• oke lang verhaal maar ik wil hem even in het kort vertellen en dan jullie meening weten.

    Ik heb al 4 maanden verkering met een jongen en die heet Jantje,
    Super, toch? en ik was er al heel lang verliefd op. En mijn goede vriendin heet Pientje. Op school natuurlijk vertellen over Jantje hoe geweldig hij wel niet is. Maar Pientje heeft hem nog nooit gezien. Jantje gaat elke dag met de bus naar school en ik tegen Pientje, hij zit op dezelfde bus als jij zit als je naar school komt, en ziet er zo uit. Dus Jantje en Pientje hebben elkaar zo leren kenne. Ik vond het super dat Pientje mijn vriendje ook mocht. Ik heb het al 4 maanden met Jantje. Maar er was wat verrander. Eerst wist ik niet wat. Maar uiteindelijk begon het me te dagen. Ik heb meerder malen aan Pientje gevraag of zij verliefd was gewoorden op Jantje. Nee, zei ze. we zijn gewoon vrienden en meer ook niet. Ik was gerust geteld. voor even dan. Ik het gevraag aan Jantje, Jantje verontwaardig en zei dat ik zijn meisje was. Ik weer gerust geteld. Tot dat ik allemaal dingen van ander mensen ging horen. Van mijn vriendinnen en Jantjes best vriend. Ik naar mezelf geluisterd en heb het uitgemaakt. Zonder het tegen Pientje te zeggen. Ik het uitgemaakt en Jantje zei dat we nog gewoon vrienden konden zijn. Nog geen vijf minuten later kreeg ik een sms van Pientje dat ze het heel erg voor me vonden en medelijden met me had. En ik dacht het zal wel. Hoor ik 2 uur nadat ik had uit gemaakt dat die 2 verkeering hadden.
    Ik teleurgesteld, en vond hun 2 heel laf. Ik had het hun meerder malen gevraag of er wat tussen het speelde. En ze zeiden allebei nee!
    En toen ik het nog met Jantje had, Hadden Jantje en Pientje al meerder malen gezoend en zijn nog verder gegaan. Dus dat valt zeker wel onder vreem gaan. Of hb ik het mis???

    Ik heb nog heel koelbloedig nog met Pientje gesproken. Ze heeft niet eens sorry gezegd! of hoe kan ik ervoor zorgen dat we weer vriendinnen kunnen zijn. En Jantje heeft me geblokkeerd op fb. Hoelaag kun j zinken?
    maar goed. Wat is jullie meenig hier over?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:08 ]


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    dat is nogal flauw, het is begrijpelijk dat ze bang waren voor jou reactie maar ze hadden echt beter gewoon open kunne zijn

    beter om niet zulke vrienden te hebben die tegen je liegen enzo


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    Where are my weapons? I want to shoot them.
    Wat een kutstreek, echt waar.


    "Well, well. Look who we've got here!"