• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Noah Puckerman:
    'thanks' zeg ik en neem een grote hand snoep.
    'waar blijft iedereen toch, ik denk niet dat iedereen zich verslapen heeft
    dat zou toevallig zijn.
    misschien zijn ze ''andere dingen'' aan het doen' lach ik..


    Music is my life

    Rachel
    Ik lach even "tsja ze zijn niet allemaal als jij" ik grijns.
    "zin in de sectionals?" vrag ika an hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik knikte bevestigend over wat Blaine allemaal zei en at rustig verder, ik luisterde tegelijkertijd en toen ik klaar was, pakte ik Blaine's lege bord en de mijne aan. Blaine keek mij aan en trok een wenkbrauw op, als teken dat of we het nu moesten vertellen. Omdat ik niets kon zeggen stond ik op en waste ik eerst alles af en plofte ik weer op de bank en leunde ik tegen Blaine aan. Ik keek hem aan en glimlachte. 'We moeten je iets vertellen,' zei ik met een brede glimlach op mijn gezicht tegen Finn.

    Finn Hudson

    'Dank je, dat weet ik.' zei ik en ik keek Kurt en Blaine dankbaar aan, ineens zag ik Blaine kijken naar Kurt en had ik de indruk dat ze me iets wilden vertellen. Ik hield me maar stil en wachtte tot Kurt alles afgewassen had. Vervolgens plofte hij naast Blaine en leunde hij tegen hem aan. 'We moeten je iets vertellen.' zei Kurt met een brede glimlach. Vanwege zijn brede glimlach moest ik ook glimlachen en keek ze beiden aan. 'Nu ben ik nieuwsgierig.' zei ik en ging goed zitten om zo geen woord te missen. Ik was wel toe aan goed nieuws en zo te zien was dit zeker goed nieuws.

    Will Schuester

    'Ja,' verzuchtte ik. Meestal kwamen de meeste ruzies al snel goed, maar hoe ik Rachel hoorde was dit best lastig. 'Hopelijk kunnen jij en Isabella helpen, een goede sfeer is belangrijk voor de kinderen.' zei ik gemeend. Emma keek mij lief aan en ik glimlachte lief naar haar, ze was echt ongelofelijk schattig en lief.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    'wat bedoel je, berry?' vraag ik nep beldedigd en kijk haar weer aan
    'beetje. Het is toch duidelijk wie de solos krijgen. sowieso Blaine en jij.
    ALS jij mee doet tenminste' zeg ik..


    Music is my life

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "waarschijnlijk niet, het is over een maand en ik ben dan ook uitgerekend dus dan of ben ik nog zwanger en als het dan lukt kom ik kijken of ik ben net bevallen en ik denk niet dat ik dan kom kijken" ik zucht even. "echt ik baal er van."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'dan ben ik benieuwd wie jouw solo krijgt aangezien jij altijd solos hebt' grijns ik..
    'dat is inderdaad wel balen. maar je hebt altijd regionals en nationals nog. als we sectionals winnen.'


    Music is my life

    Rachel
    Ik grinnik "Mercedes ofzo, maar jij moet eens laten horen wat je kunt want je zingt liedjes met 1 en hooguit 2 toonhoogtes je moet ze laten zien dat je heel laag maar ook hoog kunt zingen dan sleep je ze binnen" geef ik hem als tip


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'Dat is waar. maar ik heb wel moeite met de toonladders.
    vooral om hoog te komen is moeilijk aangezien ik best wel een lage stem heb' zeg ik schouderophalend.


