• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

jasmine

'Waarom denk je, iedereen vind mij altijd een bitch, ik vroeg gewoon leuk aan hun, vinden jullie elkaar leuk, ik bedoelde er niks verkeerd mee, toen kreeg ik echt de wind van voren van danny, hoe durf je te denken dat ik homo ben en dat soort dingen, nou sorry hoor ik heb het helemaal met hem gehad hoor' ik kijk boos weg.

Isabella

'Misschien vond hij het moeilijk om toe te geven,' verdedig ik Danny. 'Het is zijn keuze Jasmine en het is niet makkelijk om dat toe te geven, denk ik.' Ik zwijg even en haal mijn schouders op. 'Je kan er met hem over praten?' Ik glimlach kleintjes.

Austin
    'Ja inderdaad'sluit ik me aan bij Isabella. 'Het is volgens mij al moeilijk genoeg voor hem, hij wist het eerst zelf nog niet eens'zeg ik en kijk haar aan.

Danny

Ik voel de vlinders in mijn buik, wild rondvliegen en ik breng mijn tong naar de zijne. We spelen een tijdje een spel en dan breek ik de kus af. Ik kijk Drew aan en glimlach naar hem. Ik zet mijn lippen in zijn hals en zet er een flinke grote zuigplek in.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    Ik kreun als hij in me hals zuigt, dat werd wel een aardige zuigzoen. Ik grinnik even en duw zijn hoofd langzaam weg. 'Ik dacht dat we nog niks zouden doen'zeg ik plagend en druk een kus op zijn mondhoek.

[Omg so happu op dit moment:D]

[Waarom?}

[Hele leuke jongen heeft me gevraagd, je snapt wel wat ik heb gezegd (A)]

[Hahaha gefeliciteerd! Hahah]

[Hahah, thanks]

Isabella

Ik kijk Austin even aan en loop dan het water in. 'Laat het maar even gaan. Je kan wel boos blijven, maar dat verandert helemaal niks en kan alleen maar de vakantie verpesten.' Ik glimlach even en duik dan onder water. Ik laat me op mijn rug drijven en sluit mijn ogen. 'Wie komt er ook bij?' Ik kijk naar het groepje.

Austin
    Ik loop ook het water in en duik onderwater. Ik zwem een rondje en kom dan weer boven. Ik kijk even naar de rest afwachtend of zij ook komen.

Ian

Ik spring op en laat me met een klunzige en lompe val in het water terecht komt. Lachend kom ik weer boven. 'Hallo!' Ik ga grijnzend naast Austin staan en kijk naar Isabella die iets verder op in het water staat. Ik loop naar haar toe en neem haar op mijn rug. ik duik onderwater en kom weer boven. Ze begint luid te proesten en ik grijns tevreden. Ik laat haar voor Austin vallen. 'Alsjeblieft, je zeemeermin.'

Austin
    Ik begin te lachen en duw Ian. 'Moet je de jouwe niet zoeken, in plaats van de mijne?'vraag ik grijnzend en sla van achter mijn armen om Isabella heen.

Isabella

Ik hoest nog een beetje na en voel dan armen om me heen. Ik leun naar achter en krijg mijn ademhaling weer onder controle. 'Wat ben ik?'Ik kijk Ian vragend aan en dan kijk ik naar Austin. Ik volgde het even niet meer. Zeemeermin? Waar sloeg dat op? 'Misschien wil ik de jouwe wel,'antwoorde Ian en stak zijn tong uit. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk Ian verbaasd aan.