• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[niet gedaan, reactie aangepast, had het nog niet gelezen]

Ian

Ik lach en kijk Danny aan. 'O, we hebben het over de avontuurtjes van Isa en Austin.' Ik grinnik. 'Ze zijn heel leuk wezen duiken,' grinnik ik en kijk Austin met een grijns aan. 'En hij is zijn vis gaan bekijken,' grinnik ik. 'Of te wel zeemeermin Isabella.' Ik grinnik en kijk Danny aan.

Jayson
    'Heerlijk'zeg ik instemmend en doe alsof ik heerlijk lig. Na een tijdje wring ik mijn enkels los en duw Isabella naar beneden. Na een tijdje trek ik er weer omhoog en grijns naar haar.

[Geeft niet]

Danny

Ik lachte even om Ian zijn opmerking.
    "Nou ik heb dus ruzie gehad met een aantal jongens en een man die mij wilde ontvoeren... eh, toen- Ge-gezwommen." Zeg ik dan, ik wou het bijna zeggen. Ik slik en keer en kijk snel naar min handen. "En net nog even het stadje in geweest," Zeg ik snel.

[ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:42 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

'Jayson,' roep ik quasi- boos uit. 'We stonden net gelijk, moet jij het weer verpesten!' Ik merk dat ik hier niet meer kan staan dus klamp me aan hem vast. 'Nu heb ik zout water in mijn mond,' mopper ik en kijk hem nog steeds quasi- boos aan, maar dat veranderd in een lach. 'Ik pak jouw nog wel terug, maar dan met iets anders,' zeg ik geheimzinnig, maar ik had nog geen idee wat.

[ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:45 ]

Jayson
    'Zo, je wordt wel ineens close hé?'grap ik en loop naar het stuk waar ze weer kan staan. Ik duw er iets van me af en zwem weer weg. Ik maak een handstand in het water en ga dan weer bovenwater.

Isabella

Ik voel de grond onder me en ga staan. 'Ja sorry hoor. Jouw gedoe de hele tijd put me uit. Als ik me niet aan jouw vasthield zou ik verzuipen.' Ik grinnik even en loop terug richting het strand. Ik laat me boven op Austin vallen. 'Hallo,' grinnik ik,

[Ignore again :3]

Ich liebe dich 27.12.23

[Wilde eigenlijk op reactie van Austin wachten, maar dan stuur ik wel stukje met Ian:)]

[Wat is Drew eilk aan het doen?]

Ich liebe dich 27.12.23

Ian

Ik kijk Danny even verbaasd en vragend aan. 'Zo, dan is er veel gebeurd,' zeg ik verbaasd. Ik frons mijn wenkbrauwen. Ik kon wel raden waarom ze ruzie hadden, maar waarom ontvoerd? 'Iemand wilde je ontvoeren,' vraag ik nog steeds verbaasd. Ineens hoor ik Isabella naast me. Ik grinnik even naar haar. 'Hoi,' grinnik ik, maar kijk Danny dan weer serieus aan.

Andrew
    Gauw had ik wat andere kleren aangetrokken en loop nu richting de stad. Ik kocht de armbanden die we beide erg leuk vonden en loop rustig door het stadje heen. Ik koop wat kaarsjes en een aansteker. Ik koop ook gelijk wat lekker eten en ga dan terug naar de camping,expres niet over het strand. Ik loop een stuk veder wan waar de rest is het strand op en loop richting de rotsen. Ik klim naar een plekje dat ik eerder deze vakantie gevonden had en erg mooi was. Hier kwam eigenlijk nooit iemand. Ik leg de spullen een beetje klaar en ga daarna terug naar beneden. De armbandjes had ik voor de zekerheid gewoon in mijn zak gehouden. Ik loop terug de camping op en daarna weer op het strand zodat ik Danny van achter besluip. Ik sla mijn armen van achter om hem heen en geef een kusje op zijn wang.

Austin
    Ik wou net gaan vertellen aan Danny dat Ian allen maar aan het kloten is totdat hij ineens verteld over die dingen. Ik schik er best wel van. 'Waar-om?'vraag ik verbaast en kijk naar Isabella en daarna terug naar Danny waar Drew ook ineens is.

Isabella

Ik merk dat ik niet echt op het goede moment ben gekomen en ga van Austin af. Iedereen kijkt naar Danny, dus kijk ik hem ook maar aan. 'Wat is er,' vraag ik zacht. Ik kijk Drew ook even aan en dan naar Ian en Austin. Een lichte paniek maakte plaats. Ik ga staan en kijk naar alle vier de jongens. 'Wat is er gebeurd?'

Danny

Ik glimlach even naar Isabella en knik dan naar Ian.
    "Volgens mij gister toen ik dronken was, heb ik die man uit gedaagd ofzo, en moesten Drew en ik vluchten." Ik denk even na. "En vanochtend liepen we in de stad, hand in hand. En toen zagen we een aatal jongens en toen ging Drew mij uitdagend kussen voor die jongens, maar ik wilde dat niet, en toen trok hij me een steeg in en gingen daar zoeneb. Toen werd er ineens water over ons heen gegooit en toen ontstond er een ruzie. Nou ik werd opgetild maar we wisten te ontsnappen, en toen stopte er wwn auto en dat was die man weer en ik was gevallen en hij gad een pistool en richtte hem op Drew, en roen ging die weg en kwam na aantal seconde terug en sloeg hem ko." Ik bijt op mijn lip om op adem te komen, want ik heb maar twee keer lucht gehapt of zo. Ik kijk Ian aan.
    "En het schijnt dat die man wat met me wilde doen." Zeg ik r zacht achteraan.
    Ik voel ineens armen om me heen en een kusje op min wang. Ik glimlavh als het Drew is.

[ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 11:59 ]

Ich liebe dich 27.12.23