. (daar ging me vakantie) veder heb ik zo beetje alles wel eens gekneusd.

Dat zijn veel hersenschuddingen. D:

Ik heb uh... m'n pols een keer lichtelijk gekneusd, dacht ik, maar voor de rest helemaal niets(krul)

"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

LacunaCoil schreef:
    Rechte Enkel gekneusd: Ik droeg hakken die niet eens groot waren, maar ze sloegen heel vaak dubbel.

Aj, ik weet nog dat ik de hakken van m'n oma eens aandeed toen ik kleiner was; dat deed ik toen nooit meer. Ik viel er een keertje hard van tegen de grond. :'D

VanDerVaart schreef:
    Linkerarm 3 keer gebroken, en 1 keer waren de botten verschoven dus er moesten pennen in gezet worden (operatie)
    Rechterarm 1 keer gebroken

En verder weet ik het eigenlijk niet

Leuk, operaties. :c
    Mysterions schreef:
    - Ringvinger en wijsvinger gebroken = van een klimrek afgevallen.
    - Ringvinger gebroken op twee plaatsen = kreeg er een basketbal op.
    - Hiel zwaar gekneusd = dubbelgeklapt tijdens hoogspringen.
    - Hiel zwaar gekneusd = Volop in een ondiep zwembad gesprongen waarvan ik dacht dat het diep was.
    - Achillespeesproblemen = Vanaf mijn kindertijd op mijn tenen lopen.
    - Hiel zwaar gekneusd = Gevolg van achillespeesproblemen door ermee hard te lopen.
    - Hiel zwaar gekneusd = Gevolg van achillespeesproblemen door ermee te gaan voetballen.
    - Wijsvinger zwaar gekneusd = Tussen een ijzeren hekje komen.
    - Ademhalingsprobleem = Op mijn rug van een bed worden geduwd.

Mijn hielen hebben het de afgelopen jaren te verduren gekregen. Na zes jaar nog altijd last van...

Aaaww dat is wel heel erg. D:
    Ook zo vaak... Auw

- teen gekneusd (gewoon, heel hard tegen een kastje komen. Ik kon een week niet normaal lopen)
    - rechter arm gebroken (van een pony af gevallen)
    - linker arm gekneusd (voetbal, ik was keeper, ik hield mijn handen strak, verticaal omhoog en die bal die raakte vol mijn hand die achteruit klapte ofzo)
    - rechter arm gekneusd (ver-springen)
    - linker enkel gekneusd (van een pony gevallen)
    - lichte hersenschudding (van een pony gevallen)

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:27 ]

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Helemaal niets... :P

Life is hard and then we die

KangDaesung schreef:
    Rechterhand gekneusd= Verkeerde beweging met basketbal.
    Linkerhand gekneusd = Ik ben het vergeten waardoor en het was maar een jaar geleden.
    Rechterhand gekneusd= Verkeerde geslagen met volleybal.
    Rechtervoet gekneusd= Verkeerd gestapt meerdere keren+ Ik heb ingezakte voeten (zit in de familie) dus ik liep verkeerd. Wat het dus verergerde,maar nu loop ik goed door zelf discipline en niet €200 per maand:Y).
    Onderrug/Heiligbeen gekneusd /hele leuke mooie grote blauwe plekken/Rechteronderbeen tegen kneuzing aan: Auto ongeluk. Ik moet aan mijn landing werken.
    Rechterhand tegen kneuzing aan= Weer volleybal (Ik ben gevaarlijk in die sport.)

En dit alles in maar 2 school jaren :'D

Sorry ik moest toch stiekem lachen bij het stukje "Ik moet aan mijn landing werken." x3
    Ja maarja, hoe wil je zorgen dat je goed landt wanneer je wordt aangereden. :c

duim verbrand = stom school uitje,
    rechter voet/been heel vaak licht/zwaar gekneusd = niet stoppen als het pijn doet, of gewoon domme dingen doen,
    rechter enkel band gescheurd = van een matje afglijden tijdens gym,
    vingers/armen gekneusd = domme dingen doen XD

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Strider schreef:
    (...)
    Hoe krijg je dat voor elkaar? :'D

Terwijl ik achteruitliep ging ik door mijn enkel:Y)

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 16:29 ]

That is a perfect copy of reality.

Patrol schreef:
    - teen gekneusd (gewoon, heel hard tegen een kastje komen. Ik kon een week niet normaal lopen)
    - rechter arm gebroken (van een pony af gevallen)
    - linker arm gekneusd (voetbal, ik was keeper, ik hield mijn handen strak, verticaal omhoog en die bal die raakte vol mijn hand die achteruit klapte ofzo)
    - rechter arm gekneusd (ver-springen)
    - linker enkel gekneusd (van een pony gevallen)
    - lichte hersenschudding (van een pony gevallen)

Misschien moet je niet meer van pony's af vallen. D:

Helemaal niets :Y)

Pretty is just a pretty word.