• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Verveeld liep ik de school in. Ugh, school. Ik haat het. Maar de leiders zeggen dat het de beste plek voor mij is om alles hierin de gaten te houden. Ik heb geen idee waarom ik Ohio in de gaten moest houden, maar ik haat het om een van de jonkies van de beende te zijn. Je krijgt rot plekjes.. Ik trap verveeld mijn sigaret uit in de gangen, en loop verder. Ik kijk rond, en kijk dan een lokaal in. Zo zo, wat is dit nou weer voor iets? Ik leun tegen de deurpost, en kijk verveeld naar de mensen in het lokaal..

    [Lol, ik had een eng, groot beest op mijn slaapzak met kamp! Ik gilde echt hard, maar toen kwamen de 3 superboys uit de tent naast mij om hem te vermoorden (A) ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik bleef kusjes geven in zijn nek, omdat hij niet wou dat ik stopte en genoot ervan. Ik streelde nog steeds zijn onderrug teder, maar hield opeens op en gaf geen kusjes meer. Ik zuchte en keek hem spijtig aan. 'Sorry, Kurt' zeg ik spijtig. 'Ik heb nu even geen zin om seks te hebben' zeg ik zuchtend. En streelde zijn wang wel teder. Ik hoopte niet dat ik hem gekwets heb, op dit moment had ik geen zin in seks. Natuurlijk wel met hem, maar nu had ik er geen zin in. Ik had gemerkt, altijd als we ruzie of iets hebben, dan leggen we het bij en gaan dan seks met elkaar hebben. Ik hoop niet dat hij boos werd, ik kijk hem verontschuldigend aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Dankje' zeg ik glimlachend, omdat hij mijn namen mooi vond en luisterde naar zijn vraag. 'Ik heb een beste vriendin in New York. En hier heb ik Kurt, die is ook nu mijn beste vriend geworden en Blaine, die is een goede vriend van me. En ik heb Finn, dus mijn vriend' zeg ik glimlachend en knikte als bevestiging. 'Voor de rest heb ik niemand als vriend' zeg ik bedenkelijk en kijk hem aan. Hij was echt aardig en ik voelde me meer op me gemak. Gelukkig verbeelde ik me in net. Hij was gewoon vriendelijk tegen me.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik keek Rachel nog aan met een bezorgde blik, maar keek daarna opzij. Ik zag een jongen tegen de deurpost aanleunen, hij had gangster kleding aan en een 'gevaarlijke' blik in zijn ogen. Zo'n type jongen waar je geen ruzie mee moest krijgen en die je nooit tegen wilde komen in een donker steegje. Ik besloot om me van de beste kant te laten zien, en stond op en liep naar hem toe. 'Hey, Ik ben Finn,' stelde ik me voor. 'Ben je nieuw?' vroeg ik geinteresseerd.

    Kurt Hummel

    Ik knikte dat ik het begreep en ging van zijn schoot af, en ging gewoon naast hem zitten. Ik zei niets, maar ik voelde me meteen weer rot. Ik wist waarom hij geen seks wilde, omdat hij aan die Jayden dacht. Maar hij vertelde me niets omdat hij medelijden met me had of me niet wilde kwetsen. Mijn verradelijke ogen werden waterig, dus ik keek snel de andere kant op omdat ik bang was dat Blaine iets door had.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat is wel beter, dat je al zoveel vrienden hebt. Nieuw zijn is niet altijd makkelijk.' zei ik rustig tegen haar. Nieuw zijn was nooit makkelijk, tenzij je Jayden Archibald heette, voor mij was het simpel. Ik had altijd heel erg snel vrienden en was altijd snel populair. Ik dwingde eigenlijk iedereen een beetje om me te mogen.


    [Oeh, dat is ook doodeng ;S. Had ik hier maar superboys die me kwamen redden, maar nee toen ik gilde kwam na een lange tijd mijn vader maar eens kijken wat er aan de hand was. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik grijns breed, en haal de capuchon van mijn hoodie van mijn hoofd waardoor mijn zwarte cap zichtbaar werd. 'Tyler' zeg ik grijnzend. 'Dus, wat is dit voor lokaal.' zeg ik, en geef een knikje richting het lokaal..


    El Diablo.

    [Haha, de ene mepte hem dood, terwijl die andere twee een arm om me heen sloegen (A) En die andere meiden keken trillend toe XD ]


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Dit is het muzieklokaal,' legde ik uit. 'Hier oefent de Glee club voor de optredens enzovoort.' vertelde ik aan Tyler. Terwijl ik dat vertelde, glimlachte ik vriendelijk naar hem. Ik vond het altijd wel leuk om nieuwe mensen een beetje te helpen.

