• Nu wil ik toch wel eens weten waarom de haters hem haten. En je hoeft geen fan of Belieber te zijn, maar je kunt hem toch wel respecteren? En hij komt soms wel eens arrogant uit de hoek (al vind ik dat zelf niet), maar iedereen doet dat toch wel eens? En ik respecteer jullie meningen, maar ik wil gewoon weten waarom de haters hem haten. (En dat terwijl ze hem niet eens persoonlijk kennen.)

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Jij reageerdt nu ook op mij hoor (cat)

    Ja, omdat ik jou gedrag raar vind. En het is reageert.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Beroemde mensen gooien hun geld weg alsof het gewoon afval is. Dat is altijd en zal zo altijd blijven. Hij helpt er mensen mee, ja ok, maar hij heeft die 3 miljoen of 7 miljoen zo terug verdient door zijn nieuw album of gewoon een concert. Beroemde menen kijken echt niet naar hun geld. Verwende kinderen zijn dat.


    Hij werkt er ook gewoon voor?


    Pretty is just a pretty word.

    Meteor schreef:
    (...)Dit zijn zo de redenen waarom ik JB en 1D niet af kan. De butthurt fans.



    Ben ik een JB fan dan? Uh, nee.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Hij werkt er ook gewoon voor?

    Werken? Poseren voor een camera, in zijn haar wrijven, een reclamespot maken en een beetje dansen en klaar is dat. Als je dat werken noemt, dan ben ik nu ook hard aan het werken met dit te schrijven...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja, omdat ik jou gedrag raar vind. En het is reageert.


    Ik zeg gewoon hoe ik het vind, of is dat ook al verboden (cat)

    En het is jouw gedrag.


    Pretty is just a pretty word.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Werken? Poseren voor een camera, in zijn haar wrijven, een reclamespot maken en een beetje dansen en klaar is dat. Als je dat werken noemt, dan ben ik nu ook hard aan het werken met dit te schrijven...


    Ja nee, alle concerten, alle uren in de studio en zo dat kost natuurlijk geen enkele moeite! Even helemaal vergeten dat jij wel weet hoe het is om een artiest te zijn. Sorry!


    To infinity and beyond •

    Ik vind dat de meesten hier echt overdrijven, de beliebers zelf, maar ook de haters.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ja nee, alle concerten, alle uren in de studio en zo dat kost natuurlijk geen enkele moeite! Even helemaal vergeten dat jij wel weet hoe het is om een artiest te zijn. Sorry!


    Ja, dat moet men hem wel nageven. Hij doet niet niks. En hij had talent, dat kon je gewoon op zijn YouTube filmpjes zien, voor hij "ontdekt" werd.

    Maar het maakt hem geen bijzonderdere artiest, want dat hoort er nou eenmaal bij. Als hij dat allemaal niet deed, zou ik het pas echt erg vinden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik denk dat 'haters' van Justin personen zijn die het slechte in mensen zoeken. Er zijn ook mensen (ik zeg niet dat dat alleen Beliebers zijn) die het goede in mensen zoeken. En uit sommige reacties van haters merk ik gewoon dat ze steeds weer een excuus zoeken om iemand te haten. Maar men moet gewoon accepteren dat de mens goede en slechte kanten heeft, zo ook Justin. Sommige mensen vinden het goede in mensen en accepteren dat ze ook slechte kanten hebben. Anderen zien alleen de slechte kant, wat weer een slechte eigenschap is.
    Ik vind trouwens niet dat je moet gaan zeggen: 'Ja, je kent die Justin Bieber helemaal niet, dan moet je niet gaan zeggen dat ik vooroordelen heb hoor, want jij houdt van iemand die je helemaal niet kent, dus jij hebt ook vooroordelen.' Ik hoor en lees dit soort reacties best wel vaak als ik zeg dat ik een Belieber ben. (niet specifiek in dit topic.) Ik vind dat als je het slechte in mensen ziet zonder ze te kennen, je vooroordelen hebt. Ik, als Belieber, zie het goede in mensen en ik ben absoluut niet bevooroordeeld.
    Het is ook niet waar dat Justin verwend is, hij werkt hard voor zijn geld. Concerten, albums, interviews, dat is echt hard werken en ik vind dat hij zijn roem dan ook heeft verdiend, omdat hij talent heeft.
    De reden waarom ik van Justin houd, is omdat hij om zijn fans geeft. Wat maakt het uit als hij iets doms doet? Hij is een mens, hij is niet perfect, hij is net als wij. Een mens die fouten maakt, maar ook goede kanten heeft.
    Dit is mijn mening. Als je het niet respecteert, reageer dan alsjeblieft niet.


