• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik zucht. 'Nou knuffelbeer, dan ga ik gewoon slapen en heb je al helemaal niks meer aan me.' Ik kijk hem aan. 'Heb je nog niet genoeg tijd met me gehad vandaag,' grijns ik en steek mijn tong uit. Ik breng mijn hoofd vlak boven de zijne en kijk Austin aan. 'Beetje ongezellig, vind je niet?' Ik kijk hem met een speelse grijns aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Nee, ik wil je niet met de andere delen' zeg ik en kijk haar aan. 'hrlrmaal niet ongezelig' zeg ik rn geef haar een kusje ' of ben ik nu te saai voor je?' vraag ik

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 10:34 ]

    [Bedoel je saai?:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik zucht en kijk hem aan. 'Je wilt mij niet met de andere delen? Wat houd mij tegen om naar mijn vrienden te gaan?' Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Je bent niet te saai voor me, zeker niet.' Ik glimlach. 'We zijn hier alleen op vakantie met zijn alle lieve knuffelbeer,' grinnik ik en geef hem een kus.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [uhu)
    Austin
    ik geef haar een kusje en sta dan op met haar nog in me armen. Rustig loop ik richting het strand en kijk haar af en toe aan nrt een kleine glimlach.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 10:48 ]

    Danny

    Oh shit ja, dat moet ook nog! Ik voel lichtr paniek opkomen en knijp in Drew zijn hand.
    "Eh..." stamel ik en kijk hem aan. "Als ik dat vertel... Lig ik eruit." Zeg ik zacht, ik weet niet of hij het heeft gehoord.
    Mijn ouders hebben recht het te weten, maar ik weet hoe ze tegen dat zijn. Ik weet niet waarom, ze vinden het raar of zo... Ik moet de droogheid in mijn keel weg slikken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Tevreden sla ik mijn arm om zijn middel en loop met hem mee. Als ik hem me af en toe aan zie kijken kijk ik lachend terug. 'Wat is er?' Ik kijk hem grijnzend aan en leg mijn hoofd even op zijn schouder. Het zand is warm onder mijn voeten, maar het begint nu wel te wennen. Ik zie Ian en Jayson staan en loop er glimlachend heen.
    'Hoi,' begroet ik ze lachend.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik kijk hem even raar aan. 'Hoe bedoel je? zijn je ouders tegen homo's?' vraag ik voorzichtig. Ik trek hem aan zijn hand wat dichter tegen me aan. Maar als ze dat niet goedkeuren, hoe zou dat dan gaan, ik ging hem toch niet verliezen hé?

    Danny

    Ik haal mijn schouders wat op en knik lichtjes. "Nouja, ze zijn er niet tegen, maar ze zijn er ook geen voorstanders van. Ze vinden het maar een raar idee, twee jongens of twee meiden. Ze zeggen dat er twee soorten op de wereld zijn gekomen voor een doel, de voortplanting." Zeg ik zacht. Gos, je had mijn ouders moeten zien toen ik mijn eerste vriendin had, ze waren zo blij. Nooit had ik ze zo blij gezien als toen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Ow niks'zeg ik en trek haar nog wat dichter. 'Heey'begroet Jayson ons vrolijk en ik glimlach. 'Hello'zeg ik terug en plof naast hun in het zand.

    Andrew
    In stilte knik ik en kijk hem even aan. Ik slik niet echt merkbaar en leg mijn hoofd op zijn schouder. Echt niet dat ik hem ga verliezen! Ik hou veel te veel van hem. Ik druk een kusje op zijn wang 'Denk je dat ze het uhhm gaan accepteren?'

    Isabella

    Ik hoor een begroeting van Jayson en Ian mompelt een hoi. Ik glimlach even naar ze en kijk Austin even aan, maar besluit niet op zijn antwoord door te gaan. Waarschijnlijk was het echt niks. 'Zo wat hebben jullie gedaan?' Ik kijk Ian en Jayson vragend aan en grijns even. Ik steek mijn voeten in het zand en sla mijn armen om mijn knieën.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wow handig, ze zitten met zijn 4en en dat zijn onze personages @quin. Hahaha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ik ga het ze gewoon niet vertellen." Zeg ik, maar ik weet dat dat niet slim is. Bijvoorbeeld: Zit ik straks een keer met Drew op mijn kamer, en zijn we aan het kussen en iets meer. Stel je voor dat mijn vader binnenkomt, dan ga ik er levend aan... Dat weet ik zeker.
    "Nee, ik ga het niet tegen ze zeggen.." Ik ga er toch wel aan, hoe dat ze er achter komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahaha komt nu net Secrets op de radio haha echt iets voor Danny nu haha ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.