• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    "Nee, maar we zouden je wel helpen en ineens waren we voor de zoveelste keer spoorloos verdwenen ookal was het inderdaad belangrijk was, maar kom dan gaan we naar de leerlingenkamer toe. De zalf er random opsmeren kan wel maar is niet echt handig nee" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Lichtjes hoorde Astoria hoe er iemand naast haar plaats nam, langzaam opende ze haar ogen, waarna ze even een paar keer knipperden, en vervolgens omhoog kwam. Kleine blosjes sierden haar wangen toen ze zag dat het Draco was. "Sorry...ik was moe" Een klein glimlachje speelde rond haar lippen waarna ze een kusje op zijn wang drukten, en haar hoofd tegen zijn schouder legden, die nat was van de regen. Astoria grinnikte zachtjes en veegde haar wang droog met de palm van haar hand, waarna ze Draco aankeek en wat natte haartjes uit zijn gezicht haalden, en vervolgens haar lippen tegen de zijne drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Welke belofte?}


    [Fred: Ik beloof dat ik me nergens mee te bemoeien zolang je er gelukkig mee bent]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Wacht,' zeg ik, waarna ik zijn arm pak en hem naar mij toe trek. Ik kijk hem even aan, draai de dop van de pot zalf open en smeer wat op de blauwe plek op zijn arm. 'Gewoon even voor de zekerheid. Aangezien je toch Fred Weasley blijft.' Ik grinnik even en kijk naar de plek die heel langzaam lijkt weg te trekken.


    Happy Birthday my Potter!

    CarrotLouis schreef:
    (...)

    [Fred: Ik beloof dat ik me nergens mee te bemoeien zolang je er gelukkig mee bent]


    {Owjaa..}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben er weer!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Ben er weer!]


    {George gaf Madison een kus en liep toen naar boven omdat hij zo moe was, kwam george Adelaine en Ginny tegen en kreeg ruzie met ginny waardoor hij door liep naar de common room. (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Bedankt en de enige echt wat ook altijd zo zal blijven" zeg ik grijnzend waarna ik de pot met zalf van haar aan en wat smeer het op haar wang. "Zo zin om wat leuks te doen gezien we nu niet naar de leerlingenkamer hoeven voor een spiegel en waarom kwam ik niet eerder op dit plan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    [Ben er weer!]


    [ welcome back (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dankje allebei (:]
    Madison
    Ik sjokte de Common Room binnen, en liep direct door naar de meisjeszaal en badkamer.
    Ik ontdeed me van de vieze kledij, en stapte onder de hete stralen van de douche die het modder direct van mijn lichaam spoelden.
    Ik sloot voor een moment mijn ogen, maar zag toen gelijk het gezicht van Robert weer voor me. Automatisch kromp ik in elkaar. Ik werd er gék van.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Misschien ben je toch niet zo geniaal als je denkt dat je bent?' opper ik met een gemene, maar toch charmante glimlach. Vervolgens haal ik mijn schouders op. 'Ligt eraan wat jij leuk vindt, want ik ga dus echt niet met dit weer picknicken.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik maak me even los uit de omhelzing. Snel prop ik een broodje in mijn mond. In alle haast ben ik vergeten te eten. Ik pak zijn hand en loop weer het lokaal uit. 'Waar zullen we heen?' vraag ik aan Dean. Hij grijnst en zegt dat hij wel iets leuks weet. 'Sluit je ogen.' ik sluit ze en laat me leiden door Dean. 'Pas op, trap.' ik loop voorzichtig de trap op. Waar ging hij me heen brengen? 'Open ze maar weer.' zegt Dean na een tijdje. Ik open ze en zie dat we op de astronomietoren staan. Ik kijk naar de sterren. 'Wat mooi!' zeg ik zacht. Ik pak Deans hand. Wat een leuk idee om zo onze 24 uur samen te vieren. Ik kijk even op de klok. Nee, nog een minuut en dan hebben we 24 uur.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Langzaam deed ze haar ogen open en sierde een blos haar wangen "Sorry...ik was moe" ze glimlachte lief. Ze krabelde omhoog en plante een klein kusje op mijn wang en legde haar hoofd op mijn natte schouder die ze afveegde met haar had en zacht grinnikte, voorzichtig veegde ze aat natte haren uit mijn gezicht en drukte nu een kusje op mijn lippen. In een klap waren de zorgen weer verdwenen en leek et mijn geen slecht idee om er nog van Astoria haar aanwezigheid te genieten.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    "Misschien niet, maar misschien ook weer wel aangezien ik het anders nooit voor elkaar had gekregen om nu al een winkel te hebben samen met George en zoveel uitvindingen" zeg ik grijnzend. "Mhm zeg jij het deze keer maar waar je zin in hebt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greenrass

    Astoria trok haar lippen terug en legde haar hoofd op Draco's schoot waardoor ze nu op haar rug lag en hem aankeek, ze hield haar hoofd een beetje schuin en keek hem aan. "Wat was er?" Astoria keek hem aan, terwijl ze zijn hand pakte en deze vasthield. Ze maakte zich zorgen. "Draco..." Begon Astoria waarna ze een kleine zucht sloeg. "Moet ik me zorgen maken om je?"


    The expert in anything, was once a beginner.