• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:

Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:

- Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

Tijdelijke Rollen:

Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]

One Who Travels A Higher Path.

Isabella Elizabeth Espinoza:

Ik voelde hem naar binnen glijden en ik kreunde zachtjes van de pijn. Ik omklemde Finn tegen me aan en wachte tot het wende. Na een tijdje, wende ik eraan en zuchte ik van opluchting. Ik glimlachte zwak naar Finn en knikte dat hij verder kon gaan. Het voelde raar aan, maar toch op een manier lekker. Ik zuchte van opwinding en wachte gespannen af, hoe het voor de rest voelde.

Blaine Anderson:

Ik glimlachte lief en opende mijn ogen weer. 'Is goed, Kurt' zeg ik lief en sta op. Ik was gelukkig bijgekomen en het was natuurlijk lekker. Kurt was gewoon voor mij goed in bed. Niemand anders was beter, vooral niet die persoon toen ik vreemdging. Hij was niets en mijn stomste fout ooit. Kurt was mijn alles en hij was hemels. Ik til Kurt liefdevol op en samen met hem loop ik naar de badkamer en zet Kurt weerneer, waarnaar ik de bad vulde. Ik kijk speels naar Kurt en streelde zijn heupen, onderbuik en zijn geslachtsdeel, tot het bad vol was.

Finn

Ik hoorde haar kreunen van de pijn en deed niks, na een tijdje zuchtte ze van opluchting en knikte als teken dat ik verder mocht gaan. Ik begon voorzichtig en zachtjes te stoten, dat het geen pijn deed en voelde een geweldig gevoel in mijn onderbuik. Dit voelde zo goed, Bella was echt geweldig en ik hield echt heel erg veel van haar.

Kurt

Blaine tilde me liefdevol op, en ik glimlachte. Ik vond het altijd leuk als hij me optilde, vervolgens zette hij me weer neer en begon hij me te strelen. Ik sloot genietend mijn ogen, ik vond het heerlijk als hij me streelde, hij bezorgde mij keer op keer weer kippenvel en zorgde ervoor dat ik hem telkens meer wilde. We stapten in bad en ik ging in zijn armen liggen. Ik lag op hem, met mijn hoofd leunend tegen zijn borstkas aan, starend naar het plafond. Ik genoot van het warme water, hier was ik echt aan toe, om even lekker van Blaine te genieten. 'Je mag dat wel vaker doen, wat je net deed.' grinnikte ik, doelend op zijn 'showtje'. Vervolgens gooide ik wat bad olie in het water zodat er schuim kwam en bedekte mijn lichaam ermee en sloot vervolgens genietend mijn ogen.

[ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 22:31 ]

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Ik voelde een genot door me heen gaan en kreunde van genot. Het deed geen pijn meer en er kwamen vlagen van genot. Ik beet opgewonden op mijn lip en keek hem verliefd aan. Ik zoende hem liefdevol en woelde door zijn haar heen. Ik hield echt veel van Finn en alleen hij wou ik alleen maar. Hij was mijn ware liefde en hij was mijn droom. Ik wou het proberen en bewoog met hem mee, waarnaar er een geweldige gevoel kwam en ik hem verlangend aan kijk.

Blaine Anderson:

Ik begon te lachen en streelde lief kozend zijn heupen en onderbuik., om hem te plagen. Ik drukte en kus op zijn kruin en genoot van dit moment. Hij was echt geweldig en dit moment was geweldig. Ik was echt blij dat het weer goed is tussen ons en we waren gewoon verloofd. Ik kon het niet geloven, hij had mij ten huwelijk gevraagd, mij. Had ik echt niet van hem verwacht, maar dat was juist leuk, om onverwachts iets te mogen zien. Ik zou altijd van Kurt blijven houden, ook al zou er iets gebeuren, ik hield onvoorwaardelijk van hem.

(Ik moet gaan slapen. (: Tot morgen!)

