• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Ik wil wel wedden dat McGonnagall stomverbaast was toen we haar kantoor uitliepen aangezien dit waarschijnlijk de eerste keer is dat we luisteren naar wat ze zecht' Zeg ik grijnzend waarna ik een paar huiselfen begroet, 'Wat heb je verder nog gedaan afgezien van snoep uitdelen en in de problemen komen?' Vraag ik hem grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Denk het ook wel en dat ze er nog niet achter gekomen is dat ze nu iets heeft gezecht wat handig uitpkat voor ons" zeg ik met een grijns. Ik denk na "Uh ik kwam Adelaine tegen en ben met haar naar de keukens geweest en we zouden gaan picknicken tot ik McGonnagall tegenkwam en ik jou moest halen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ze word gewoon te oud' concludeerde ik grijnzend waarna een paar huiselven met wat eten terugkwamen en ik het aanpakte en hun bedankte waarna ik met Fred naar buiten liep, 'Hmm.. Ik wil toch sneel nog een keer goed te pakken nemen voordat we helemaal nooit meer terugkomen hier' Besluit ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Ja dat wil ik inderdaad ook nog net als Snape terugpakken voor de momenten dat we weer eens strafwerk kregen" zeg ik grijnzend en bedankte de huiselven ook voor we weer naar buiten lopen. "Trouwens ik kreeg net ook nog te horen dat het vorig jaar ook geweldig hoe we Umbridge hebben weggejaagd"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'We zijn gewoon geweldig dus minder kon je er ook niet van verwachten, dat gezicht van haar zal ik nooit meer vergeten' Zeg ik grijnzend, 'Waar wil je gaan zitten?' Vraag ik hem vervolgens rondkijkend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Dat zijn we inderdaad dus niemand had volgens mij ook minder verwachten en vergeet haar gezicht ook nooit meer" zeg ik grijnzend. "Ook waren ze benieuwd naar wat we dit jaar allemaal van plan zijn"
    Ik kijk rond ook even rond en mijn blik blijft hangen bij het meer. "Laten we maar naar het meer toe gaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Aangezien we in de vakantie met het pand bezig gaan, en daarnaast waarschijnlijk volgend jaar mischien een maand ofzo hier heen terug gaan zou ik zeggen, we halen in iedergeval genoeg uit dat het niet heel erg opvalt en plannen daarnaast voor volgend jaar iets groots dat niemand zal vergeten' Zeg ik grijnzend terwijl ik naast het water ga zitten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik knik en ga ook zitten. "Je haalt me opnieuw de woorden uit de mond en iets groots dat moet wel lukken, maar moeten we alleen nog even verzinnen wat" zeg ik grijnzend. "Maar het allereerste is zorgen dat we het pand hebben en dat dat af is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dan moeten we bij dat groots in iedergeval Snape erbij betrekken, hem net zo'n gezicht zien trekken als omber vorig jaar deed' Zeg ik grijnzend waarna ik een appel pak en daar een hap uit neem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Ja dat lijkt me echt geniaal en een goede afsluiting van onze schooljaren" zeg ik grijnzend. "Snape die gillend de school uitrend en de rest van de school er juichend achteraan". Ik kijk naar het meer dekend over een plan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'En daarvoor moeten we weten waar Snape het meest bang voor is.. En volgensmij kunnen we daar de hulp van een boeman wel bij gebruiken' Zeg ik grijnzend, die vervormden zich in hetgene waar je het meest bang voor bent.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    "Mhm ik denk dat ik daar de juiste persoon wel voor weet" zeg ik bedenkelijk. "Die echt alles maar dan ook echt alles over hem weet en dan het ik het niet over Perkamentus"
    Ik kijk hem aan "Maar en boeman kan inderdaad ook werken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Wie dan?' Vraag ik hem nietbegrijpend, meestal wist ik alles alleen nu heb ik er helemaal geen idee over waar hij het over had.


    Don't be like the rest of them, darling