• Hi c:

    Omdat ik er eigenlijk nogal gek van word en ik denk ook wel vele andere users, hier mijn suggestie.



    Nu valt dit wel vaker voor en soms dat het hele actieve forum er mee vol staat. Ik vind dit er vervelend en zoals ik al zei, ik denk ook vele andere users.
    Zou het dan niet handig zijn als er één topic komt, met allemaal stories gesorteerd op genre.
    Nu kunnen jullie wel zeggen dat degene die daar last van hebben dan maar GM moeten aanschaffen, maar niet iedereen heeft daar het geld voor.

    Voor?
    Tegen?

    Voor, lijkt me handiger dan allemaal appart omdat je toch vaak steeds het zelfde antwoord krijgt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tegen, als ik me niet vergis is er al zo'n topic. Niets waard.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Volgens mij is dit er al en is het ook al duizend keer voorgesteld.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja, die is er al. Evenals een story. Dus het hoeft niet nog een keer.

    En wat ik daar persoonlijk mee heb is dat ik door de bomen het bos niet meer zie...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bestaat al, kijk maar eens bij de stories van Meteor. ^^


    Let the Night embrace you

    Het betsaat al. En er is een zoekfunctie. Maar het is makkelijker om mensen naar je toe te laten komen en het forum onderspammen dan om eventjes een minuutje te zoeken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Yulivee schreef:
    Tegen, als ik me niet vergis is er al zo'n topic. Niets waard.


    comfort in c h a o s

    Tegen, is er al.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Als ze nou eens gewoon gaan verbiéden om dat soort topics te maken en ze lekker in een algemeen topic laten bladeren, beter c:

    Bovendien, als je alle functies van GM bij gewone users doet is er toch ook niks aan om nog GM te zijn......


    ©1998

    Buttzville schreef:
    Als ze nou eens gewoon gaan verbiéden om dat soort topics te maken en ze lekker in een algemeen topic laten bladeren, beter c:


    Voor en voor!


    You are beautiful, you are love.

    Buttzville schreef:
    Als ze nou eens gewoon gaan verbiéden om dat soort topics te maken en ze lekker in een algemeen topic laten bladeren, beter c:

    + er is een zoekfunctie :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat soort topics of stories zijn al vaker begonnen, maar het is gewoonweg onmogelijk om álle stories op Q in zo'n soort lijst te zetten en het tegelijkertijd overzichtelijk te houden, nog afgezien van het feit dat het belachelijk veel werk zou kosten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien een officieel topic waarin mensen hun stories kunnen promoten en dat een mod dat dan bijhoudt en die stories onder genre zet in de begin post en dan die berichten verwijderd? Zo wordt het ook gedaan en in het verjaardags-topic. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet niet of iemand dit al voorstelde, maar het zou fijn zijn als je achtergrond met photo's kunt bewerken.
    Het zou ook cool zijn als je muziek zou kunnen hebben.
    Voor die dat story's of andere zaken schrijven, dat het automatisch verbeeterd word en dat je suggesties krijgt.
    Zo ik weet niet of het de bedoeling is om het zo te schrijven maar oké ik deed het toch!
    Thx xxx


    Ver van de ogen maar dicht bij het hart!!! Altijd met jou voor het slechts en het best!!! ~~Be Different ~~