• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:

Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:

- Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

Tijdelijke Rollen:

Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]

One Who Travels A Higher Path.

(MissStoran dat is een verrassing. XD Finn moet echt niet weten dat Bella komt, dus eigenlijk het liefst ook niet Rachel. XD)

[ow oke ik doe het ff terug veranderen]
    gedaan]

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 17:15 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

(Dankje! (: )

Kurt Hummel

Ik sloeg mijn armen om Blaine's hals en bleef dicht tegen hem aanzitten, het liefste wilde ik hem voor altijd vasthouden, hem nooit meer loslaten. Hij betekende alles voor mij, en als ik hem niet had zou ik gek werden. Ik was opgehouden met huilen en sloot mijn ogen, om van Blaine's warmte te genieten. Ik hield echt zoveel van hem, en ik wilde echt niet dat die Jayden er tussen kwam. De volgende keer als hij bij Blaine was, zou ik niet zomaar weglopen en hem duidelijk maken dat we verloofd waren. 'Is het goed als ik even mijn gezicht ga wassen?' vroeg ik aan Blaine. Ik zag er vast niet uit. Mijn wangen zouden wel rood zijn, door het huilen en mijn ogen nog waterig. Ik haatte het, dat ik altijd zo snel overstuur raakte. Ik zou het begrijpen, als Blaine daar helemaal gek door werd.

Finn Hudson

Ik volgde het gesprek al helemaal niet meer en ging op in mijn mobiel. Ik besloot om Isabella te sms'en. 'Ik weet dat ik het al vaak gezegd heb, maar ik mis je echt vreselijk. Ik wilde dat er een manier was, dat ik je mooie gezichtje kon zien, dat ik je kon aanraken en zoenen..' verstuurde ik weer naar haar en zuchtte.

Will Schuester

'Wat wilden jij en Puck doen voor de Sectionals?' vroeg ik nieuwsgierig aan Rachel, Rachel was goed, en had altijd wel iets bijzonders. En Puck zong niet erg vaak, maar als hij dat deed werd iedereen meestal wel vrolijk. Zoals bij Sweet Caroline of Only the good die young. Ze waren beiden goed.

Jayden Ian Archibald:

Ik keek op, omdat ik een mooie en schattige stem hoorde. Ik zag een meisje staan met glanzende bruine haren die over haar schouders vielen en blauwe ogen. Mijn ogen gleden over haar lichaam, een perfect lichaam had ze, en een prachtig gezichtje. Kijk, school werd al interessanter. Eerst met Blaine, mijn knappe onenightstand, en nu dit meisje. 'Ik wijs je de weg wel,' zei ik met mijn mooiste glimlach. Ik sloeg mijn arm om haar middel, en liet het wat afzakken naar beneden terwijl ik haar naar het muzieklokaal leidde. 'Dus, waar kom je vandaan? Ik heb je hier nog niet eerder gezien, ben je ook nieuw?' vroeg ik aan het meisje, in een poging om een gesprek met haar aan te knopen.

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 17:22 ]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Rachel
    Ik glimlach "het komt wel goed Fio9nn" stel ik hem gerustk.
    "mashup van Payphone en call me maybe" ze gik snle

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 17:26 ]

[sorry shue had ff over et hofd gezien

[Haha geeft niet ]

Finn Hudson

Ik hoorde iemand vaag iets zeggen, maar dacht dat het niet tegen mij was. Ik staarde een beetje doelloos voor me uit. Ik wist nu al, dat ik me niet zou kunnen concentreren in de lessen, of in de Glee club. Ik zou alleen maar aan Bella denken.

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 17:29 ]

Rachel
    Ik merk dat hij er met zijn gedachtes niet bij is en laat hem maar.
    Puck loopt naar me toe "mogen we?" vraag ik en kijk Shue aan.

[nu reageer ik sneller even

Will Schuester

'Klinkt leuk, Mash ups zijn altijd geweldig. We kunnen er misschien weer een keer een jongens tegen de meisjes mashoff van maken, als jullie dat leuk vinden.' stelde ik voor. 'De winnende team wint zoals gewoonlijk weer iets.' zei ik, ook al wist ik nog niet wat. 'Natuurlijk, ga jullie gang.' zei ik waarna ik naast Finn op een stoel ging zitten.

[ahha lolz lalles loopt door mekaar ]

Blaine Anderson:

'Tuurlijk, Kurt. Je bent nog steeds prachtig' zeg ik gemeend en zoen hem zachtjes en streel zijn wang liefdevol. 'Je bent zo schattig' mompel ik teder en kan het niet laten en bijt zachtjes op zijn onderlip. En zoen hem harsttochtelijk, waarnaar ik zonder pardon, hem optil en naar de jongenstoilet met hem toeliep. Eenmaal daar zet ik hem weer voorzichtig neer en laat hem zijn gang gaan, waarnaar ik tegen de muur leun en hem aankijk.

Isabella Elizabeth Espinoza:

Zonder dat ik nog iets kan zeggen, slaat hij een arm om mijn middel en laat het een beetje afzakken. Ik werd ongemakkelijk en kijk hem nerveus aan. Finn zou dit echt niet leuk vinden. 'I-ik umh' zeg ik wat ongemakkelijk en pak zijn arm vast en haal het weg. 'Ik kom van New York vandaan en ik ben niet nieuw, maar loop vanaf morgen stage hier' zeg ik opgelaten. Gelukkig kwamen we in een lokaal terecht en ik kijk om me heen, waarnaar ik Finn zag zitten. Ik glimlach breed en laat de jongen voor wat het is en loop naar Finn toe. Ik negeerde iedereen, ik wou alleen Finn zien. 'Finn' zeg ik verlegen en grijnsde breed. Ben benieuwd naar zijn reactie.

Rachel
    Verbaasd zag ik Isabella het lokaal in lopen en trok een wenkbrauwop.
    "ons idee was dus om mashups te doen " leg ik snel uit en ga achter de piano zitten terwijl Puck een gitaar pakt. Als snel beginnen we te zingen

Kurt Hummel

Ik glimlachte zwakjes toen hij me optilde en hield hem stevig vast, toen we bij de jongenstoiletten aan kwamen zette hij me voorzichtig weer neer. Ik keek hem dankbaar aan en keek in de spiegel, precies zoals ik al dacht. Ik liet het koude water stromen en probeerde zonder mijn haren nat te maken mijn gezicht nat te plenzen. Ik wilde gewoon niet dat mijn haren nu nat werden, dan zal het alleen maar uitzakken vanwege alle haarlak. Ik droogde mijn gezicht en liep weer terug naar Blaine. 'Zullen we weer terug naar Glee gaan?' vroeg ik aan hem. Volgens mij was die Jayden al weg, en anders liet ik me echt niet wegjagen door hem. Glee was een plek waar wij onszelf konden zijn, en dat liet ik echt niet door hem afpakken. Zonder op antwoord te wachten sleepte ik hem voorzichtig mee.

Finn Hudson

Ik luisterde met een halfoor naar het liedje, het klonk geweldig maar mijn gedachten waren echt bij Bella. Toen Rachel en Puck klaar waren applaudisseerde ik gewoon voor ze. 'Finn.' hoorde ik ineens een bekende stem zeggen. Ik keek ineens naast me en zag Bella staan. 'B-bella..?' zei ik stotterend. Ik wist niet hoe snel ik op moest staan en mijn armen om haar heen moest slaan. Ik zoende haar hartstochtelijk op haar mond en keek haar vervolgens verward aan. 'Hoe..Wanneer... Waarom?' vroeg ik kriskras door elkaar, ik was zo verrast en overdonderd dat ik niet eens wist wat ik precies moest vragen aan haar.

Will Schuester

Ik was zo geconcenteerd op Rachel en Puck, dat ik de andere dingen niet hoorde. Ik wist meteen wat de volgende opdracht zou worden voor deze week. Ik applaudisseerde net als de rest voor hen. 'Geweldig!' zei ik enthousiast tegen ze.

Rachel
    Ik glimlach even naar Shue en kjik even naar Finn en Isabella die stonden te knuffelen en kussen. Gelijk voelde ik me weer alleen en eenzaam. Ik ging weer op de stoel zitten en begon zonder iets te zeggen aan mijn brood te eten ondanks dat je eigenlijk niet mocht eten in de les deed ik het toch.

[eten