• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Is goed, ik zal het doorgeven als hij erom vraagt. Ik weet niet wat er precies gebeurde, maar als je erover wilt praten moet je het aangeven, want dan ben ik zo bij je. Finn' verstuurde ik terug naar Blaine en zuchtte. Ik keek naar Alex, die op het punt stond om auditie te doen.

    Jayden Ian Archibald

    Zonder dat ik nog iets kon zeggen, liep ze de toiletten in. Ik zuchtte, nu verveelde ik me weer. Ik ging maar gewoon tegen de muur aanleunen om met mijn mobiel te spelen. Blaine, die moest ik gewoon even met rust laten. Maar met hem was ik nog lang niet klaar, het ging echt leuk worden. En Bella, moest ik nog wat verzinnen maar dat kwam wel goed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt Hummel

    Ik keek hem even verbaasd aan, maar deed wat hij zei. Ik luisterde aandachtig naar de woorden die hij zong. Ik vond het echt super lief, dat hij dit voor mij zong. Hij bood op deze manier dus, zijn excuses aan aan me en ik aanvaarde die natuurlijk. Hij was zichzelf niet en hij zat met zichzelf in de knoop. Ik dacht dat we zelfs wel vrienden zouden kunnen worden. Ik gaf hem een staande ovatie en applaudisseerde voor hem. 'Geweldig!' zei ik al klappend.

    Will Schuester

    Ik luisterde goed naar het liedje wat Alex zong, en vond hem erg goed. Ik was blij dat er nog iemand was, met talent die meedeed aan de Glee club! 'Welkom in de Glee club!' zei ik vrolijk en klapte ook voor hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    alex Grey:
    ik grijns opgelucht en ga naast kurt zitten
    'zo goed was het niet, maar dankje' zeg ik..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    'Niet zo bescheiden, zeg! Het was prachtig.' zei ik gemeend. Ik glimlachte naar hem waarna ik vervolgens voor me uitstaarde. Waar was Blaine toch? Hij was nu wel heel erg lang weg en ik begon me zorgen te maken om hem. Ik zuchtte gekweld en liep maar naar Finn om te vragen waar hij was, Finn vertelde dat hij alleen wilde zijn en thuis was. Ik raapte mijn spulletjes bij elkaar en stopte ze in mijn tas. 'Ik ga heel even naar huis,' kondigde ik aan tegen Alex waarna ik richting Blaine's huis liep. Ik wilde gewoon even met hem praten, we hadden immers samen beloofd om niets meer op te kroppen. Toen ik voor zijn deur stond, besefte ik dat ik geen sleutel had en belde ik maar gewoon aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Eenmaal thuis zat ik op de bank en zuchte. Ik had even goed nagedacht en had Finn maar niet terug gesmst's. Ik wou echt even alleen zijn en dat deed me goed. Ik was niet meer boos op Kurt. Eigenlijk was mijn reactie wel stom, misschien bedoelde hij het anders. Ik hoorde de deurbel gaan en ik fronste verbaast. Ik stond op en deed de deur open, waarnaar ik Kurt zag staan. 'Kurt' zeg ik verbaast en liet hem binnen en deed vervolgens de deur weer dicht. 'Het spijt me dat ik zo tegen je uitviel, het schoot blijkbaar de verkeerde keelgat in. Het is natuurlijk niet jou schuld' zeg ik veronschuldigend en ging weer zitten op de bank en keek hem spijtig aan.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik plensde mijn gezicht eventje en keek in de spiegel. Waarom zat ik er tussen in de relatie van Finn en Rachel. Ik was gewoon niet goed genoeg voor hem. Ik zuchte verdrietig. Het deed pijn om Rachel zo te zien, zij hoorde beter bij elkaar dan ik en Finn. Ik droogde me gezicht voorzichtig af en liep naar buiten, waar ik Jayden tegen de muur zie aanleunen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik plaatste mezelf bij hem op schoot en sloeg mijn armen om zijn hals, eigenlijk was ik nog boos toen ik hierheen kwam, maar toen hij zijn excuses aanbood, kon ik niet langer boos blijven op hem. Het was net zo verwarrend voor hem als voor mij. 'Het is al goed,' fluisterde ik liefjes in zijn oor. 'Ik verwoorde me ook verkeerd,' zei ik. Ik wist trouwens niet eens dat Blaine ons kon horen. 'Het was gewoon een rot situatie wat er voor zorgde dat ik mezelf verkeerd verwoordde en jij sneller geïrriteerd raakte.' verklaarde ik waarna ik hem hartstochtelijk zoende.

