• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:

Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages:

- Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

Tijdelijke Rollen:

Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

[ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]

One Who Travels A Higher Path.

Rachel
    Ik knik "een laatste omhelzing" vraag ik zacht en omhels hem terwijl er een paar tranen beginnen te lopen. Nu had ik echt niemand meer, misschien kon ik er maar beter aan wennen. "voor jou komt het goed Mitch, je hebt een lief zusje en je ontmoet echt iemand met wie je je leven kunt delen en ervan kunt genieten maar ik zal je missen" ratel ik snikkend.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[lolz mijn tranen zijn er ook na ik dit typte]

Mitchell

'Rachel, ik wil dolgraag vrienden met je blijven, maar ik weet gewoon niet hoe..' zei ik naar waarheid. Ik wilde haar niet kwijt, maar ik wilde haar echt geen pijn doen.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

Isabella Elizabeth Espinoza:

Ik zoende hem terug en sloeg mijn armen om zijn hals. Ik ging helemaal op hem liggen en streelde zijn wang teder, tijdens het zoenen. Ik woelde met mijn andere hand zijn haren en ik genoot van zijn zoen. In mijn onderbuik voelde het heviger aan, zou ik dit wel willen? Het was wel mijn eerste keer, maar misschien gingen we alleen maar zoenen en knuffelen en voor de rest niets. Maar er kwam toch zenuwen, ik wist niet eens hoe het moest.

Blaine Anderson:

Door zijn handelingen kreunde ik en ik kreeg kippenvel, doordat hij kusjes bij mijn onderbuik gaf. Ik kon heel eerlijk niets doen, aangezien hij beneden was en ik maar moest afwachten, wat hij ging doen. Het was een ware kwelling om Kurt niet aan te raken. Maar ik wachte geduldig, wat hij ging doen.

Rachel
    "ik jou ook niet maar misschien is het inderdaad beter voordat we elkaar alleen maar pijn doen, en ik ben er deze drie weken nog en je weet nu waar ik ben dus als er iets is weet je me te vinden" ik veeg wat tranen weg.

[ik heb Lisanne en Sebtana ook ge pb't en het uitgelegd. En over de plannen moeten we maar ff kijken hoeveel tijd aarvoor nodig is]

Finn

Ik liet mijn handen op haar rug liggen en wreef haar zachtjes, waarna ik haar iets ruwer begon te zoenen. In mijn onderbuik kreeg ik een hevig gevoel. Ik wilde haar, nu. Ik liet mijn handen iets verder naar beneden glijden en trok mijn shirt die ze aan had iets omhoog en streelde haar buik.

Kurt

Ik drukte nog een paar kusjes op zijn onderbuik, en ging daarna verder naar beneden. Ik gaf een kusje op zijn eikel en likte af en toe om hem gek te maken. Na een tijdje dat gedaan te hebben, ging ik weer naar boven toe en gleed ik met mijn hand naar zijn geslachtsdeel toe en wreef ik over zijn eikel heen terwijl ik hem weer kusjes gaf in zijn nek. Ik vond het leuk om hem zo te verwennen.

Mitchell

Ik knikte en zuchtte gekweld. Ik wist dat dit het beste was, maar het voelde toch zo rot. 'Rachel,' zei ik en keek haar aan. 'Als je je rot voelt en iemand nodig hebt om tegen te praten kan je me altijd bellen. Het maakt niet uit hoe laat het is of wanneer het is. Ik ben er voor je.' zei ik gemeend.

Rachel.
    Ik knikte dankbaar "dankje Mitch" zeg ik en omhels hem nog een keer voor ik langzaam terug loop en de spullen inpak di eer nog lagen.

[lekkere snoepjes

Ik kreeg overal kippenvel en ik zoende hem liefde terug. Ik vond dit zo fijn en spannend. Alleen het ging zo snel en ik was zo zenuwachtig. 'Finn' zeg ik zenuwachtig en trillerig. En kijk hem gespannen aan. 'W-wil j-je rustig aan d-doen?' vraag ik stotterend en zenwachtig. 'Dit is mijn eerste keer' zeg ik beschaamd en ontwijk zijn blik. Hij zal wel denken, ik wist niet eens hoe je het moest doen. Had eerlijk gezegd niet zoveel sexueel voorlichting gehad en mijn broer vond dat onderwerp heel lastig om te vertellen tegen zijn kleine zusje.

Blaine Anderson:

'Kurt' zeg ik hees en kreunde luid door zijn handelingen en werd gewoon gek van verlanging. Zonder nog iets te zeggen, sprijd ik zijn benen en zette hem op zijn onderbuik, dat hij op me zat. Ik wou hem nu echt hebben. Verlangend kijk ik hem aan en doelend dat hij me echt moest berijden. Vervolgens pak ik zijn stijve en trek hem zachtjes af.

Mitchell

Ik knikte en liep maar weg, ik voelde me echt dood ellendig en zuchtte gekweld. Dit was voor haar eigen bestwil.

