• Haaai,

    Ik heb een verhaallijn verzonnen maar zie het niet zitten om deze zelf uit te werken door een te kort aan tijd en de verhaallijn ligt mij ook niet echt. (:
    Bij deze is de verhaallijn in de aanbieding.

    * Just me and you.
    * We, We are special.
    * This fairytale we live in.
    * Our world of fantasy.
    (= Suggesties voor titels.)


    Stephanie Johnson lijkt op haar elf jaar een doodnormaal meisje maar schijn bedriegt. Haar ouders zijn gescheiden samen met haar moeder is ze verhuist naar een voor haar compleet onbekend land. Ze weigert contact te leggen met haar klasgenoten of buren.
    Op een dag moet ze samen met haar moeder naar een feestje van één van haar moeders collega's. Na een uitgebreid protest gaat ze toch mee.
    Het zoontje van haar moeders collega, Willy Marshall is mentaal gehandicapt. Hij leeft in zijn eigen wereld van sprookjes en ingebeelde vriendjes en staat qua ontwikkeling aanzienlijk achter.
    Hij staat naar de paarden te kijken als Stephanie en haar moeder arriveren. Vrijwel meteen voegt Stephanie zich bij hem aan. Wie had ooit gedacht dat Willy Marshall haar zou meesleuren in zijn wereld?
    Stephanie haar ontwikkeling gaat achteruit. Ze laten haar onderzoeken er is echter niets met haar aan de hand. Ze leeft zoals Willy leeft, in een handicap waar zij echter niet over bezit.
    Willy's moeder moedigt het contact tussen Willy en Stephanie zeer hard aan, aangezien Willy normaal gezien geen menselijk contact legt zelfs zijn fantasiewereld bestaat voornamelijk uit dieren. Stephanies moeder vindt het contact tussen beiden aanvankelijk ook geen probleem maar als ze later merkt dat het Willy is die haar dochters ontwikkeling belemmerd, wil ze niet dat de twee elkaar nog zien.
    Stephanie wordt op school gepest met haar kinderlijke en bovenal fantasierijke karakter. Ze trekt er zich niets van aan, ze wilt louter leven zoals haar vriendje leeft.


    De eerste persoon die reageert met de vraag deze verhaallijn uit te werken, krijgt de verhaallijn. ^^

    Good luck!

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 17:43 ]


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Jessiiicaa schreef:
    Wow, awesome storyline. Ik ga ook een poging doen om uit te werken, alleen weet ik niet of me dat lukt. Zeer zware storyline namelijk.


    Overleg even met NewAddiction het is namelijk haar verhaallijn...


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Overleg even met NewAddiction het is namelijk haar verhaallijn...


    Het is jóúw storyline :P alleen gaat zij em uitwerken :P

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Het is jóúw storyline :P alleen gaat zij em uitwerken :P


    Haha true, maar ik heb haar het bezitsrecht gegeven dus zij beslist over deze verhaallijn. (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Haha true, maar ik heb haar het bezitsrecht gegeven dus zij beslist over deze verhaallijn. (:


    Das waar:P

    Wil je mij ook waarschuwen, NewAddiction?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 18:34 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Ozil schreef:
    Wil je mij ook waarschuwen, NewAddiction?


    Zal ik doen. (:


    Dream. Believe. Create. Succeed.

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Overleg even met NewAddiction het is namelijk haar verhaallijn...


    Overlegt - we zetten het allebei op Q. Onze verhaallijnen worden totaal anders haha, vooral omdat we er beide een eigen twist aan geven!

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    Overlegt - we zetten het allebei op Q. Onze verhaallijnen worden totaal anders haha, vooral omdat we er beide een eigen twist aan geven!


    Haha oké laat me iets weten als je begint dan kan ik een linkje plaatsen en lezen. (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    NewAddiction schreef:
    (...)

    Zal ik doen. (:

    Wil je mij ook waarschuwen?

    ScarsStories schreef:
    (...)

    Haha oké laat me iets weten als je begint dan kan ik een linkje plaatsen en lezen. (:


    Is goed!

    Wat een geniaal brein heb je toch.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    313 schreef:
    Wat een geniaal brein heb je toch.


    haha dankjewel! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Het is echt heel mooi geschreven, waarom werk je het zelf niet uit, het lijkt Bdw echt alsof ik net de achterkant van een echt boek las

    AWSOME (yeah)


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Het is echt heel mooi geschreven, waarom werk je het zelf niet uit, het lijkt Bdw echt alsof ik net de achterkant van een echt boek las

    AWSOME (yeah)


    Dankjewel!
    Ik werk het zelf niet uit omdat ik nogal weinig tijd heb en de verhaallijn ligt me ook niet echt. Ik heb ze wel zelf verzonnen maar ik voel niet echt de drang om ze zelf uit te werken. ^^
    Ik heb trouwens zo weinig tijd omdat ik effectief een boek aan het schrijven ben of alle thans ik ben dat aan het proberen.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Confluence schreef:
    (...)
    Wil je mij ook waarschuwen?


    Doe ik. Xd


    Dream. Believe. Create. Succeed.