    Jayden Ian Archibald

    Het meisje kwam weer de toiletten uit, en ik glimlachte vriendelijk naar haar. 'Weet je het zeker? Ik ben een goede luisteraar.' zei ik vriendelijk tegen haar. Ze had een mooi wit jurkje aan, wat erg mooi bij haar huid kleurde en mooie bruine haren. Dat meisje was mooi, en ze had iets wat die cheerleaders die allemaal niet hadden, en dat mocht ik wel


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem liefdevol terug en hield hem dicht tegen mij aan. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik gemeend en verliefd. 'Vergeet dat nooit' zeg ik serieus en kijk hem doordringend aan. 'Het spijt me voor alles. Hij betekent niets voor me en het is maar één keer gebeurd. Ik heb zo'n spijt en het was echt de stomste ding uit mijn leven' zeg ik met tranen in mijn ogen en zoen hem wer zachtjes.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ja' zeg ik zelfverzekerd, maar ergens klonk het niet gelovig. Ik kijk hem onderzoekend aan. Waarom was hij aardig voor mij? Hij was niet aardig tegen Rachel en Kurt, maar waarom wel tegen mij? Ik stopte met lopen en bekeek hem even. Hij was toch wel behoorlijk knap en gespierd. Finn ook, maar deze jongen had toch weer iets, wat me aantrok. Ik hield natuurlijk van Finn, ziels veel en zou hem echt niet kwijt willen. Maar Jayden had toch wel iets. 'Dankje, maar het hoeft echt niet' zeg ik zachtjes en ontwijk zijn blik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ik hou ook van jou, en niets kan dat evenaren, Blaine.' zei ik ook gemeend, ik hield ongelofelijk veel van die jongen. 'Je hoeft je echt niet meer te verontschuldigen, Blaine. Het is echt al goed, jij kunt er niets aan doen dat hij er nu is.' zei ik zachtjes waarna ik liefdevol met mijn hand door zijn krullen ging. Mijn andere hand liet in onze zijn shirt glijden, om hem liefdevol over zijn onderbuik te strelen.

    Jayden Ian Archibald

    'Oké, het spijt me als ik mezelf opdring, dat was niet mijn bedoeling. Ik wilde gewoon graag helpen.' zei ik zo oprecht mogelijk. 'Ik ben trouwens Jayden, voor als je dat nog niet wist.' zei ik met een vriendelijke glimlach waarna ik beleefd mijn hand naar het uitstak.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem zachtjes op zijn lippen en genoot van zijn strelingen. Ik hield hem dicht tegen me aan en streel zachtjes zijn wang. 'Ik wil je echt niet kwijt, Kurt. Je betekent zoveel voor me' zeg ik gemeend en liefdevol. Met mijn andere hand ging ik onder zijn shirt en streelde liefdevol zijn onderrug. En met mijn andere lag nog steeds teder op zijn wang. Mijn lippen verplaatsen naar zijn nek en ik plaats daar tedere kusjes.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Het geeft niets, het is oke' zeg ik zwak glimlachend en nam zijn hand aan. 'Aangenaam, ik ben Isabella Elizabeth Espinoza. Maar noem me Isabella of Bella of Isa' zeg ik lachend en glimlachte lief naar hem. Hij was oprecht aardig, dus het was gewoon een verbeelding geweest net. Ik dacht echt dat hij ging flirten, maar hij wou gewoon aardig zijn. Dan kon het toch geen kwaad om aardig te zijn tegen hem?


