• Nu wil ik toch wel eens weten waarom de haters hem haten. En je hoeft geen fan of Belieber te zijn, maar je kunt hem toch wel respecteren? En hij komt soms wel eens arrogant uit de hoek (al vind ik dat zelf niet), maar iedereen doet dat toch wel eens? En ik respecteer jullie meningen, maar ik wil gewoon weten waarom de haters hem haten. (En dat terwijl ze hem niet eens persoonlijk kennen.)

    Gosh. Jullie zijn zo ongelofelijk frustrerend over dat gedoe met zijn statement over 'rape'. Het magazine dat het gepubliseerd heeft, rolling stone, heeft niet het VOLLEDIGE erin gezet. Hier wordt het uitgelegd.

    Real statement


    To infinity and beyond •

    62442 schreef:
    (...)

    En daarom begrijp ik die hysterie niet om hem? De fans die hem zooo geweldig vinden en alleen de goede dingen willen zien.
    "Liefde maakt blind". Nou, dat geloof ik graag, alleen geloof ik niet dat zij echt van hem houden. Ze houden van het idee wat ze van hem hebben. Het Idee "Justin", want je kunt niet houden van een bewegend beeld of een poster.
    Dit is ook de reden dat ik nooit een poging heb gedaan zijn muziek te waarderen. Ik weet echter dat ik het niks vind, omdat ik er mee wordt doodgegooid.
    Dat is echt een nadeel van die hele popcultuur. Het is hersenspoeling. Alles is erop gericht dat het in mensen hun hoofd blijft zitten, zodat ze het gaan kopen en leuk blijven vinden... En zo ook de Bieber-fever...

    Tsja, ik vind zijn muziek leuk en ik vind het niet erg dat hij eigenlijk gewoon een normale tiener is, maar ja. (:


    Believe in yourself.

    "abortion is still definitely not swag"


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ooooh gosh. Iedereen heeft toch een andere smaak? Já ik ben fan van JB en andere Quizletters van andere mensen. So what? Het zou toch verschrikkelijk zijn als iedereen van dezelfde persoon fan was. Ik vind die Japanse bandjes toch ook niks aan, maar dan begin ik ze toch niet gelijk af te katten?
    Sowieso, diegene die het topic aanmaakt: je zoekt nou gewoon om problemen, sorry.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Dharma schreef:
    (...)
    Tsja, ik vind zijn muziek leuk en ik vind het niet erg dat hij eigenlijk gewoon een normale tiener is, maar ja. (:


    Nee, dat is ook niet erg, maar dat maakt het niet waard om jezelf voor hem van een dak te willen gooien. (Ik bedoel hier niemand mee, maar ik weet zeker dat er mensen - meiden - zijn die dat zouden doen).


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    hij blijft een ego hebben, en ik zeg dit als Belieber x

    62442 schreef:
    (...)

    Nee, dat is ook niet erg, maar dat maakt het niet waard om jezelf voor hem van een dak te willen gooien. (Ik bedoel hier niemand mee, maar ik weet zeker dat er mensen - meiden - zijn die dat zouden doen).

    Meh, als ik me van een dak gooi heeft dat een veel diepere reden. Daarbij, ik ben geen die-hard fan. Benedict Cumberbatch, Matt Smith, Ian Somerhalder en Alexander Skârsgard vind ik veel leuker dan Justin, haha ;D

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:38 ]


    Believe in yourself.

    Embraced schreef:
    Ooooh gosh. Iedereen heeft toch een andere smaak? Já ik ben fan van JB en andere Quizletters van andere mensen. So what? Het zou toch verschrikkelijk zijn als iedereen van dezelfde persoon fan was. Ik vind die Japanse bandjes toch ook niks aan, maar dan begin ik ze toch niet gelijk af te katten?
    Sowieso, diegene die het topic aanmaakt: je zoekt nou gewoon om problemen, sorry.


    Dit ook.
    Wat boeit het eigenlijk dat niet iedereen fan is van "jouw" idool? (ik bedoel het in het algemeen)
    Dat doen mensen niet om de fan zelf, maar om het idool, want daar houden ze blijkbaar niet zo van. Daarom zijn er ook zo veel verschillende mensen die iemands idool zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    62442 schreef:
    (...)

    Nee, ik ook, ondanks dat ik meedoe aan de discussie.
    Zolang men maar bij het onderwerp blijft...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    KangDaesung schreef:


    Amen. _O_


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik haat Justin niet - ik heb me nooit echt verdiept in de dingen die hij doet en zegt, maar zijn muziek ligt me gewoon niet zo (al moet ik zeggen dat zijn laatste album wel goed is!). Het enige waar ik me aan erger is sommige fans. Dan heb ik het echt niet over alle Beliebers, want net als in ieder fandom heb je de fans die het voor de rest verpesten. Maar sommigen gaan gewoon echt te ver. Het is niet leuk om te zien dat zij alle mensen die het niet met ze eens zijn meteen gaan uitkafferen en/of bedreigen.. net zoals met Drake Bell. Nou is wat hij over Justin zegt ook niet echt aardig, maar dat betekent niet dat Beliebers hem doodsbedreigingen mogen gaan sturen. Van zulke dingen word ik gewoon een beetje bang en dan wil ik eigenlijk ook niet veel met ze te maken hebben.
    Maar, bottom line, Justin is helemaal niet erg. (cat)

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 22:28 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    KangDaesung schreef:


    No growth of the heart is ever a waste


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Moet je meteen weer tegen iemands mening ingaan? Als zij het zo ervaart, ervaart zij dat zo en als jij dat niet vind heb jij pech.


    Jij reageerdt nu ook op mij hoor (cat)


    Pretty is just a pretty word.