• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Ja'zeg ik en kijk hem aan. 'Met jou'voeg ik eraan toe en ga staan. 'Ik leen Danny even van jullie'zeg ik tegen de rest en trek Danny omhoog. 'Ga je mee?'

    Danny

    Ik kijk even naar de andere en voel mijn wangen rood kleuren. "J-ja natuurlijk ga ik mee." Zeg ik breedglimlachend en zwaai even naar de andere. Dan richt ik me tot Drew. "Waar ga je me mee naartoe kapen?" Vraag ik met een lachje en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik knik glimlachend en kijk naar Jasmine. 'Ik heb jouw gemist,' grinnik ik naar haar en geef haar een knuffel. Ik ga weer recht op zitten en kijk dan de andere aan. 'We zijn nu dus weer met zijn vijfen?' Ik grinnik en kijk ze aan. 'Wat gaan we doen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Dat zie je zo wel'zeg ik en pak zijn hand. Ik loop rustig naar de plek en als we er bijna zijn hou ik mijn handen voor Danny's ogen. 'Niet kijken'beveel ik en loop veder, Danny begeleidend. Ik heb nu nog een hand voor zijn oog en pak de armband uit mijn zak. Ik haal de hand voor Danny's oog weg en glimlach naar hem. 'Ik wil je wat vragen'

    Danny

    Ik word begeleid ergens heen. Als hij zijn handen voor mijn ogen weghaalt kijk ik hem aan.
    "Ja?" Ik kijk hem aan. Wat wil hij vragen? Ik blijf hem aankijken en wacht op zijn vraag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ik weet dat het eigenlijk al wel zo is, maar ik wil het gewoon officieel vragen, Danny wil je me vriendje zijn?'vraag ik en hou daarna de armband voor.

    Danny

    Ik kijk hem aan en knik wild. "Ja, dat wil ik!" Zeg ik en houd mijn arm vooruit zodat hij het bandje om kan doen. Heeft hij dat dure ding echt gekocht? Ik kijk hem met de grootste glimlach die ik heb aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik glimlach en doe de armband bij hem om. De mijne had ik al omgedaan en laat hem zien. Ik glimlach en zoen hem. Ik ga zitten en trek hem mee op mijn schoot. 'Samen een leuke avond er van maken?'vraag ik grijnzend wijzend naar de kaarsen eten, en het drinken.

    [Sorry, moet nu gaan bij, denk vanv. rond half 6/6 uur terug]

    Danny

    "Ja." Zeg ik en omhels Drew.
    "Die armbandjes waren vet duur." Zeg ik en kijk hem aan. "Had je dat geld wel?" Vraag ik lichtbezorgd. Oke ik moet erover ophouden. Snel druk ik mijn lippen op de zijne. "We gaan een gezellige avond krijgen." Zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Nee, ik had birt grnoeg geld daarom heb ik ze' zeg ik sarcastisch en begin te lachen. ' klopt een gezellige avond' zeg ik en glimlach. Ik geef een kus aan hem en kijk hem aan. 'Ik hou van je'

    Danny

    "Ik houd ook van jou." Ik druk mijn lippen op de zijne en draai me op zijn schoot om en ga met mijn benen aan de weerszijden van zijn benen zitten, dan duw ik hem zacht achterover, waarna ik ons omdraai zodat hij tussen mijn benen ligt. Ik leg mijn benen strak om zijn middel en druk mijn lippen uiteindelijk op de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik zoen hem tetug en lik over zijn lip. Mijn hanfen glijden over zijn bovenlichaam en laat ze naar een tijdje iets meer naar brnedr zakken, naar ze onderbuik.

    ( ik ga watergeveecht doen xD willen vriendinnrn perse dus bye)

    Danny

    Ik begin te lachen nadat ik mijn lippen van de zijne af heb gehaald en zijn handen heb vastgepakt. "Waarom gaan we altijd over op elkaar opwinden." Zeg ik lachend en hou zijn handen vast en trek ze omhoog. Dan druk ik mijn lippen weer even op de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.