Ik denk dat 'haters' van Justin personen zijn die het slechte in mensen zoeken. Er zijn ook mensen (ik zeg niet dat dat alleen Beliebers zijn) die het goede in mensen zoeken. En uit sommige reacties van haters merk ik gewoon dat ze steeds weer een excuus zoeken om iemand te haten. Maar men moet gewoon accepteren dat de mens goede en slechte kanten heeft, zo ook Justin. Sommige mensen vinden het goede in mensen en accepteren dat ze ook slechte kanten hebben. Anderen zien alleen de slechte kant, wat weer een slechte eigenschap is.
Ik vind trouwens niet dat je moet gaan zeggen: 'Ja, je kent die Justin Bieber helemaal niet, dan moet je niet gaan zeggen dat ik vooroordelen heb hoor, want jij houdt van iemand die je helemaal niet kent, dus jij hebt ook vooroordelen.' Ik hoor en lees dit soort reacties best wel vaak als ik zeg dat ik een Belieber ben. (niet specifiek in dit topic.) Ik vind dat als je het slechte in mensen ziet zonder ze te kennen, je vooroordelen hebt. Ik, als Belieber, zie het goede in mensen en ik ben absoluut niet bevooroordeeld.
Het is ook niet waar dat Justin verwend is, hij werkt hard voor zijn geld. Concerten, albums, interviews, dat is echt hard werken en ik vind dat hij zijn roem dan ook heeft verdiend, omdat hij talent heeft.
De reden waarom ik van Justin houd, is omdat hij om zijn fans geeft. Wat maakt het uit als hij iets doms doet? Hij is een mens, hij is niet perfect, hij is net als wij. Een mens die fouten maakt, maar ook goede kanten heeft.
Dit is mijn mening. Als je het niet respecteert, reageer dan alsjeblieft niet.
What by Zeus' beard is going on????