Ik zie niet in waarom die topic eigenlijk gesloten moet worden, ik vind dit een positieve discussie.
Nou wat ik mij dus irriteer aan die Beliebers is wanneer iemand zegt 'Ik vind zijn muziek maar niks.' er meteen een meute fans op springt om die persoon een hater te noemen. Als de muziek niet in je genre valt, ben je niet meteen een hater van die persoon. Je hebt niet alleen haters en lovers bij artiesten of bands. Je hebt nu eenmaal ook neutrale fans en neutrale mensen die gewoon niet in de muziek geïnteresseerd zijn. Ja, die mensen kunnen ook eens zeggen dat hij kinderachtig is, maar geef niet eerlijk toe, niet in al zijn filmpjes toont hij zich op zijn best. Ik moet namelijk niks met JB hebben om nog maar te zwijgen over zijn muziek, maar ben ik daarom meteen een hater? Nee. Integendeel zelf ik ship hem en Selena, maar verder dan dat interesseert hij mij ook niet en dat zal ook altijd zo blijven.
Leer gewoon eens dat niet iedereen dezelfde muziek leuk vind en dat je daar mee moet leren leven. Je kunt namelijk geen mensen dwingen dezelfde dingen leuk te vinden als jij.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?