• Haaai,

    Ik heb een verhaallijn verzonnen maar zie het niet zitten om deze zelf uit te werken door een te kort aan tijd en de verhaallijn ligt mij ook niet echt. (:
    Bij deze is de verhaallijn in de aanbieding.

    * Just me and you.
    * We, We are special.
    * This fairytale we live in.
    * Our world of fantasy.
    (= Suggesties voor titels.)


    Stephanie Johnson lijkt op haar elf jaar een doodnormaal meisje maar schijn bedriegt. Haar ouders zijn gescheiden samen met haar moeder is ze verhuist naar een voor haar compleet onbekend land. Ze weigert contact te leggen met haar klasgenoten of buren.
    Op een dag moet ze samen met haar moeder naar een feestje van één van haar moeders collega's. Na een uitgebreid protest gaat ze toch mee.
    Het zoontje van haar moeders collega, Willy Marshall is mentaal gehandicapt. Hij leeft in zijn eigen wereld van sprookjes en ingebeelde vriendjes en staat qua ontwikkeling aanzienlijk achter.
    Hij staat naar de paarden te kijken als Stephanie en haar moeder arriveren. Vrijwel meteen voegt Stephanie zich bij hem aan. Wie had ooit gedacht dat Willy Marshall haar zou meesleuren in zijn wereld?
    Stephanie haar ontwikkeling gaat achteruit. Ze laten haar onderzoeken er is echter niets met haar aan de hand. Ze leeft zoals Willy leeft, in een handicap waar zij echter niet over bezit.
    Willy's moeder moedigt het contact tussen Willy en Stephanie zeer hard aan, aangezien Willy normaal gezien geen menselijk contact legt zelfs zijn fantasiewereld bestaat voornamelijk uit dieren. Stephanies moeder vindt het contact tussen beiden aanvankelijk ook geen probleem maar als ze later merkt dat het Willy is die haar dochters ontwikkeling belemmerd, wil ze niet dat de twee elkaar nog zien.
    Stephanie wordt op school gepest met haar kinderlijke en bovenal fantasierijke karakter. Ze trekt er zich niets van aan, ze wilt louter leven zoals haar vriendje leeft.


    De eerste persoon die reageert met de vraag deze verhaallijn uit te werken, krijgt de verhaallijn. ^^

    Good luck!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:43 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Wow!! Supergoede verhaallijn!!
    Maar ben druk bezig met een andere story...
    Wil de schrijver me waarschuwen?
    Xxx


    Somewhere only we know...

    Ehm, als mentaal gehandicapte kan je anderen niet mee in die wereld trekken. Het is ook, persoonlijk, niets voor mij.


    Ex astris, sciencia

    Dit klinkt echt geweldig! =)
    Ik wil wel een poging wagen. Bwt, ik vind het best knap dat je zo'n verhaallijn bedenkt. Ik doe daar echt een eeuwigheid over! O.o


    Dream. Believe. Create. Succeed.

    Bronte schreef:
    Ehm, als mentaal gehandicapte kan je anderen niet mee in die wereld trekken. Het is ook, persoonlijk, niets voor mij.


    comfort in c h a o s

    Bronte schreef:
    Ehm, als mentaal gehandicapte kan je anderen niet mee in die wereld trekken. Het is ook, persoonlijk, niets voor mij.


    Zo letterlijk bedoel ik het ook niet, sorry. (:
    Het komt er gewoon op neer dat die jongen Stephanie toelaat in zijn wereld en dat Stephanie zijn gewoontes en ontwikkelings niveau overneemt.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    NewAddiction schreef:
    Dit klinkt echt geweldig! =)
    Ik wil wel een poging wagen. Bwt, ik vind het best knap dat je zo'n verhaallijn bedenkt. Ik doe daar echt een eeuwigheid over! O.o


    Dankjewel! (:
    Normaal gezien ben ik ook echt geen held in het verzinnen van verhaallijnen maar ik heb de afgelopen week al een stuk of vier verhaallijnen verzonnen en in de aanbieding geplaatst.
    But anyway de verhaallijn is bij deze van jou! ^^

    Laat zeker iets weten als je begonnen bent dan kan ik een linkje plaatsen & lezen ofcours.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Dankjewel! (:
    Normaal gezien ben ik ook echt geen held in het verzinnen van verhaallijnen maar ik heb de afgelopen week al een stuk of vier verhaallijnen verzonnen en in de aanbieding geplaatst.
    But anyway de verhaallijn is bij deze van jou! ^^

    Laat zeker iets weten als je begonnen bent dan kan ik een linkje plaatsen & lezen ofcours.


    Thank you ^-^. Ik ga er zeker wat moois van maken. =)Ik zal 't je laten weten als ik het eerste hoofdstuk af is.


    Dream. Believe. Create. Succeed.

    NewAddiction schreef:
    (...)

    Thank you ^-^. Ik ga er zeker wat moois van maken. =)Ik zal 't je laten weten als ik het eerste hoofdstuk af is.


    Oké, bedankt! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Is het erg als ik de namen verander? :$


    Dream. Believe. Create. Succeed.

    NewAddiction schreef:
    Is het erg als ik de namen verander? :$


    Nee helemaal niet ik verzin altijd maar snel namen om de verhaallijn duidelijk te maken vaak vind ik ze zelf niet eens goed of mooi. ^^
    Dus Feel free!
    Als je nog vragen hebt stuur maar een berichtje. (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    dazzlingstar schreef:
    Wow!! Supergoede verhaallijn!!
    Maar ben druk bezig met een andere story...
    Wil de schrijver me waarschuwen?
    Xxx


    Thanks! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Omg please, waarschuuw mij als je begint! C:


    Pretty is just a pretty word.

    Whoops, vergeten om abo op te nemen voor het geval dat dus dit is een onzin bericht D:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Omg please, waarschuuw mij als je begint! C:


    Is goed. =)


    Dream. Believe. Create. Succeed.

    Wow, awesome storyline. Ik ga ook een poging doen om uit te werken, alleen weet ik niet of me dat lukt. Zeer zware storyline namelijk.