Finn

Ik glimlachte toen ze door mijn haar woelde, maar wanneer ze mee begon te bewegen kreeg ik een geweldig gevoel in mijn onderbuik. Het werd namelijk nog heviger. Ik begon te kreunen en iets harder te stoten, genietend sloot ik mijn ogen. Ze was toch zo geweldig, ik hield zoveel van haar. Ik wist het zeker, zij was mijn ware liefde. Natuurlijk hield ik van Rachel, maar met Bella voelde het ineens zo anders. Nou was dat logisch want qua karakter leken Rachel en Bella helemaal niet op elkaar. Maar ik hield echt van Bella en zou haar nooit van mijn hele leven pijn doen.

Kurt

Ik had mijn ogen nog dicht totdat ik voelde dat hij me begon te strelen. Ik glimlachte breed en opende mijn ogen waarna ik van zijn strelingen genoot. 'Deze dag was geweldig, eindelijk gaat alles eens volgens plan.' zuchtte ik tevreden waarna ik hem glimlachend aankeek. 'Vooral deze avond is zo geweldig.' zei ik dromerig en genietend van dit moment. Ik straalde echt van geluk en wilde dat deze avond voor altijd duurde. Tot nu toe, was dit de mooiste avond uit mijn leven. Maar daar ging verandering in komen wanneer we zouden trouwen. Ik glimlachte weer breed. 'En heb jij al ideeën voor de bruiloft?' vroeg ik lachend, normaal gesproken zou ik helemaal opgaan in het plannen van huwelijken. Maar dit was iets wat Blaine en ik samen moesten beslissen en ik wist dat het nog ver weg was, maar een beetje fantaseren kon toch geen kwaad?

[Oké, welterusten, tot morgen! (: ]

Rachel
    Ik grijnsde en gooide hem tegen Jesse " aan jou de eer voor de twede" ikgrijns even

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[ ik meld het nu ff ik zal erg weinig online zijn drze halve week, vanmiddag gaan we naar bure. Op de camping, morgen middag komen kennissen, vrijdag gaan we naar familie waar we wss slapenen zaterdag nog eat dingen dus ja. Ik zal er sochtends wel zijntelkens

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Hij stootte harder in me en hoor hem kreunen. Ik glimlachte verlegen en sloeg mijn benen om zijn middel, zodat het dieper kon gaan, waardoor ik luider begon te kreunen. Ik zette mijn nagels in zijn huid van genot en druk hem dicht tegen me aan. Ik zoende hem hartstochtelijk op zijn mond. Wat hield ik toch van hem, alleen met hem wou ik seks en voor de rest met niemand. Hij was echt mijn ware, mijn ware liefde. Mijn prins op het witte paard. Ik hoop gewoon niet dat hij weer wat wou met Rachel, dat kon ik niet aan. 'Ooh, Finn. Dit is geweldig met jou' zeg ik blozend en hijg zachtjes.

Blaine Anderson:

Ik lachte zachtjes en stopte met strelen en sloeg mijn armen teder om hem heen. Ik druk hem dicht tegen me aan en gaf een kusje op zijn wang. 'Ik heb wel wat ideeën' beken ik verlegen toe. Kurt vond het heel leuk om huwelijken te plannen, maar aangezien het dalijk de onze waren, wou ik ook een klein deeltje verzinnen. Ik vond bruiloften ook leuk en ze waren elke keer zo mooi. 'Het is echt geweldig met jou, deze avond. Dit kan niet meer stuk, tussen ons. Wat wij hebben Kurt, is onbreekbaar' zeg ik zachtjes en ik meende het. Niemand komt meer aan ons en niemand komt tussen ons.

Finn

Bella sloeg haar benen om mijn middel, zodat ik dieper kon stoten, wat ik vervolgens ook deed. Weer ging er een geweldig gevoel door me heen. Ik kreunde iedere keer als ik in haar stootte en genoot er heel erg van. Ze zette haar nagels in mijn huid waardoor ik kippenvel kreeg en drukte me dicht tegen haar aan. 'Ik hou van je, Bella.' bracht ik kreunend uit. Mijn ademhaling werd zwaarder, en ik begon te hijgen.