Finn

Ik stopte waar ik mee bezig was en keek haar bezorgd aan. 'S-sorry,' zei ik stotterend. Ik ging weer veel te snel, dat had ik niet moeten doen. Ik wilde haar zich speciaal laten voelen, haar laten zien dat ik niet zo'n jongen was die alleen maar aan één ding dacht. 'Ik wilde niet opdringen, als je niet wilt dan wacht ik tot je er klaar voor bent.' zei ik gemeend, maar keek haar toch verlangend aan.

Kurt

Ik zette mijn handen in zijn heupen als steun voor mezelf en liet hem voorzichtig bij me naar binnen glijden, dat het geen pijn deed. Gelukkig was Blaine nooit zo ruw, zoals Steven. Ik begon hem zachtjes te berijden en kreunde luid omdat ik het lekker vond, en omdat hij me aftrok. Ik zette zachtjes mijn nagels in zijn huid uit genot en sloot mijn ogen genietend.

[Ik ga mezelf even omkleden, alweer. Ik kleed echt teveel om op een dag. Want we gaan zo uiteten, misschien reageer ik als ik klaar ben even en anders in de auto wel op mijn mobiel!]

Rachel
    Met de spullen liep ik terug naar de villa.
    Ik was even vergeten maar onze ouders wisten ook niets ervan dat het uit was.
    Ik besloot mijn vaders even te sms'en. Heey, hoe is het daar, het is uit tussen Finn en mij en ik zal thuis alles vertellen xx
    Ik plofte met de zak Jelly Beans op de bank en begon te eten.

[lolz is er nog een persoage vrij voor te rpgen nee denk miss. kan mitch naar huis dan laat ik lizz wakker worden]

'Ik wil het wel, alleen ik ben bang' zeg ik gemeend en zachtjes. 'Ik weet niet hoe je het moet doen' zeg ik beschaamd en ontwijk blozend mijn blik van hem weg. Hij zal me nu wel heel erg stom vinden en me uit gaan lachen. Of weg gaan. Ik kijk naar zijn gespierde boevenlichaam, aangezien ik nu zat op hem. Ik streelde zachtjes zijn onderbuik en werd gefasineerd door zijn spieren en streel er over heen met mijn handen.

Blaine Anderson:

Ik kreunde toen hij me bereed en voorzichtig bewoog ik mee. Ik streel liefdevol zijn stijve en af en toe speelde ik er mee. Ik boog mijn benen en ging half zitten, zodat ik beter in Kurt zat en dat Kurt helemaal geen pijn had. Ik kreunde luid na elke stoot en kijk hem verlangend aan. Ik wou hem zo graag. Dat ik nog lang niet klaar was met hem. Hij was gewoon zo aantrekkelijk en zo onweerstaanbaar voor mij.

Finn

'Het geeft niks,' zei ik lief tegen haar. Ik kuste haar op haar voorhoofd. 'Het is niet erg,' zei ik omdat ik zag dat ze zich schaamde. Ik pakte teder haar mooie gezichtje vast zodat ze me aan moest kijken. 'Ik leid wel een beetje. Als het pijn doet of als ik iets doe wat je niet wilt moet je dat zeggen. Dan stop ik meteen.' zei ik lief tegen haar 'Je hoeft niet bang te zijn.' fluisterde ik lief in haar oor waarna ik haar kusjes gaf in haar nek.

Kurt

Ik kreunde weer en bereed hem iets harder, hij streelde mijn geslachtsdeel en speelde er af en toe mee. Ik voelde een overweldigend gevoel in mijn hele lichaam. Ik kreunde zijn naam een paar keer ik zuchtte vervolgens opgewonden. Hij kreeg mij keer op keer zo opgewonden. 

[Ik zit nu steeds in het restaurant, maar ik heb eindelijk weer bereik op mijn mobiel! (: ]

Ik glimlachte zwak en knikte. 'Oke, Finn' zeg ik zachtjes en sla weer mijn armen om zijn hals. Ik voel zijn lippen in mijn nek en daar kusjes geven, waardoor er kippenvel kwam en ik zuchte opgewonden. Ik draaide ons om, zodat ik onder lag, dan kon hij makkelijker leiden en alles. Trillerig streelde ik zijn bovenlichaam. Ik wou dit en alleen met Finn. 'Finn, ik wil dit, alleen met jou' zeg ik blozend en lief.

Blaine Anderson:

Ik glimlachte en kreunde zijn naam ook zachtjes. Hij bereed me harder en ik hijg nu zachtjes. Ik bekijk hem lief en kleine zweetdruppels kwamen op zijn voorhoofd en hij hield met zijn handen mijn heupen vast als steun. Hij was zo lekker en ik genoot hier echt van. Hij was geweldig en hij was geweldig in bed. Ik trek hem nu wat harder af.

(Yeey! Alvast eetsmakelijk! (: )