    What by Zeus' beard is going on????

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ja nee, alle concerten, alle uren in de studio en zo dat kost natuurlijk geen enkele moeite! Even helemaal vergeten dat jij wel weet hoe het is om een artiest te zijn. Sorry!


    Tuurlijk is het wel werk en tuurlijk is het moeite, maar vind je nu echt dat het eerlijk is dat hij (en natuurlijk veel meer artiesten) daar tonnen of zelfs miljoenen per jaar mee verdienen?
    Chirurgen, agenten, brandweermannen etc. werken in mijn ogen veel meer en verdienen veel minder. That's the point.


    Tell me about it, stud.

    xNiallerx schreef:
    Ik denk dat 'haters' van Justin personen zijn die het slechte in mensen zoeken. Er zijn ook mensen (ik zeg niet dat dat alleen Beliebers zijn) die het goede in mensen zoeken. En uit sommige reacties van haters merk ik gewoon dat ze steeds weer een excuus zoeken om iemand te haten. Maar men moet gewoon accepteren dat de mens goede en slechte kanten heeft, zo ook Justin. Sommige mensen vinden het goede in mensen en accepteren dat ze ook slechte kanten hebben. Anderen zien alleen de slechte kant, wat weer een slechte eigenschap is.
    Ik vind trouwens niet dat je moet gaan zeggen: 'Ja, je kent die Justin Bieber helemaal niet, dan moet je niet gaan zeggen dat ik vooroordelen heb hoor, want jij houdt van iemand die je helemaal niet kent, dus jij hebt ook vooroordelen.' Ik hoor en lees dit soort reacties best wel vaak als ik zeg dat ik een Belieber ben. (niet specifiek in dit topic.) Ik vind dat als je het slechte in mensen ziet zonder ze te kennen, je vooroordelen hebt. Ik, als Belieber, zie het goede in mensen en ik ben absoluut niet bevooroordeeld.
    Het is ook niet waar dat Justin verwend is, hij werkt hard voor zijn geld. Concerten, albums, interviews, dat is echt hard werken en ik vind dat hij zijn roem dan ook heeft verdiend, omdat hij talent heeft.
    De reden waarom ik van Justin houd, is omdat hij om zijn fans geeft. Wat maakt het uit als hij iets doms doet? Hij is een mens, hij is niet perfect, hij is net als wij. Een mens die fouten maakt, maar ook goede kanten heeft.
    Dit is mijn mening. Als je het niet respecteert, reageer dan alsjeblieft niet.

    Ligt het aan mij of spreek je jezelf op bepaalde punten tegen :'D?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Foxx schreef:
    (...)

    Tuurlijk is het wel werk en tuurlijk is het moeite, maar vind je nu echt dat het eerlijk is dat hij (en natuurlijk veel meer artiesten) daar tonnen of zelfs miljoenen per jaar mee verdienen?
    Chirurgen, agenten, brandweermannen etc. werken in mijn ogen veel meer en verdienen veel minder. That's the point.


    Geloof mij, ik vind het ook veel te veel. En voetballers bijvoorbeeld ook D: Maar om dan chirurgen, politieagenten en brandweermannen meer te geven, no. En om Justin daarom te haten is wel raar. - Ik weet niet of je het zo bedoelde, dus anders sorry C: -


    Pretty is just a pretty word.

    Gosh, dit weer, Justin heeft haters, so what, ELKE celeb heeft dat, no matter hoe goed je bent er zijn ALTIJD mensen die je niet mogen, en zelfs haten. (Wat ik niet vat, hoe kun je iemand haten die je niet persoonlijk kent?)
    But pleas, just leave it...


    There are two types of people. The bitches and the fake bitches. Know the difference.

    Hij doet die dingen alleen om zich belangrijk te voelen en hij heeft een groot ego en denkt dat hij alles is :Y) En hij heeft gewoon te veel geld, dus geeft hij het weg, heeft hij weer een reden om belangrijk te zijn he!

    Mensen kijken alleen naar de goede kanten van hem en niet naar de slechte (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hij is een irritante egotripper die niet kan zingen. 'nuff said.


    quidquid excusatio prandium pro