Kurt

'Ik hou zoveel van je,' zei ik waarna ik teder mijn lippen op de zijne drukte. 'Tot nu toe is dit de mooiste avond van mijn hele leven.' gaf ik toe en keek hem dromerig aan. Ik was benieuwd naar zijn ideeën. Dit zou de mooiste bruiloft worden ooit. Sowieso zou er veel muziek zijn en zou alles prachtig gedecoreerd zijn. Het zou prachtig worden. En Blaine had gelijk, niemand zou ons uit elkaar kunnen halen. 'Wat zijn jouw ideeën?' vroeg ik glimlachend aan hem.

'Ik hou ook van jou, Finn' zeg ik kreundend van genot. Ik mompelde zijn naam een paar keer zachtjes van verlanging en genot. Ik zoende hem op zijn lippen en vervolgens maak ik een baan van kusjes in zijn nek. En plaats daar tedere kusjes en liet hem verder stoten in me. Mijn gevoel in mijn onderbuik was zo hevig geworden, dat ik opeens klaarkwam. Ik kreunde luid en zette mijn nagels dieper in zijn huid. Dit was geweldig en teder drukte ik tegen me aan, maar bleef mee bewegen op zijn ritme.

Blaine Anderson:

'Ik hou ook heel veel van jou, Kurt' zeg ik gemeend en liefdevol. 'Mijn ideeën zijn' zeg ik verlegen en glimlachte naar hem. 'Dat we in een bos trouwen op een mooie plek, waar het ook bereikbaar is voor de mensen. Waar de bloesems in de bomen hangen en rond dwarrelen boven ons. Ik een zwart pak en jij een witte pak. 'Echte' mannen in een zwart pak als ik en vrouwen net als jij in een witte pak' zeg ik grijnzend. Ik hoopte dat hij me begreep en niet een aanvallend manier zag. Ik zag hem toch meer als wat vrouwelijker, in plaats van mannelijk. Hij kon beter praten met vrouwen dan ik. Ik kon beter praten met mannen. Het was in iedergeval moeilijk om in woorden uit te leggen. 'En dan een chocolade taart' zeg ik grijnzend. Ik kon er niets aan doen, ik hield van chocola.

Finn

Ze mompelde mijn naam een paar keer zachtjes van verlanging en genot. Ze zoende me en maakte een baan van kusjes naar mijn nek waardoor ik luid kreunde. Dit was heerlijk, ik kreunde luider en mompelde haar naam een paar keer, waana ze ineens klaar kwam. Snel daarna kwam ik ook luidkreunend en schokkend klaar en vervolgen ging ik uit haar en hield ik haar dicht tegen me aan. Ik hijgde even uit en wreef Bella over haar rug terwijl ik bijkwam. Dat was echt geweldig, meer dan geweldig zelfs!

Kurt

'Vrouwen net zoals ik?' vroeg ik waarna ik in de lach schoot. Ik snapte wel wat hij bedoelde, maar hij zei het gewoon zo grappig. Toen ik uitgelachen was knikte ik. 'Dat is een heel mooi idee,' zei ik nog halflachend. Ik snapte wat hij bedoelde, mensen zagen mij ook altijd meer als een meisje. Ik vond het niet erg, want ik gedroeg me ook meer als een meisje, maar soms was het wel vervelend als mensen me daar belachelijk mee maakten, zoals Rachel deed en die pesters. Maar meestal stond ik daar gewoon boven. 'Mhm, ik dacht dat jij meer een marsepein type was, maar chocolade is altijd goed. Dan doen we verschillende kleuren chocolade.' stelde ik voor. Tegenwoordig konden ze chocolade in verschillende kleuren maken, dat zag het er leuker uit en het smaakte gewoon naar chocolade. 'En het moet wel een hele grote taart worden.' zei ik lachend. Blaine had echt goede ideeën, ik wist nu zeker dat ik met hem op zo'n mooie plek wilde trouwen, wat hij voorstelde in het bos met de bloesem.

Hij kwam ook luid schokkend klaar en ging uit me. Hij hield me dicht tegen zich aan en wreef over mijn rug heen. Ik glimlachte lief naar hem en gaf een kusje op zijn lippen. 'Het was geweldig, Finn. Ben blij dat mijn eerste keer met jou is' zeg ik gelukkig en ik meende het. Ik sla mijn armen om hem heen en zoen hem zachtjes. Ik was gelukkig weer bijgekomen en ik had nog steeds een gevoel, dat hij in me ging. Weer ging ik op hem liggen en plaats teder mijn hoofd op zijn borst.

