• Heei mensen !

    Ik ben van plan om een HungerGames verhaal te gaan maken over de 100ste spelen. Een kwartskwelling dus.
    Maar omdat het de 100ste zijn mag het allemaal net iets extremer en specialer.
    Daarom wil ik aan jullie vragen wat voor kwartskwelling en arena ik zou moeten doen in mijn verhaal, want ik heb op het moment geen goede ideeën daarvoor ):

    Dus willen jullie alsjeblieft hier ideeën posten voor een Kwartskwelling en een Arena?

    Thank you very much !

    *O*

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:57 ]


    how dare you speak of grace

    Hmmm ik denk dat albik een idee daarvoor heb het zelf zou gebruiken, maar ik wil het wel proberen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kwartskwelling-idee 1. Alle deelnemers krijgen een superkracht, die een uitvergroting is van een talent wat ze al hadden voor de spelen.
    Kwartskwelling-idee 2. Eén grote bol met namen per District, met daarin jongens én meisjes van de leeftijden 10 t/m 20
    Kwartskwelling-idee 3. Alle deelnemers worden de arena ingestuurd met hun kleine broertje/zusje dat zonder training/wapens daar ook is.

    Arena-idee 1. De Arena is een grote woestijn, maar alleen in het midden water/een bos, maar daar ook de hoorn, waardoor je eigenlijk continu naar elkaar toe móét om te overleven. Maar daar kan je dus ook sterven.
    Arena-idee 2. Geen wapens. Een Arena waar je elkaar wel met je blote handen moet vermoorden.
    Arena-idee 3. Sneeuw en kou. Overdag is het -10 en 's nacht -20.

    Tada! :D Ik hoop dat je er wat aan hebt :D


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Je kunt doen dat er alleen kinderen waarvan er uit hun familie nog nooit iemand is getrokken getrokken kunnen worden. De kinderen weten dus bijna nooit of ze hetrokken kunnen worden omdat je natuurlijk niet al je familie kent. Dus echt j hele stamboom en ook famillie van de aangetrouwde mensen enzo.
    Voor de arena heb ik echt geen idee sorry!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik zou arena 2 doen maar misschien dater ook een heel klein aantal verstopt ligt?
    Maar dannop plekken waarvan beoeps ze kijna nooit kunnen vinden, bijvoorberld helemaal boven in een boom in de boomstam ofzo.
    A hierboven, 1 en 3 heeft trouwens al iemand uitgevoerd

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 13:18 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Waarschuw je me als je begint met je story?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben zelf met zo'n story bezig. xd

    In de arena allemaal verschillende mijnen leggen en in het midden van het mijnenveld de hoorn plaatsen zodat het bijna onmogelijk is om er te raken :')

    Laat wilde dieren in de arena los die in dagen niets deftigs hebben gegeten en zorg er dan voor dat ze een beetje gemuteerd zijn zodat ze sneller en behendiger zijn als normaal.

    Elke deelnemer zit letterlijk vastgeketend aan zijn districtsgenoot zodat ze wel samen moeten werken om te overleven.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga denk ik de ideeën die er tot nu toe zijn een beetje mixen, dat vastgeketend aan je districtsgenoot vind ik opzich wel een leuk idee alleen dan komt het er eigenlijk op neer dat het Capitool er haast om vraagt wat er met Katniss en Peeta gebeurde in het 1e deel, en dat is juist wat het Capitool niet wil...

    Dat met het mijnenveld vind ik een best goed idee ! Ik ga het denk ik wel gebruiken...
    En Arena 2 van Guerriero ga ik zeker gebruiken ! Zonder wapens wordt alleen maar nog bloederiger (:

    But still waiting for ideas... (wbw)


    how dare you speak of grace

    Matilde schreef:
    Ik ben zelf met zo'n story bezig. xd


    ik ook!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Maar, Arena 2 & 3 van Guerrio hebben ze toch al eens gedaan, of niet?


    Ex astris, sciencia

    A hierboven
    Dat weet ik zeker!!!!
    Nuet onaardig bedoelt ofzo maar volgens mij worden de helft van haar ideeën al gebruikt.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik bedoelde eigenlijk voor de hongerspelen in het boek, een van de vorige edities.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik bedoelde eigenlijk voor de hongerspelen in het boek, een van de vorige edities.


    Ik weet niet precies wat je nou bedoelt maar volgens mij worden die ideeën niet gebruikt in de boeken. in Mockingjay weet ik niet ik ben nu nog bezig in het einde van vlammen...


    how dare you speak of grace

    Kwartskwelling-idee 3. Alle deelnemers worden de arena ingestuurd met hun kleine broertje/zusje dat zonder training/wapens daar ook is.

    als je begint kan je me het dan zeggen ^^


    I'm not crazy, my reality is just different from yours

    Arena idee: een grote ijsvlakte, met in het midden een ijskoude rivier. Er zijn een paar houten huisjes, waar eten, vuur en bedden zijn, maar niet genoeg voor alle tributen.

    Dat idee van Leannan, vastgeketend aan je districtpartner zijn, is een goede. ;D


    If we burn, you burn with us. <3