• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics + laatste reactie maar ;d]

    Kyle Dyer

    'Ja dat is goed,' zei ze. Ik glimlachte iets en draaide mijzelf om.
    'Oh en Kyle. Ik wilde je niet echt verraden,' zei ze. Ik draaide mijzelf weer een beetje om en keek naar Phoenix. Lichtjes schudde ik mijn hoofd en zuchtte eventjes.
    'Tot morgen Phoenix.' Ik liep weg terwijl ik een trekje nam en keek naar de rook die mijn mond verliet.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 23:10 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oké, zullen we dan maar naar de volgende dag?]


    Your make-up is terrible

    [Ik vind het best ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise | Hunter.
    Haar handen gingen over mijn blote schouders, naar mijn rug en vervolgens mijn heupen, maar ik lette meer op de brandende tintelingen die ze achterliet. Niet snel erna hoorde ik hoe ook haar ademhaling versnelde en vervolgens over ging in een zacht gehijg.
    “Ga door.” Als het kon, zou ik grijnzen, maar toen ze kreunde en met haar handen in mijn haar graaide, kon ik alleen maar mijn zware gehijg laten horen. Ik liet mijn tong langs die van haar gaan, wat voor meerdere elektrische schokjes zorgde en ondertussen was ik onbewust wat harder met mijn bekken gaan bewegen, waardoor ik steeds meer genot door mijn lijf voelde gaan.
    Mijn handelingen werden wat ruwer, maar ik wist dat ze het niet verkeerd op zou vatten, aangezien ik net zowat mijn hart bij haar eruit had gestort en dus liet ik mijn handen wat met haar borsten spelen, waarna ik deze af liet dwalen en over haar buik en heupen streelde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Maar Morticia en Frodo zitten nog in de vorige avond. Volgens mij reageert Frodo niet echt meer.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Maar Morticia en Frodo zitten nog in de vorige avond. Volgens mij reageert Frodo niet echt meer.]

    (Ze heeft even geen inspiratie meer, maar van mijn part mogen jullie wel gewoon naar de volgende dag gaan hoor. Dan zeg ik tegen haar dat we het even af moeten ronden, haha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Aah, vandaar haha. Nouja, anders gaan jullie later gewoon verder daar en slaan jullie een paar uurtjes in de ochtend over? Dan lopen we uiteindelijk weer gelijk.]


    Your make-up is terrible

    We beginnen de volgende ochtend!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 23:50 ]


    Your make-up is terrible

    [Yeeee. Ik schrijf zo..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik val in slaap in bad en ergens na middennacht word ik wakker van het koude water. Ik stap snel uit het bad, sla een handdoek om en laat hem leeglopen. Ik droog me af en wrijf gelijk mijn lichaam warm. Dan pak ik een jurkje van een zachte stof en laat die over mijn lichaam glijden. Normaal slaap ik meestal alleen in mijn ondergoed maar nu heb ik het toch best koud. Ik loop terug naar mijn slaapkamer en sla de dekens open waarna ik er diep inkruip en de dekens helemaal om me heensla. Al snel val ik in een lange en droomloze slaap.
    Als de volgende ochtend om zeven uur mijn wekker gaat, negeer ik hem. Ik zet hem uit en blijf even naar het plafond staren. Ik heb helemaal geen zin om te werken, iets wat zelden voorkomt bij mij. Zuchtend draai ik me om en val ik weer in slaap. Tegen acht uur word ik opnieuw wakker, stap ik toch maar uit bed en neem ik een snelle douche. Ik föhn mijn haar, laat het los en doe mijn make-up. Dan loop ik terug naar mijn kast en trek een outfit er uit. Na Kyles opmerking heb ik besloten dat het iets minder zakelijk word dan normaal. Daarna loop ik naar beneden en maak ik ontbijt, bestaand uit een geroosterd broodje en een beker koffie. Ik merk dat ik bijna door mijn voorraden heen ben en besluit dat ik boodschappen moet doen.
    Rond half tien ben ik klaar, pak ik een paar schoenen willekeurig uit de kast en trek ze aan. Daarna pak ik mijn autosleutels en huissleutel om naar de auto te lopen, waar ik instap. In de achteruitkijk spiegel controleer ik snel even mijn rode lippenstift en haar, dat ik zo heb geföhnt en gedaan dat het niet voor mijn ogen hangt en dan rij ik naar de supermarkt. Ik stap uit, draai mijn deur op slot en loop naar binnen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik rekte mij zelf uit en stootte mij hand voor de zoveelste keer aan de muur. Zuchtend stond ik op en wankelde vaagjes naar de badkamer. Ik douche eventjes vlug en stapte al gauw er onder vandaar. Met een handdoek om mijn middel liep ik naar de klerenkast toe, trok die open en bekeek naar de enkele kledingstukken die erin lagen. Ik trok er een stel kleren eruit en trok die vervolgens aan. Ik ging naar beneden om brood te smeren, maar kwam erachter dat de brood opwas. Ik zuchtte eventjes en pakte maar een appel uit de schaal. Ik pakte voor de zekerheid een nieuw pakje sigaretten en stopte die in mijn broekzak, samen met een aansteker. Ik pakte de huissleutels en liep vervolgens mijn huis uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Die kleren zijn leuk! :9~]


    Your make-up is terrible

    [Haha. Dank je? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Je hebt gewoon een goede smaak]

    Angelica Wolfe

    In de supermarkt aangekomen pak ik een mandje en besef ik dat ik een lijstje had moeten maken omdat ik nu niet meer weet wat ik allemaal nodig heb. Ik lijk wel steeds verstrooider te worden. Ik weet niet waarom want normaal denk ik aan álles. Ik zucht even en loop naar de koffie, waar ik een pak van pak. Dan bedenk ik me en pak ik er nog eentje. Daarna ga ik op zoek naar het brood, wat ik maar met moeite vind. Uiteindelijk vind ik het toch en sta ik ervoor om te bedenken welke ik moet nemen... Kiezen valt me moeilijk vandaag.


    Your make-up is terrible