• Ja, Gister maakte mijn viendje het uit. Een week gelede vroeg hij me.
    En sirieus, alles ging goed. Ik snap nogsteeds niet waarom hij me dumpte.
    Wat the hell moet ik nu doen...
    Alvast bedankt.
    'xx


    Beautiful people, are people who smile.

    Eerst laten bezinken,maar niet te lang wachten. En dan vragen waarom.

    Denk er eerst even goed overna en vraag dan om uitleg. Ik leef met je mee liefdesverdriet is klote. Sterkte <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Etoile schreef:
    Eerst laten bezinken,maar niet te lang wachten. En dan vragen waarom.

    Oh jeetje meisje, dat is zo erg! ;o
    Jullie hadden nog maar een weekje? Ik heb geen flauw idee waarom hij het uit heeft gemaakt... Misschien wilde hij toch niet aan iemand vastzitten, of vind hij opeens iemand anders leuk... Je weet het niet zolang je het niet aan hem vraagt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    NYC schreef:
    Denk er eerst even goed overna en vraag dan om uitleg. Ik leef met je mee liefdesverdriet is klote. Sterkte <3


    None but ourselves can free our minds.

    Etoile schreef:
    Eerst laten bezinken,maar niet te lang wachten. En dan vragen waarom.


    I need you like a heart needs a beat

    Wat NYC zegt. En heel veel sterkte (flower)


    I clicked my heels and wished for you.

    NYC schreef:
    Denk er eerst even goed overna en vraag dan om uitleg. Ik leef met je mee liefdesverdriet is klote. Sterkte <3


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    NYC schreef:
    Denk er eerst even goed overna en vraag dan om uitleg. Ik leef met je mee liefdesverdriet is klote. Sterkte <3


    -

    Ach, je meot maar zo denken. Er zijn nog genoeg leuke jongens op de wereld, en nu jij weer vrij bent.Kunnen zij hun slag slaan =3
    Maar sterkte =3


    SLOAN.

    Ik heb geen idee hoe ik je kan helpen,Sorry
    Veel sterkte


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    NYC schreef:
    Denk er eerst even goed overna en vraag dan om uitleg. Ik leef met je mee liefdesverdriet is klote. Sterkte <3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Psychic schreef:
    Oh jeetje meisje, dat is zo erg! ;o
    Jullie hadden nog maar een weekje? Ik heb geen flauw idee waarom hij het uit heeft gemaakt... Misschien wilde hij toch niet aan iemand vastzitten, of vind hij opeens iemand anders leuk... Je weet het niet zolang je het niet aan hem vraagt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Superveel bedankt jullie echt waar(H)


    Beautiful people, are people who smile.

    Jemig echt vet hard. Ik heb meestal wel een half jaar of meer. Maar dit is gemeen. Dat