• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Will Schuester

    Ik luisterde aandachtig naar hun suggestie. 'Van Maroon 5 dus.' zei ik waarna ik nadacht. Het zou een optie zijn, maar ik wilde dit met de hele Glee club bespreken. We moesten deze keer echt Nationals halen, dus we moesten een geweldige setlist hebben voor Sectionals.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    'jij begint steeds cooler te worden, berry' grijns ik..
    'mashups vind ik ook altijd wel cool'


    Music is my life

    rachel
    "wie weet hebben hun nog ideeen"{ glimlach ik.
    "weet u al wanneer het precies is?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    'Ja, volgende maand. Dus we moeten snel werken aan een setlist waar we het allemaal mee eens zijn.' zei ik bevestigend. 'Onze tegenstanders worden eind volgende week bekend, dus dat word nog spannend.' zei ik waarna ik van Puck naar Rachel keek. 'Mash ups,' herhaalde ik. 'Mash ups zijn inderdaad geweldig. Misschien is dat ook wel een optie.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Eenmaal snel gedoucht, hoorde ik de deurbel en ik hoorde dat Kurt hem open deed. Ik lachte even en droogde me af, waarnaar ik mezelf ging aankleden. Ik deed vervolgens mijn haar, natuurlijk nu weer met heel veel gel en deed mijn haar goed. Ik had alles gedaan wat ik moest doen en liep naar de slaapkamer, waar Kurt zijn kleding uit koos. 'Kurt, jij mag douchen en alles. Ik ben klaar' zeg ik glimlachend en sloeg even mijn armen om hem heen en druk een kus op zijn lippen. 'Ik hou van je' zeg ik verliefd en laat hem weer los, waarnaar ik flirterig een knipoog geef en naar beneden liep. Ik loop naar de woonkamer en ik zag Finn zitten. 'Heey, Finn' zeg ik glimlachend en omhels hem en loop vervolgens naar de open keuken. Zo konden we nog steeds praten, want ik moest ook nog ontbijten. 'Heb je al gegeten?' vraag ik aan Finn en maak mijn ontbijt alvast en ook voor Kurt.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik heb alles geregeld wat we moesten regelen. De docent, was verbaast, dat het bij mij snel ging. De rest van de klas had nog een beetje moeite. Ik bekende dat ik nog geen slaapplek had, dat ik wel dat regelde als ik daar was. De docent vond het goed en legde me nog uit, wat de bedoeling was en wat voor huiswerk we elke keer kregen. Ik was zo blij en zag Finn gewoon weer! Ik knikte dat ik het begreep en belde mijn broer op en vertelde alles aan hem vervolgens haalde hij me weer op en gingen we weer naar huis, om mijn koffers in te pakken. Ik smste Finn niet, omdat ik het een verrassing wou laten worden.

    Emma Pillsbury:

    Ik had Isabella school nog gebeld en met onze directeur gepraat, alles was voor Isabella geregeld en kon ze morgen beginnen als mijn assistent. Ik had er zo veel zin in. Natuurlijk wou ik ook dat ze misschien Glee Club kon helpen, als ze dat leuk vond. Was ook een goede leerstof en ik zou er alles aan verzorgen dat ze het leuk heeft en dat ze het goed gaat doen. Ik was zo blij en liep met mijn hakjes naar de Glee lokaal. Eenmaal binnen zag ik Rachel en Puck zitten en Will. 'Goedemorgen' zeg ik tegen ze allemaal en liep naar Will. 'Ik moet je even spreken, Will' zeg ik glimlachend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik mompelde even wat in mezelf. Dan kan ik zeker niet mee doen want ja als ze een maand is of jonger dan zal ik moe zijn van de slapeloze nachten.
    "ik denk dat de andere MashUps ook leuk vinden"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'ik heb laatst nog een mashup in elkaar geknutstelt. wil je het horen?' vraag ik aan Rachel.


    Music is my life

    Rachel
    Ik knik "
    why not" Ik geeuw even. Ik voel dat ze weer begint te trappelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    ik sta op en gebaar naar de band dat ze moeten spelen
    en begin met zingen


    Music is my life

    Rachel
    Ik luister naar Puck "wauw dat is eigenlijk wel mooi ja" glimlach ik
    "en dit?" vraag ik terwijl Ik pak de gitaar terwijl de band de rest doet.
    UIj start met zingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte breed en keek hem na, waarna ik mijn uitgekozen outfit meenam naar de badkamer en alles zorgvuldig neerlegde op de wasbak, zodat er geen kreukels in kwamen. Ik zette de douche aan en gebruikte veel douchegel. Het ruikte naar bosbessen, en dat vond ik heerlijk. Vervolgens waste ik ook zorgvuldig mijn haren met shampoo en conditioner. Eenmaal klaar föhnde ik mijn haren zodat ze weer droog waren en kamde ik het zorgvuldig in model en deed ik er organische haarlak in, zodat het in model zou blijven en deed vervolgens mijn huid.

    Finn Hudson

    'Ja, ik heb al ontbeten,' zei ik en keek naar Blaine die bezig was in de keuken. Ik had echt totaal geen zin meer in school, maar dat had ik van te voren al niet. Ik miste Isabella echt vreselijk, ik vond het moeilijk zonder haar. Ik hou zoveel van haar. 'Hoe gaat het hier?' vroeg ik met een zwakke glimlach. Ik kon maar heel moeilijk vrolijk doen, omdat ik haar zo miste.

    Will Schuester

    Ik grinnikte om Rachel en Puck en knikte naar Emma. 'Jongens, ik ben zo terug.' zei ik waarna ik samen met Emma naar de gang toe liep. Ik bekeek haar even, ze zag er zoals altijd weer zorgvuldig en mooi uit. Ze was prachtig en de liefste vrouw die ik kende. Daarom betekende ze ook heel veel voor mij, maar ik kon het nooit vertellen. Iets stopte me telkens weer wanneer ik mijn gevoelens voor haar wilde uiten. 'Waar wilde je me over spreken, Emma?' vroeg ik met een vriendelijke glimlach aan haar.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 11:40 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    'klinkt goed.' zeg ik onder de indruk.
    rachel en ik lijken eigenlijk best wel op elkaar met muzieksmaak
    'we zouden die moeten zingen voor de glee club samen' stel ik voor.


    Music is my life

    Rachel
    Ik grinnik "is goed, doe jij de Payphone stukken dan pak ik Call me maybe, uik heb trouwens ook een leuke op mijn mobiel. ik pak hem en zet het aanaan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'is goed. iedereen gaat verstelt staan van onze talent' grijns ik..
    'die is ook gaaf'


    Music is my life

    rachel
    Ik grinnik "na dan doen we dat en eventueel kan ik deze gewoon laten horen" ik glimlach even."jemig ze schopt echt hard" mopper ik even als ik een flinke trap van binnen tegen ijn buik krijg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan