• Viajar del mundo


    Normaal gesproken ga je nadat je je diploma hebt gehaald studeren. Een Amerikaans vriendengroepje besluit het over een andere boeg te gooien en gaan, tegen de wil van sommige ouders is, een wereldreis maken. Sommige zullen meegaan, simpel weg omdat ze meer van de wereld willen zien maar anderen gaan mee omdat ze nog niet goed weten wie ze nu zijn en ze zo hopen zichzelf te leren kennen. De vrienden gaan samen het grootste avontuur van hun leven aan en zullen tijdens hun reis andere jongeren ontmoeten. De vraag is alleen of hun vriendschap de reis zal overleven door de ruzies die zullen ontstaan maar ook door de nieuwe vriendschappen en liefdes. Kennen ze elkaar echt zo goed als ze denken of hebben sommige geheimen waar de rest niks van weet?


    Vriendengroepje
    -Zoë-Claire 'Zo' Welling~ Stiles
    -Vienna Milena Castanovo~ Khedira 1
    -Ivy Lotus Xena~ Morticia
    -Lauren Campbell~ Demi1309
    -Destina Valencia de la Bourse ~ Prisoner
    –Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor ~ Stiles
    -Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison ~ Cloudbreaker
    –Evan Ferry Duncason ~ Risus
    -Kilian Anthony von Monroe~ Nidiot
    -Calvin Turner~ Rechazame

    Buitenlandse jongeren
    –Pippa 'Pip' Callista Dubroux ~ Grieks/Frans/Brits ~ Stiles
    –Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos ~ Grieks ~ Cloudbreaker
    –Natasha Fabiënne Parker. ~ Engels ~ Risus
    -Megan Nina Grant ~ Canadees ~ Adores
    -Jayy Brandon von Monroe ~ Engels ~ Nidiot
    -Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -Michaël Ramon Gilliano Rodriguez ~ Puerto Ricaans/Russisch ~ Prisoner
    -David Guandez ~ Spaans ~ Demi1309


    Regels
    – minimaal6 regels, meer is natuurlijk altijd goed maar als je te vaak minder dan 6 doet (5 kan nog nét) dan word je er uit gegooid en dan moet je niet gaan zeuren. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Stiles of Cloudbreaker
    -Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    -Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    -Geen ruzie buiten het RPG


    rollentopic

    Begin: De vriendengroepen is al een tijdje onderweg en zijn inmiddels in Londen, Engeland. Het is rond 9/10 uur 's avonds en ze zitten in een karaokebar in hartje Londen. De buitenlandse jongeren uit Engeland kunnen hier dus alvast inspringen.
    And remember: Ga niet té snel.


    © Stiles en Cloudbreaker

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 19:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lauren Campbell

    Ik begin hard te lachen. 'Killian hij is er echt. Ga hem niet prikken.' Ik sta ook op en sla lachend mijn arm om zijn middel en pak met mijn vrije hand Killian zijn arm. Dan kijk ik de jongen aan. 'O.' Het was me eigenlijk nog niet opgevallen, maar dan schiet ik weer in de lach. 'Jullie zijn een tweeling,' breng ik uit. 'Waar is de kopieer machine?' Ik grinnik en besef me dan dat ik geen zinnig woord uit spreek. 'Laat maar. Killian kan je me even slaan, ik heb iets te veel op,' mompel ik en kijk dan naar het jongen en het meisje. Ik zie het wel goed toch? Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk dan naar Killian. Hij is precies het zelfde. 'Ik vind dit een beetje eng,' mompel ik en kijk dan naar de jongen. 'Wij zijn Lauren en Killian.' ik kijk ze even aan en schud mijn hoofd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik doe mee aan een schrijfwedstrijd en ik moet voor 23.59 een verhaal af hebben. Dus dat ga ik eerst schrijven en daarna reageer ik hier weer. (:]

    [i'm back what did i miss?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Prisoner schreef:
    Destina Valencia de la Bourse

    Ik zuchtte vermoeid en kwam de Karaoke bar binnen.
    Ik had toch nog op het laatste moment een vliegtuig gepakt naar Engeland.
    Ik glimlachte en keek binnen, hoe ik wist dat ze hier waren? Ik had op het laatst Zoë nog kunnen bereiken die blijkbaar het goed voor elkaar had. Ik lachte en zag al veel mensen zitten.
    Rustig liep ik naar iedereen toe. 'Zo, jullie waren ook makkelijk te vinden.' riep ik toen ik Max, Ivy, Calvin, Sev, Evan en Vienna zag zitten. Ik lachte, '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Zo jullie waren ook makkelijk te vinden" Mijn hart stopt een paar Seconden en ik kijk even weg van Vienna en zie Destina. Ik bijt eventjes op mijn lip. Ze is ook zo ontzettend mooi en lief. Zijn dit de kriebels waar Vienna het net over had?
    Ik kijk weer naar Vienna. Maar zij is ook al zo'n prachtige verschijning. Ik haal mijn hand door mijn haar. Dit is zo verwarrend! "Hee Destina!" zeg ik. "Ik heb de eerste ronde getrakteerd dus ook jouw eerste drankje wat wil je hebben" roep ik vrolijk terug.
    Ik grijns een beetje ondeugend wat er een beetje kinderlijk uit ziet door het stukje gebroken tand. Ik probeer niet al te veel aandacht aan Destina te geven, het is niet eerlijk voor Vienna, daarnaast mag niemand weten wat ik voor Destina voel...ik bedoel...wat moet zij nou met iemand als ik? wat moet sowieso een meisje met iemand als ik?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nahaniël Alexander Gilliano Rodriguez

    Ze legt haar arm in mijn nek en ik lach even. 'Het is raar dat dat kleine jongetje dat moest huilen toen zijn bal de sloot in rolde nu groter is als mij,' Ik kijk haar verontwaardigd aan.
    'Het was de haven, in een sloot had ik het nog wel terug kunnen pakken ja.' Ik leg mijn handen op haar onderrug en kijk haar aan. 'En jij dan? Mevrouw die haar speelgoed puppy kwijt raakte en de hele straat bij één gilde.' zeg ik dan grijnzend.
    'Je ruikt nog precies hetzelfde als vroeger, naar pas gebakken chocoladekoekjes' Als ik dat hoor begin ik te lachen. 'En jij nog steeds naar de rozenstruik in jullie tuin vroeger.'
    We zuchten beiden en ze begint te mompelen.
    'Ik vraag me af wat er gebeurd zou zijn als we allebei niet waren verhuisd,' Ik kijk haar verbaasd aan en zucht. 'Dat zou ik ook wel willen weten, maar we zijn weer bij elkaar.' zeg ik dan met een lachje. Ik drink mijn laatste beetje van mijn dubbele whisy in één keer en voel het sneller naar mijn hoofd stijgen. Ik lach even, 'Lekker.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [toch vind ik zelf verliefd zijn best wel kut...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    Nate kijkt me verontwaardigd aan. 'Het was de haven, in een sloot had ik het nog wel terug kunnen pakken ja.' Hij legt zijn handen op mijn onderrug. 'En jij dan? Mevrouw die haar speelgoed puppy kwijt raakte en de hele straat bij één gilde.' grijnst hij.
    'Ja, en uiteindelijk bleek dat jíj die had verstopt, duivels kind dat je bent,' grinnik ik.
    'En jij nog steeds naar de rozenstruik in jullie tuin vroeger,' zegt hij op mijn koekjes opmerking.
    'Dat zou ik ook wel willen weten, maar we zijn weer bij elkaar'. Nate slaat het restje in zijn glas in één keer achterover.
    'Weer bij elkaar?' lach ik geamuseerd. 'Dat klinkt net alsof we ooit een stel zijn geweest wat, zover ik weet, niet het geval was'. Mijn armen hou ik iets steviger rond zijn nek. 'Can you keep a little secret?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nathan Alexander Gilliano Rodriguéz

    'Ja, en uiteindelijk bleek dat jíj die had verstopt, duivels kind dat je bent,' grinnikt ze. Ik begin te lachen, 'Dat ding maakte en rot kabaal.' zeg ik dan en grijns.
    'Weer bij elkaar?' lacht ze geamuseerd. 'Dat klinkt net alsof we ooit een stel zijn geweest wat, zover ik weet, niet het geval was'.Haar harmen sluiten steviger rondom mijn nek.
    'Can you keep a little secret?' Ik kijk haar aan. 'Always.' zeg ik terwijl ik haar een stukje dichter tegen me aandruk.
    De alcohol ruik je verschrikkelijk uit haar mond en ik lach even, was ze soms een beetje aangeschoten?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [calvin praatte tegen destina :c]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [toch vind ik zelf verliefd zijn best wel kut...]


