• oké, er kwamen dus 2 kennissen op visite vandaag en een daarvan is een jongen, M, van mijn leeftijd. Ik denk dus dat hij een crush op mij heeft, want hij zat echt heel de tijd naar mij te staren. Ik vind hem echt NIET leuk, dus ik bleef maar gewoon naar de tv staren. Hij weet dat ik One Direction leuk vind en hij ging dus heel de tijd vragen wat ik in hun zag enzo. Toen begon hij over wiskunde, hij zei dat als ik het niet snapte ik hem maar moest bellen. Ik heb wel 20 x gezegd dat ik wiskunde heb laten vallen maar hij luisterde niet. Toen zei mijn zusje (ik heb nu echt een hekel aan haar) 'maar ze kan je helemaal niet bellen want ze heeft je nummer niet.' Toen vroeg M of ik zijn nummer wou. Ik vond het een beetje zielig om nee te zeggen dus ik zei maar ja. Toen begon hij over dat hij op voetbal zat en dat ik eens moest komen kijken. Ik zei toen dat ik niet van voetbal hield (eigenlijk bedoelde ik dus dat ik hem niet leuk vond) maar dat kwam volgens mij over en dat vond ik zielig dus ik zei dat ik gewoon niet van sport hield. Toen zei hij dat ik dan moest komen voor de 'leuke jongens.' Toen zei ik dat ik meer van jongens hield die zingen. Toen zei hij dat hij wel een liedje voor me wou zingen. Toen was het wel heel duidelijk. Toen zei ik zo dat hij dan maar een liedje moest zingen maar hij durfde niet dus toen deed ik het zelf maar omdat de situatie een beetje awkward werd en onze ouders vlakbij stonden. En nu heeft hij dus mijn nummer want ik moest hem een sms sturen. en nu ben ik bang dat hij me gaat stalken. En ik vind hem echt ZO niet leuk!!


    What by Zeus' beard is going on????

    Zeg dat dan gewoon en houd die arme jonge niet aan het lijntje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    Zeg dat dan gewoon en houd die arme jonge niet aan het lijntje.

    dat durf ik niet! jongens vinden mij nooit leuk en nu is er eens eentje die ik niet leuk vind


    What by Zeus' beard is going on????

    Dit is een vreemd verhaal... En idd, je houdt hem aan het lijntje. Gewoon niet meer reageren op hem. Blokkeer zijn nummer desnoods.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    xNiallerx schreef:
    (...)
    dat durf ik niet! jongens vinden mij nooit leuk en nu is er eens eentje die ik niet leuk vind


    Dus ga je hem aan een lijntje houden om je ego te boosten?

    Oh wow. You're a great person.


    quidquid excusatio prandium pro

    xNiallerx schreef:
    (...)
    dat durf ik niet! jongens vinden mij nooit leuk en nu is er eens eentje die ik niet leuk vind
    Ja dus, je wilt niet met hem, waarom hem dan aan het lijntje houden. Dat is gemeen.
    Dat jongens je leuk gaan vinden komt vanzelf wel, maar een jongen pijn doen omdat nog niemand je leuk heeft gevonden, dat is zielig voor hem.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zeg gewoon eerlijk dat je niks in hem ziet. Je kan misschien wel vrienden blijven, maar zeg dat er niet meer is en dat het niet meer wordt. Die jongen verdient geen valse hoop.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Dus ga je hem aan een lijntje houden om je ego te boosten?

    Oh wow. You're a great person.

    excuse me? mn ego boosten??????
    ik durf het gewoon niet te zeggen jah!


    What by Zeus' beard is going on????

    hou hem niet aan de lijn, een andere zal wel voor je vallen.
    Ik weet wel dat: geef hem een kansje niet goed zal vallen bij jou, dus laat maar.


    -

    Het simpelweg eerlijk zeggen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Gewoon zeggen en dan is het zo voorbij,joh


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hem geen valse hoop geven en het duidelijk zeggen, maar niet op een kwetsende manier natuurlijk.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Floyd schreef:
    Zeg dat dan gewoon en houd die arme jonge niet aan het lijntje.


    +

    Het is schattig :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    zeg het gewoon, anders geef je die jongen valse hoop


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zeg dat je vrienden wilt blijven.


    26 - 02 - '16

    Uneventful schreef:
    Dit is een vreemd verhaal... En idd, je houdt hem aan het lijntje. Gewoon niet meer reageren op hem. Blokkeer zijn nummer desnoods.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.