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Jij betekent alles voor me,' zei ik gemeend terug tegen hem. Hij betekende echt alles voor me. Ik hou zoveel van hem, dat het bijna ondragelijk was. Ik glimlachte verliefd toen hij mijn wang streelde. Daarna voelde ik zijn hand onder mijn shirt gaan, en streelde hij mijn onderrug liefdevol waardoor ik kippenvel kreeg. Hij plaatste tedere kusjes in mijn nek terwijl zijn hand nog teder op mijn wang lag. Ik sloot genietend mijn ogen en tilde mijn kin omhoog, als teken dat ik er van genoot en dat hij niet moest stoppen. Ik glimlachte, omdat ik hunkerde naar meer. Ik wilde altijd meer bij hem. Hij was geweldig en iedere keer als hij me aanraakte voelde alles zo hevig aan, op een positieve manier.

    Jayden Ian Archibald

    'Dat is een mond vol,' zei ik lachend, maar knikte vervolgens en trok mijn hand voorzichtig terug. 'Het zijn hele mooie namen, en ik zal je wel Isa noemen.' zei ik met een vriendelijke glimlach tegen haar. Ik zag aan haar dat ze me aardig begon te vinden. Dat was een goed teken, het was natuurlijk ook mijn bedoeling om zo dichterbij haar in de buurt te komen. Ook zou ik aardig tegen haar vrienden zijn, als zij in de buurt was, zodat het niet opviel. 'Heb je veel vrienden hier?' vroeg ik zogenaamd uit interesse aan haar. Ik wist, dat meisje het fijn vonden als mensen interesse in hun hadden, het hoefde niet zo zeer op een flirterige manier te zijn, maar ook op een vriendelijke manier kon je interesse tonen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [I'm back!!!!

    Kamp was echt een marteling! Vol met leuke jongens ;P

    Wat heb ik allemaal gemist???]


    El Diablo.

    [Noem je dat een marteling? Ik zou het een paradijs noemen, haha. Maar welkom terug!!

    Nou, Kurt heeft Blaine ten huwelijk gevraagd en Blaine heeft ja gezegd dus ze zijn nu verloofd. Finn en Isabella hebben een relatie gekregen. 

    Nu is de vakantie weer over, dus zitten ze weer op school. Isabella loopt stage voor haar opleiding bij Emma, dus ze had Finn verrast en woont een jaar bij hem. Jayden is drie weken nieuw op school, en is niet zo lief tegen iedereen. Tenminste niet tegen de ompopulaire. Hij is een flirt en vindt het leuk om te stoken tussen relaties. Hij is nu bezig met Blaine en Isabella. En Rachel zit niet erg lekker in haar vel, omdat ze nog steeds niet echt lekker in de groep ligt.

    Dat was het geloof ik.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Haha, omdat de meeste bezet waren ;P Maar ik ben er net achter gekomen dat mijn vakantie vriendje ook bij me in de buurt woont :3 ]


    El Diablo.

    [Wat kan ik eigenlijk doen met mijn personages? Ik heb zin om met mijn gangsterboy wat te doen ;P]


    El Diablo.

    [Uuhm, nou ja Rachel, Finn, Alex, Puck en Schuester zitten dus in het Glee lokaal, Jayden praat met Isabella op de gang en Kurt en Blaine zitten thuis. Dus ja.. Je kan dus naar Glee komen of Jayden tegen komen?

    Omygod!! Toe net liep er de grootste spin die ik ooit gezien heb mijn kamer binnen. Ik heb serieus de longen uit mijn lijf gegild. Ik ben serieus helemaal aan het trillen. Dat beest was echt groot. En nu heeft mijn nicht me bang gemaakt, want ze zegt dat er altijd twee lopen. Waaaah, ik ben echt doodsbang nu. XD ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.