    Same..

    Destina Valencia de la Bourse

    "Hee Destina!" zegt Cal. "Ik heb de eerste ronde getrakteerd dus ook jouw eerste drankje wat wil je hebben" roept hij vrolijk terug. Hij grijnst ondeugend en ik lach, 'Malibu cola voor mij, dat weer je toch.' zeg ik dan en laat me naast hem vallen.
    'Zeg eens, hoe bevalt Engeland?' zeg ik dan en grijns.
    Ik draai me zuchtend naar hen beiden toe. 'Ik ben kapot van het reizen.' zuchtte ik terwijl ik met mijn hand door mijn haar ging.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Calvin Turner
    "Malibu Cola voor mij, dat weet je toch?" Ik bestel een malibu cola voor Destina, zet het voor haar neer en ga dan tussen Destina en Vienna in zitten. "Zeg eens hoe bevalt engeland? Ik ben kapot van het reizen" zucht Destina.
    "Engeland is tot nu toe wel vet....Ja dat waren we allemaal, wij zijn ook meteen gaan slapen" ik kijk Vienna even aan. Iniedergeval dat is wat ik gedaan heb. "waarom heb jij dat niet gedaan dan?"
    Ik houd mijn blik even op mijn bacardi razz-fanta gericht. Dan gluur ik even stiekem vanuit mijn ooghoeken naar Vienna en daarna even naar Destina. Ik haat dit nu al. Waarom zijn al mijn vrouwelijke vrienden dan ook zo mooi? Al is het wel duidelijk te merken dat ik voor een paar wel meer voel dan alleen vrienden. Iniedergeval twee. Maar niemand hoeft dat te weten. het gaat me zelf teveel pijn doen ben ik bang.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zoë-Claire 'Zo' Welling
    'Dat ding maakte en rot kabaal,' grijnst Nate.
    'Alsnog!' protesteer ik. 'Je verstopt geen speelgoed van een schattig vierjarig meisje, dat is gewoon gemeen'.
    'Always,' antwoordt hij op mijn vraag en hij trekt mij iets dichter tegen zich aan.
    'Nou,' begin ik op een geheimzinnige toon. 'Ik vertel je lekker niks,' lach ik dan en ik kan het niet laten mijn tong uit te steken en weer even in zijn wang te kijken. 'Misschien vertel ik het je ooit nog wel eens. Maar je gaat me er hoe dan ook wel mee pesten, dat weet ik zeker en Michaël kennende gaat hij dat ook doen'.
    Ik glimlach onschuldig naar Nate en leg mijn hoofd op zijn schouders als ik merk dat er een wat langzamer liedje opkomt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destina Valencia de la Bourse

    'Omdat ik jullie zocht en gelijk hier naartoe ben gegaan toen ik in London aankwam.' zeg ik en gaap waarna ik tegen hem aanleun.
    Ik neem een slok van mijn Malibu cola en glimlach. 'Bedankt Calv.' zeg ik en glimlach.
    Als er een rustig nummer opkom leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan.
    Als het lied ophoudt en er weer een up tempo nummer komt grijns ik. 'Kom.' zeg ik dan tegen Calvin en trek hem de dansvloer op.
    Op de dansvloer begin ik met mijn heupen speels te tikken op de maat en dans op het ritme terwijl ik naar Calvin lach.

    Nathaniël Alexander Gilliano Rodriguéz

    'Alsnog!' protesteert ze. 'Je verstopt geen speelgoed van een schattig vierjarig meisje, dat is gewoon gemeen'.
    Ik begin te lachen. 'Schattig meisje?' zeg ik dan spottend en grijns.
    Ze houdt haar geheimpje nog geheim en ik kijk haar verbaasd aan. 'Nou zeg, wat voor een persoon ben jij nou weer. Nu heb je me nieuwsgierig gemaakt dus wil ik het weten. ' zeg ik met een grijnsje. 'Vooral als ik en Micha het héél leuk gaan vinden.' Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en voel me weer terug komen in mijn oude rol.
    Als er een langzaam liedje op komt legt ze haar hoofd op mijn schouders. Ik glimlach even en we dansen nog verder, als het lied afgelopen is komt er weer een up tempo nummer en trek ik haar van de dansvloer af. 'Wat wil je drinken?' vraag ik dan en glimlach terwijl ik bij de bar haar hand weer loslaat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ben later weer online ik ga even weg -xxx- ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.