• Heei mensen !

    Ik ben van plan om een HungerGames verhaal te gaan maken over de 100ste spelen. Een kwartskwelling dus.
    Maar omdat het de 100ste zijn mag het allemaal net iets extremer en specialer.
    Daarom wil ik aan jullie vragen wat voor kwartskwelling en arena ik zou moeten doen in mijn verhaal, want ik heb op het moment geen goede ideeën daarvoor ):

    Dus willen jullie alsjeblieft hier ideeën posten voor een Kwartskwelling en een Arena?

    Thank you very much !

    *O*

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:57 ]


    how dare you speak of grace

    Ik ben zelf bezig met een THG-story, maar daar schrijf ik momenteel echt ontzettend weinig -lees: gewoon niet- aan, dus ik drop dat arena idee dan wel hier.
    Als de tributen omhoogkomen bevinden ze zich in een weiland. Maar niet zomaar een weiland, alles is vergroot. Grassprieten reizen torenhoog boven de tributen op, elk klein miertje verandert in een monster. Bij teveel regen, wat normaal gesproken niet meer dan miezer is, zal je verdrinken.

    Voor de Kwartskwelling heb ik weinig ideeën xd
    Waarschuw me maar als je begint c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Slumdog schreef:
    (...)

    Ik weet niet precies wat je nou bedoelt maar volgens mij worden die ideeën niet gebruikt in de boeken. in Mockingjay weet ik niet ik ben nu nog bezig in het einde van vlammen...

    In een van de eerdere edities van de hongerspelen, vóór het boek zelf, geloof ik.


    Ex astris, sciencia