    [woeh, dat is echt lief van ze. :3 Wil ik ook hier XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik knik, en kijk een beetje rond.
    Grijnzend keek ik weer naar Finn, aan deze gast had ik misschien nog wat.
    'Dus, nog dingen die ik moet weten hier?' grijns ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Genoeg' zei ik glimlachend. 'Het ligt eraan wat je zou willen weten.' zei ik. Er was altijd veel drama aan de hand hier, dus ja er was genoeg te vertellen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Vertel maar alles, ik heb de tijd' lach ik.
    Ik steek een sigaret op, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Nou zoals je misschien al gezien hebt, bestaat de school echt uit groepjes. De footballers, gleeks, nerds enzovoort. Er is dit jaar erg veel gebeurt. Een schietpartij, ongelukken en noem maar op. Dus bereid je maar alvast voor op een dramatisch jaar.' grinnikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    'Mhm, ik dacht ook wat met bendes, zoiets heb ik gehoord. Iemand van een bende had hier iemand neergeschoten' zeg ik schouderophalend.
    Ik kijk hem aan, en stop mijn handen in mijn zakken.


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Ja, dat klopt.' verzuchtte ik, terugdenkend aan die dag. Wat een rotdag was dat, zeg. 'De jongen die neergeschoten werd, is een goede vriend van me.' zei ik waara ik Tyler weer aankeek. 'Maar gelukkig hebben we geen last meer gehad van bendes.' zei ik opgelucht.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik grijns lichtjes, geen last van bendes hé? Dat komt nog wel..
    'Ik had van zo'n gast uit mijn wijk nog gehoord dat hij iemand op de parkeerplaats had neergeschoten.' mompel ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Kurt knikte dat hij het begreep en ging van me af. Ik zuchte zachtjes en keek voor me, zonder dat ik het door had, dat Kurt de andere kant op keek. Ik stond op en liep naar de keuken, waar ik twee glazen pak en cola voor ons in schenk. Met de glazen loop ik weer naar Kurt en zet ik het neer voor ons. Ik deed vervolgens de tv weer aan en keek naar de tv, alleen kon me niet concentreren en keek af en toe naar Kurt. Ik voelde me ellendig, ik had Kurt 'soort' van afgewezen op seks, maar ik had er geen zin. Het was niet door Jayden, maar ik had er gewoon echt geen zin in. Iedereen wou mij de hele tijd en daar werd ik zo spuug zat van. Ik zuchte weer en ging languit zitten en keek naar de tv.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Inderdaad' verzucht ik en kijk hem zwak glimlachend aan. 'Ik zit niet op deze school, ik loop vanaf morgen stage bij Emma Pillsbury. Ik studeer namelijk psologie, dus mevrouw Pillsbury is mijn begeleider' vertel ik aan hem en kijk de gang door. 'Ik heb er zin in, ik word soort van haar assistente en ik doe dit ook voor Finn, om bij hem te zijn' zeg ik verliefd en dromend over Finn. Ik kijk hem glimlachend aan. 'Genoeg over mij, hoelang zit jij al op deze school?' vraag ik nieuwschierig en kijk hem afwachtend aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Mijn ogen schoten in lichtelijke paniek naar Tyler, bedoelde hij nou dat hij die gozer kende of begon ik nu hysterisch te denken? 'Bedoel je, dat je de schutter kent?' vroeg ik verbaasd en een klein beetje geschrokken. Misschien werd ik ook wel een beetje paranoide van alles wat er was gebeurt en bedoelde Tyler het anders dan dat het over kwam bij mij. En soms had ik ook wel eens van die ''snuggere'' momenten.

    Kurt Hummel

    Ik probeerde om mezelf bij elkaar te rapen, ik moest niet zo denken. Blaine had voor mij gekozen, hij had gewoon even geen zin. Waarom dacht ik ook altijd het ergste van alles? Soms kon ik ook echt een dramaqueen zijn. Maar dat hele gedoe met Jayden maakte me gewoon hartstikke onzeker en jaloers. Jayden was zo knap, hij had zo'n mooi lichaam. Hij had alles wat ik niet had, en de pijnlijke waarheid was, dat Blaine een keer seks met hem had. Hij deed dat niet voor niets, er moest iets zijn wat hem had aangetrokken. Ik ben gewoon doodsbang dat die aantrekkingskracht er nog is. Maar ik zou het van me af zetten, en wel nu meteen. Ik keek Blaine aan, en glimlachte lief naar hem. 'Zouden we nu niet op school moeten zitten in plaats van televistie te kijken?' vroeg ik met een speelse glimlach. Niet dat ik naar school wilde, absoluut niet. Ik vond het heerlijk zo. Ik ging net als Blaine languit zitten en nestelde me goed tegen hem aan. Mijn hoofd liet ik op zijn schouder rusten en keek net als hem naar de televisie.

    Jayden Ian Archibald

    Dat Finn haar vriendje was, had ik allang gezien. Maar ach, het was nog pril zag ik. En alles wat pril was, was makkelijk om te slopen. Daarom werd het bij Blaine en Kurt wat moeilijker, aangezien ze al veel hadden meegemaakt en waren verloofd. Maar hoe meer uitdaging, des te beter. Ik ging het bij hen daarom ook met groffer geschud aanpakken. Ik knikte geinteresseerd en glimlachte vriendelijk naar haar. 'Dat is leuk en een leerzame ervaring,' glimlachte ik. 'Ik ben ook pas nieuw, ik zit hier sinds drie weken op school. Maar ik heb het wel naar mijn zin, ik ben namelijk iemand die snel vrienden maakt en overal voor open staat. Zo zit ik in het zwemteam en hockeyteam. Ik wil ook wel meedoen aan Glee.' vertelde ik simpelweg aan haar.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 23:25 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.