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    Finn en ik wachte beiden op Kurt en die ploft uiteindelijk naast me en leunde tegen me aan. Kurt glimlachte breed en ik zag Finn nu ook glimlachen en was nieuwschierig, waardoor ik evn grinnik om ze. Ik pak Kurt's hand teder en kijk Finn gespannen aan. 'Je weet dat ik van Kurt hou en Kurt van mij' zeg ik serieus en kijk hem zenuwachtig aan. 'Ik had het zelf niet eens zien aankomen en hij heeft mij gevraagd, inplaats ik aan hem' zeg ik, hij zal me nu wel raar opkijken, wat ik bedoel. 'Finn, Kurt en ik zijn verloofd' zeg ik nu duidelijker en kijk hem nu nerveus aan. Ik was nu zo doodzenuwachtig op zijn reactie. Ik hoopte het echt dat hij het leuk voor ons vond.

    Emma Pillsbury:

    'Inderdaad' zeg ik ernstig en knik naar hem. 'We doen ons best, Will' zeg ik troostend en kijk hem weer glimlachend aan. 'Voor de rest was dat het. Ik heb alles geregeld met haar school en met de onze, dus morgen begint ze' zeg ik nog tegen hem. 'Dan ga ik nu weer aan mijn werk. Dan val ik je niet meer lastig' zeg ik glimlachend en een beetje blozend. Waarnaar ik me omdraai en met mijn getik van mijn hakje naar mijn kantoortje liep.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    "dat is waar maar met sommige lage stemmen kun je ook hoog, maar dan moet je oefenen. En trouwens laag zingen kan ook mooi zijn dus ik zeg kies een nummer die mooi bij je stem past en show it" ik grijns even naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'Je hebt gelijk, payphone past op zich wel bij me.
    dus we laten het zo wel zien met de mashup.' grijs in..


    Music is my life

    Rachel
    Ik grinnik "en desnoods doe ik een goed woordje voor je. Je bent wel veranderd eigenlijk" grinnik ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik was net als Blaine op van de zenuwen van zijn reactie, ik kneep nogal hard in Blaine's hand, wat ik altijd deed als ik nerveus was of bang en keek Finn aan. Ik glimlachte opgelucht toen hij opstond en ons beiden tegelijk omhelsde. Ik lachte terwijl ik mijn haar weer goed deed toen hij ons weer losliet. Ik vond het echt lief wat hij zei en knikte. 'We gaan nog niet meteen trouwen, we wachten een paar jaartjes.' vertelde ik aan hem. 'Maar we hebben al ideeën.' kirde ik vrolijk.

    Finn Hudson

    Ik keek ze verontwaardigd en lichtelijk geschrokken aan. Hoorde ik dat nou goed? Waren ze echt verloofd? En Kurt had Blaine gevraagd? Ik had het eerder andersom verwacht, aangezien Kurt meer vrouwelijk was dan Blaine. Maar tegenwoordig zag je ook vaak bij hetero stellen dat de vrouw de man vroeg. Dus in principe kon het wel. Ik keek van Kurt naar Blaine en zag hoe zenuwachtig ze waren, ik glimlachte. Ik vond het zo leuk voor ze. 'kom hier,' zei ik vrolijk waarna ik naar hun beiden mijn armen uitstak en ze beiden tegelijkertijd omhelsde. Daarna liet ik ze los en keek ik ze aan. 'Ik ben zo blij voor jullie.' zei ik gemeend. 'Na alles wat jullie hebben moeten doorstaan, verdienen jullie het echt om gelukkig te zijn en ik zie hoeveel jullie van elkaar houden, dus waarom niet?' zei ik gemeend waarna ik ze officieel de hand schudde. 'Dus gefeliciteerd met jullie verloving, wanneer zijn jullie van plan om te trouwen?' vroeg ik waarna ik weer ging zitten en ze afwachtend aankeek.

    Will Schuester

    'Is goed, dan zie ik je in de pauze.' glimlachte ik vriendelijk naar haar waarna ze weer weg liep. Ik liep terug het muzieklokaal in, waar nog altijd alleen Puck en Rachel zaten. 'Komt de rest nog?' vroeg ik verbaasd aan hen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik haalde mijn schouders op " geen idee eigenlijk" ik glimlach even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    ik glimlach
    'goed manier of de slechte manier?' vraag ik..


    Music is my life