• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Voorzichtig ging ik in bed liggen en blozend ging ik tegen hem aanliggen. Ik wist niet waar ik mijn handen moest leggen en twijfelend leg ik het op zijn borst. Hij was echt mooi, zo gespierd en lekker.. Ik kreeg spontaan kriebels in mijn onderbuik en ik probeerde het te vergeten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en zuchte tevreden. 'Dit is zo heerlijk met jou' zeg ik zachtjes en verlegen.

    Blaine Anderson:

    Door al zijn handelingen, kreunde ik zachtjes en verlangend. Mijn handen leg ik op zijn boxer en ik trok het ruw en verlangend uit. Ik wou Kurt zo graag en druk stevig mijn onderlichaam tegen de zijne. En zucht opgewonden. 'Ik wil je' zeg ik zachtjes, waardoor hij kippenvel moest krijgen. De mijne begon heel snel stijf te worden door zijn handelingen en de mijne en kriebels gingen ontstaan bij mijn onderbuik. Ik wist dat Kurt mij niet zou weerstaan en kon het makkelijk mijn plan uitvoeren. Gelukkig vond hij het leuk en kon hij erom lachen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mitchell

    Ik proestte het uit van het lachen en pakte haar handen zodat ze niet kon kietelen. Ik voelde ineens weer een warm gevoel door me heen gaan en liet haar los. 'Ik kan niet dit,' zei ik ineens weer normaal waarna ik zuchtte.

    Finn

    Ik sloeg mijn arm om haar heen, en hield haar dicht tegen me aangedrukt. Ik zette de televisie maar aan en gaf haar de afstandsbediening omdat mij het niet zoveel uitmaakte wat we keken. Ik glimlachte toen ze dat zei. 'Dit is inderdaad heerlijk.' zei ik gemeend. Ik voelde het gevoel in mijn onderbuik heviger worden en sloot even mijn ogen om het te kunnen negeren.

    Kurt

    Ik kreeg kippenvel door wat hij zei en ik was al erg opgewonden geworden. Mijn ademhaling was al sneller dan normaal. Ik drukte liefdevol kusjes in zijn nek en maakte een weg naar beneden. Ik drukte kusjes op zijn sleutelbeen en vervolgens op zijn borst. Doordat hij zijn onderlichaam stevig tegen de mijne aandrukte kreunde ik luid. 'Oooh Blaine,' bracht ik iets te luid uit waarna ik weer kusjes drukte op zijn borst.

    [Ben even douchen en omkleden, nu echt, haha XD]

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 11:52 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik stopte met kietelen en keek hem aan
    "oke ik zaql er rekening mee proberen te houden, ik heb je teveel valse hjoop gegeven denk" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [als ik sloom reageer ik zit sinds gister op FB en ben aan de spellen songpop en weurdfeud ofzo verslaafd]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik moet naar de stad om even iets te regelen met mijn zus. Ik probeer tussendoor te reageren als mijn mobiel het toelaat. Later moet ik ook nog de post doen, maar ik weet nog niet wanneer.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Oke, is goed! Veel plezier! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [back


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik pakte de afstandsbediening van hem aan en glimlachte lief, nadat hij dat zei. Ik draaide me om, omdat ik anders de tv niet zag en probeer zijn arm nog steeds om mij heen te krijgen. Perongeluk maar ergens expres stoot ik met mijn kont tegen zijn geslachtsdeel aan. Aangezien ik het goed voelde, omdat hij alleen een boxer aanhad, voelde ik hem zitten. Ik bloosde hevig en mijn onderbuik werd heviger. Dit had ik nooit gekregen, maar het voelde onwijs lekker aan. Verlegen keek ik hem aan. 'Sorry, Finn' zeg ik blozend.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde zachtjes door zijn kusjes en genoot ervan. Aangezien we beiden nu naakt op elkaar lagen, sprijd ik Kurt's benen en begon ik weer hetzelfde ritueel uit. Het wrijven tegen onze lichamen aan om zo elkaar meer op te winden, dan we al waren. Ik wreef zachtjes en hield mijn handen naast zijn hoofd, aan elke één hand, als steun en genoot van zijn kusjes op mijn borst, sleutelbeen en nek. Mijn ademhaling begon ook sneller te worden en een overweldigende gevoel ging er door me heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik voelde haar ineens tegen mijn geslachtsdeel aankomen en voelde de  kriebels in mijn buik erger worden. Ik moest zelfs mijn best doen om niet te kreunen. 'Geeft niks.' zei ik liefjes tegen haar en een klein beetje hees. Ik keek naar de televisie, maar kon niet volgen, waar het over ging. Ik keek haar verliefd aan en drukte mijn lippen teder op de hare en trok haar half op me. Ik kon haar gewoon echt niet weerstaan..

    Kurt

    Hij wreef zachtjes met zijn onderlichaam tegen de mijne aan. Ik kreunde weer luid en wreef op hetzelfde ritme met hem mee.  Ik plaatste nog liefdevolle kusjes op zijn borst, waarna ik een baan naar beneden maakte. Ik kuste hem liefdevol op zijn sixpack en ga naar zijn onderbuik. Ik druk haar kleine kusjes om kippenvel van te krijgen. 

    Mitchell

    'Daar draait het me niet om.' verzuchtte ik en keek haar spijtig aan. 'Onze vriendschap was geen goed idee denk ik.' zei ik spijtig

    [Sorry voor de eventuele fouten , ik kan niey notmaal typen op mijn mobiel. XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik ben er weer! Ik ben tegelijkertijd op met mijn neefje aan het spelen, maar ik kan wel reageren ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk hem verdrietig aan "hoeb edoel je?" ik snapte niet waar hij heen wou, wou hij dat ik uit zijn buurt bleef? Ja ik zou het doen hoe moeilijk ik het zou vinden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ik weet het niet,' verzuchtte ik verward. Ik haalde mijn hand door mijn haren en zuchtte. Ik wist het echt even niet meer. Ik was zo door de war.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht even na "wil je me niet meer zien?" ik vroeg het zacht terwijl er tranen in mijn ooghoeken brandden.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Nee,' zei ik waarna ik me vlug verbeterde. 'Jawel,' zuchtte ik en keek haar aan. 'Ik weet het gewoon even niet. Ik wil dolgraag vrienden met je zijn. Maar ik kan mijn gevoelens niet zomaar weg stoppen. Ik wil niet dat ik straks iets doe wat jij niet wilt.' zei ik, en dacht terug aan de kus.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.