• Nu wil ik toch wel eens weten waarom de haters hem haten. En je hoeft geen fan of Belieber te zijn, maar je kunt hem toch wel respecteren? En hij komt soms wel eens arrogant uit de hoek (al vind ik dat zelf niet), maar iedereen doet dat toch wel eens? En ik respecteer jullie meningen, maar ik wil gewoon weten waarom de haters hem haten. (En dat terwijl ze hem niet eens persoonlijk kennen.)

    This ain't gonna work buddy. Trust me. They'll find every excuse that's possible to ignore your message.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind Justin Bieber gewoon geen leuke muziek maken. Je mag fan zijn wat je wilt, maar sommigen proberen mij de muziek aan te smeren terwijl ze weten dat metal mij meer ligt. En dan worden ze boos als ik zeg dat ik het niets vind. Sommige - ik zeg sommige, niet iedereen dus - slaan helemaal door als het om meneer Bieber gaat en dan bezorg ik mezelf blauwe plekken op mijn voorhoofd omdat ik er zo hard om facepalm. Daar kan hij zelf overigens niets aan doen.


    Searching heavens for another earth

    15612, Jij zegt dat we iemand niet kunnen haten die we niet kennen.
    Hoe kan jij van iemand houden die je dan ook niet kent? Tenzij je Justin wel kent uiteraard, maar die kans is miniem denk ik...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    I still don't like that guy.


    26 - 02 - '16

    Door de fans en omdat hij een keer heeft gezegd dat slachtoffers van verkrachting geen abortus zouden mogen krijgen want: ''rape happens for a reason.''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)
    Dit zijn zo de redenen waarom ik JB en 1D niet af kan. De butthurt fans.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dan vraag ik me ook af hoe mensen verliefd op hem kunnen worden terwijl ze hem niet eens kennen.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Dan vraag ik me ook af hoe mensen verliefd op hem kunnen worden terwijl ze hem niet eens kennen.


    Maar dat zijn ook meer de geobsedeerde fans, isn't?

    Door de irritante fans die dit soort dingen blijven maken.


    i put the fun in funeral

    Ik ben Belieber voor twee jaar. Maar toen hij net beroemd begon te worden, haatte ik hem. Waarom? Door zijn irritante, kinderachtige fans. Ze zijn niet allemaal zo, maar wel veel. "OOOEEEH JUSTIN IS GEWELDIG (H)(H)(H)(H)" "JUSTIN IS MIJN MAN! (H)(H)(H)(H)" "NIEMAND IS BETER DAN JUSTIN, JUSTIN IS GODDDD!"

    Al die overdreven fans hebben er voor gezorgd dat ik geen interesse WILDE tonen in zijn muziek. Maar toen begon ik het te negeren en later, toen Baby uit kwam, begon ik respect voor hem te krijgen. Maar ik durf wel toe te geven dat ik nou eenmaal WEET dat Justin een TIENER is. En dus niet HEILIG.


    Believe in yourself.

    Maar wáarom perse Bieber?

    Er zijn zo veel andere celebs die mensen blij maken.
    Ik wil ook graag doneren aan een goed doel, maar ja, ik heb het geld niet, dus maakt mij dat direct een slechter mens dan hij?
    Ik werk mijn leven net zo hard als hij om te bereiken wat ik wil, maar ik wil geen beroemdheid zijn. Hoeven mensen mij dan niet te adoreren?

    Ik heb geen hekel aan Bieber, behalve zijn muziek, maar dat komt gewoon omdat ik niet het gevoel heb dat hij daar volledig achter staat en dat het mij gewoon niet klinkt, omdat de meeste dingen uit een computer komen. Jahaa!

    Ik vind het alleen raar van zijn ouders, dat ze hem dit op zo'n jonge leeftijd hebben laten doen. Als hij echt zo goed was, kon hij ook wachten tot hij geen kind meer hoefde te zijn.
    Hij kan zijn vrienden niet meer zomaar zien.
    Iedereen wil iets van hem en hij heeft daar maar naar te luisteren, want die volwassenen "weten het altijd beter".
    Hij krijgt haters en er worden dingen naar hem gegooid.
    Als ik een ouder was, zou ik hem daarop willen voorbereiden en hem een normaal tienerleven laten leiden, zodat hij ook de tijd heeft om rustig verliefd te worden en fouten te maken, zonder dat de wereld hem meteen weer moet uitkotsen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kaboeki schreef:
    15612, Jij zegt dat we iemand niet kunnen haten die we niet kennen.
    Hoe kan jij van iemand houden die je dan ook niet kent? Tenzij je Justin wel kent uiteraard, maar die kans is miniem denk ik...

    Met kennen wordt bedoelt dat we in hem interesseren, zijn interviews bekijken om dingen over hem te leren. De meeste hater kennen hem niet op die manier, die denken alleen aan zijn muziek en hoe hij er uit ziet.


    Believe in yourself.

    62442 schreef:
    Maar wáarom perse Bieber?

    Er zijn zo veel andere celebs die mensen blij maken.
    Ik wil ook graag doneren aan een goed doel, maar ja, ik heb het geld niet, dus maakt mij dat direct een slechter mens dan hij?
    Ik werk mijn leven net zo hard als hij om te bereiken wat ik wil, maar ik wil geen beroemdheid zijn. Hoeven mensen mij dan niet te adoreren?

    Ik heb geen hekel aan Bieber, behalve zijn muziek, maar dat komt gewoon omdat ik niet het gevoel heb dat hij daar volledig achter staat en dat het mij gewoon niet klinkt, omdat de meeste dingen uit een computer komen. Jahaa!

    Ik vind het alleen raar van zijn ouders, dat ze hem dit op zo'n jonge leeftijd hebben laten doen. Als hij echt zo goed was, kon hij ook wachten tot hij geen kind meer hoefde te zijn.
    Hij kan zijn vrienden niet meer zomaar zien.
    Iedereen wil iets van hem en hij heeft daar maar naar te luisteren, want die volwassenen "weten het altijd beter".
    Hij krijgt haters en er worden dingen naar hem gegooid.
    Als ik een ouder was, zou ik hem daarop willen voorbereiden en hem een normaal tienerleven laten leiden, zodat hij ook de tijd heeft om rustig verliefd te worden en fouten te maken, zonder dat de wereld hem meteen weer moet uitkotsen.


    Omdat dit topic toevallig over Justin Bieber gaat. Natuurlijk geld dit eigenlijk voor alle celebs met fandoms en haters. En heeft iemand hier gezegd dat je slecht bent als je geen geld doneert?

    Hij staat niet achter zijn muziek? Meid, jemig.. Hij begon met drummen toen hij TWEE was. Muziek is zijn leven. Maar ja, ik respecteer wel je mening en dat je het ook gewoon zegt van BAM, dit vind ik (:

    Trouwen, zijn vader had er niet veel over in te brengen omdat hij geen voogdij heeft, en zijn moeder wilde het ook eerst niet. Daarbij, zou ik ook de kans aannemen ondanks dat ik jong ben. Of je nou ouder bent of niet, je moet er toch mee leren om te gaan, persoonlijk heb ik het liever dat ik er mee zou opgroeien...

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 18:32 ]


    Believe in yourself.

    62442 schreef:
    Maar wáarom perse Bieber?

    Er zijn zo veel andere celebs die mensen blij maken.
    Ik wil ook graag doneren aan een goed doel, maar ja, ik heb het geld niet, dus maakt mij dat direct een slechter mens dan hij?
    Ik werk mijn leven net zo hard als hij om te bereiken wat ik wil, maar ik wil geen beroemdheid zijn. Hoeven mensen mij dan niet te adoreren?

    Ik heb geen hekel aan Bieber, behalve zijn muziek, maar dat komt gewoon omdat ik niet het gevoel heb dat hij daar volledig achter staat en dat het mij gewoon niet klinkt, omdat de meeste dingen uit een computer komen. Jahaa!

    Ik vind het alleen raar van zijn ouders, dat ze hem dit op zo'n jonge leeftijd hebben laten doen. Als hij echt zo goed was, kon hij ook wachten tot hij geen kind meer hoefde te zijn.
    Hij kan zijn vrienden niet meer zomaar zien.
    Iedereen wil iets van hem en hij heeft daar maar naar te luisteren, want die volwassenen "weten het altijd beter".
    Hij krijgt haters en er worden dingen naar hem gegooid.
    Als ik een ouder was, zou ik hem daarop willen voorbereiden en hem een normaal tienerleven laten leiden, zodat hij ook de tijd heeft om rustig verliefd te worden en fouten te maken, zonder dat de wereld hem meteen weer moet uitkotsen.


    Dit.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Dharma schreef:
    (...)
    Met kennen wordt bedoelt dat we in hem interesseren, zijn interviews bekijken om dingen over hem te leren. De meeste hater kennen hem niet op die manier, die denken alleen aan zijn muziek en hoe hij er uit ziet.

    Ik heb ook al interviews gezien, hoe denk je anders dat ik hem niet leuk vind? Door zijn manier van doen EN zijn muziek, niet gewoon door zijn hoofd..

    En in interviews, wie zegt dat hij dan zijn eigen is? Hij kan net zo schijnheilig doen zodat hij super lief en aardig overkomt. Serieus, je zal noooooit weten hoe Justin echt is, en dit geldt voor elke celeb..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.