Blaine Anderson:

'Kurt, je begrijpt wat ik bedoel' zeg ik beschamend en glimlachte zwak. Ik keek toe hoe uit lachte en stopte daarna. 'Nee, ik hou er niet zo van' zeg ik met een vies gezicht. 'Ik hou echt van chocolade en is goed, doen we dat toch' zeg ik lief en streel zijn onderbuik zachtjes. En mijn andere hand leg ik op zijn wang en zoen hem harsttochtelijk. 'Tuurlijk moet het groot zijn' zeg ik speels en ik draaide hem om, zodat hij op me lag. Ik streelde nog steeds zijn onderbuik en mijn andere lag op zijn kont, waarnaar ik zachtjes kneep erin.

Finn

'Daar ben ik blij om,' zei ik lief tegen haar terwijl ik haar haren uit haar gezicht streelde. Inmiddels was ik ook weer bijgekomen en was ik nog aan het nagenieten. Ik glimlachte en rustte met mijn wang tegen haar hoofd aan. Haar haren kriebelen tegen mijn gezicht aan, maar ik vond het niet erg. Ze was echt geweldig en heerlijk.

Kurt

Ik kreunde lichtjes, omdat hij mijn onderbuik streelde en zachtjes in mijn kont kneep. Ik streelde zijn borst vervolgens liefdevol met mijn vingers. Ik drukte mijn lippen op de zijne en zoende hem liefdevol. Waarna ik hem aankeek in zijn mooie, warme, bruine ogen. Ik was zo blij dat Blaine ja gezegd had, als hij nee had gezegd, had ik heus niet minder van hem gehouden. Ik zou het begrijpen, maar natuurlijk hoopte ik erop dat hij ja zei. Ik wilde mijn hele leven bij hem zijn.

Ik genoot van Finn, hij was heerlijk en lekker. Mijn eerste keer was geweldig en ik was zo blij dat het met hem is. Ik kan niet geloven dat hij mijn vriend is en dat hij van me hield. Ik kon het nog steeds niet geloven, ik had zo erg met hem getroffen en kon niet geloven dat Rachel dit tegen hem deed, terwijl hij geweldig is. Ik kijk hem verliefd en dromerig aan. Liefdevol streelde ik zijn wang en bekeek hem van top tot teen. Hij was zo leuk!!!

Blaine Anderson:

'Kurt, ik hou van je' zeg ik zachtjes en gemeend. Ik hield echt van hem en ging nu rechtop zitten in bad en Kurt zat nu op schoot. Ik pak zijn hand waar hij zijn ring om had en pakte daarmee mijn hand die ook een ring had. Ik kijk hem diep aan en begon te zingen. Ik kijk hem met tranen in mijn ogen aan, toen ik het zong. Ik zal altijd van hem blijven houden en kon niet meer zonder hem.

(Je moet even Rachel weg denken in het nummer, alleen Blaine zingt dit. (: )

Finn

Ik bekeek haar met een vermoeide glimlach op mijn gezicht, mijn spierpijn was inmiddels een stuk minder geworden. Ik voelde me ontspannen en drukte een kus op haar kruin. 'Ik hou van je.' fluisterde ik zachtjes. Ik sloot vermoeid mijn ogen, maar bleef wel wakker. Ik genoot gewoon van dit moment samen met haar, mijn ware liefde.

Kurt

Er ontstonden tranen in mijn ogen toen hij begon te zingen, ze zochten zich een weg naar beneden en ik keek hem ontroerd aan. Hij was toch zo lief, dit was zo mooi en raakte me diep in het hart. Hij wist me altijd te raken, keer op keer weer opnieuw. 'Blaine,' zei ik ontroerd, toen hij klaar was. Ik stond weer met een mond vol tanden, ik kon geen woorden vinden omdat ik helemaal sprakeloos was. Meteen volgden er meerdere tranen, die zich een weg naar beneden zochten over mijn wangen heen. Ik hou zoveel van hem..

(Ik moet even eten, Ik reageer dalijk op alles! (: )