• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik staar Danny verbaasd aan en verroer me niet. Ian knippert even verbaasd met zijn ogen. 'Mafkezen,'mompelt hij, maar ik ben niet in staat om iets te zeggen. Ik kijk van Danny naar Drew en van Drew naar Danny. 'Jezus jullie zouden wel bang zijn geweest,' breng ik uit. Ik geef Danny een knuffel en kijk dan Drew aan. 'Lijkt wel zo'n horror verhaal,' mompel ik nog steeds een beetje verbaasd en verward.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik kijk Danny met grote ogen aan. 'Dat is, heftig'mompel ik en kijk hem bezorgt aan. 'Heb je geen pijn nu of zo?'vraag ik en kijk ook even naar Drew. Die was dus gewoon onder schot gehouden.

    Danny
    Ik glimlach even naar Isa na haar knuffel.
    Ik schud mijn hoofd naar Austin. "Het was meer de schrik denk ik." Zeg ik en leun tegen Drew aan en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Maar ik hoop dat we nu met rust worden gelaten." Zeg ik dan en duw me nog wat tegen Drew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Aan de reactie's te horen heeft Danny het verhaal verteld. Ik trek Danny dicht tegen me aan en glimlach even naar hem. Ik kijk even naar de andere, niet echt wetend hoe ik hierop moet reageren.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 12:08 ]

    Isabella

    Een stilte volgt. ik ga even met mijn hand door mijn haar. Niet wetend wat ik moet doen. 'Eh...' Ik kijk iedereen even aan en laat me in het zand zakken. Ik staar naar het zand en begin er figuurtjes in te maken. Niet wetend wat te doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik op wat Danny verteld. 'Hebben jullie al aangifte gedaan? of waren jullie dat niet van plan?'vraag ik en kijk ze aan.

    Danny

    Ik schudt mijn hoofd. "We moeten dat geweer ook nog afgeven. " Zeg ik dan tegen Austin. "Dab kunnen we gelijk aangifte doen, toch?" Ik kijk naar Drew en weer terug.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 12:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik ga ook het water uit aangezien iedereen daar zit en plof naast Ian in het zand. Ik leun rustig achterover en wacht tot iemand wat zegt zodat ik ook weer het gesprek kan volgen.

    [Nevermind]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 12:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    /

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 12:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk even naar Danny en dan weer naar de rest.'Ja dan wel'mompel ik tegen Danny. 'Maar dat doen we morgen'voeg ik er gauw aan toe. 'Hoe laat is het eigenlijk?'vraag ik en kijk even rond. Ik had me mobiel niet bij me dus geen idee welke tijd. Ik wou Danny zo wel meenemen naar het plekje.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 12:20 ]

    [Moet om 1 uur gaan denk ik, kan nu laat reageren moet me klaar maken xd]

    [Okii]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik word weer rustig wakker op het strand, door alle stemmen die ik hoor, ik open rystug mijn ogen en zie iedereen zitten. 'ook hallo allemaal' mompel ik.

    Danny

    Ik haal mijn schouders op. "Ik denk ergens rond vier uur?" Ik weet het niet, heb geen klok bij mee. Ik kijk even naar de andere. "Moet je weer wat doen dan?" Vraag ik en kijk hem aan.
    Ik kijk eventjes naar Jasmine met een klein glimlachje. Dan kijk ik weer naar Drew en leg mijn hoofd op schouder.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 12:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.