• Zijn er hier nog J-rock fans? En daarmee bedoel ik; Dir en Grey, The GazettE, Naitomea enzovoort. Ik ben weer helemaal verslaafd geraakt aan Dir en Grey en ik heb mensen nodig om over J-rock te praten. :O

    J-rock Army
    Loveless
    Korra
    Airashii
    Yuliette
    Machiavelli
    Vain

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:45 ]

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik kan er wel eentje maken haha, 8D

    Graag :)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Graag :)

    Tada! Hij is wel veeeeel te groot enzo, dus slaap ik er graag in hihi. Heb hem maar fftjes op tumblr gezet, aangezien ik niet weet waar ik het anders kan uploaden lol.
    Voorkant:


    Achterkant:

    Loveless schreef:
    (...)
    Tada! Hij is wel veeeeel te groot enzo, dus slaap ik er graag in hihi. Heb hem maar fftjes op tumblr gezet, aangezien ik niet weet waar ik het anders kan uploaden lol.
    Voorkant:


    Achterkant:


    OMG Ik ben zo jaloers!!! Waar heb je die gekocht?

    Die gitaar die hij vast heeft wil ik ook al heel lang heel graag hebben!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    OMG Ik ben zo jaloers!!! Waar heb je die gekocht?

    Die gitaar die hij vast heeft wil ik ook al heel lang heel graag hebben!

    Die heb ik een super lange tijd geleden op een markt gekocht, zo vreemd, ik zag het en had iets van; Nee, dat kan niet o.o

    Loveless schreef:
    (...)
    Die heb ik een super lange tijd geleden op een markt gekocht, zo vreemd, ik zag het en had iets van; Nee, dat kan niet o.o

    Dat is bijzonder. In amsterdam ofzo?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Dat is bijzonder. In amsterdam ofzo?

    Nopes, lekker in Limburg haha! Waar ik het minst verwacht had lol.

    Loveless schreef:
    (...)
    Nopes, lekker in Limburg haha! Waar ik het minst verwacht had lol.

    Haha! Goed om te weten trouwens dat X-japan/Hideto dan nog een beetje bekend zijn in NL.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Haha! Goed om te weten trouwens dat X-japan/Hideto dan nog een beetje bekend zijn in NL.

    Ja hahaha, jammer genoeg ben ik de enige volgens mij in mijn hele omgeving die hier van af weet. Ik heb geprobeerd meer mensen aan te sturen, maar ze zijn allemaal zo closed minded... Dat zijn erg veel mensen heb ik gemerkt.

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja hahaha, jammer genoeg ben ik de enige volgens mij in mijn hele omgeving die hier van af weet. Ik heb geprobeerd meer mensen aan te sturen, maar ze zijn allemaal zo closed minded... Dat zijn erg veel mensen heb ik gemerkt.

    Ja, ik heb ook maar één vriendin die naar J-rock luisterd. Maar ik ken niemand die naar Koreaanse HipHop luisterd ofzo.
    Maar aan de andere kant vind ik het altijd heel erg leuk om muziek te kennen waarvan bijna niemand afweet:) Alleen jammer dat je er dan met niemand over kan praten. En dat ik zelden naar een concert kan.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Ja, ik heb ook maar één vriendin die naar J-rock luisterd. Maar ik ken niemand die naar Koreaanse HipHop luisterd ofzo.
    Maar aan de andere kant vind ik het altijd heel erg leuk om muziek te kennen waarvan bijna niemand afweet:) Alleen jammer dat je er dan met niemand over kan praten. En dat ik zelden naar een concert kan.

    Wat zijn een paar leuke Koreaanse Hiphop groepen?
    Ja, dat is wel leuk, maar inderdaad wat je zegt, dan heb je er niemand om mee over te praten, behalve hier dan haha.

    Meeste mensen hebben problemen met luisteren naar muziek die ze niet begrijpen :L

    Tenzij het Frans is en over een kangoeroe gaat x3.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Loveless schreef:
    (...)
    Wat zijn een paar leuke Koreaanse Hiphop groepen?
    Ja, dat is wel leuk, maar inderdaad wat je zegt, dan heb je er niemand om mee over te praten, behalve hier dan haha.

    Ik ben in K-Hiphop geïnteresseerd, alleen weet er niet extreem veel over (krul)
    Yoroshiku onegaishimasu :B


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Loveless schreef:
    (...)
    Wat zijn een paar leuke Koreaanse Hiphop groepen?
    Ja, dat is wel leuk, maar inderdaad wat je zegt, dan heb je er niemand om mee over te praten, behalve hier dan haha.

    Ja daarom ben ik ook weer naar deze site terug gegaan. Ik zat er vroeger veel op en toen ineens niet meer. En sinds alweer een paar maanden ben ik weer terug :)
    Maar een paar Koreaanse HipHop groepen:
    - Epik high
    - Tablo
    - Leessang
    - Drunken Tiger
    - Verbal Jint
    - Clon (is wel oud en nogal onbekend)

    Ik heb 3 cd's van Epik High en een boek van Tablo, binnenkort heb ik ook een cd van tablo:Y) (proud owner:$)
    Maar het is echt heel anders dan j-rock hoor!!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    staat J-rock voor Japan-Rock net als K-pop voor Korea-Pop Staat?

    Ik luister het wel, maar het is net mijn favo muziek, maar sommige nummers zij gewoon te awsome en dan moet je ze wel luisteren dus

    Ja, ik luister


    ©1998

    Yuliette schreef:
    (...)
    Ja daarom ben ik ook weer naar deze site terug gegaan. Ik zat er vroeger veel op en toen ineens niet meer. En sinds alweer een paar maanden ben ik weer terug :)
    Maar een paar Koreaanse HipHop groepen:
    - Epik high
    - Tablo
    - Leessang
    - Drunken Tiger
    - Verbal Jint
    - Clon (is wel oud en nogal onbekend)

    Ik heb 3 cd's van Epik High en een boek van Tablo, binnenkort heb ik ook een cd van tablo:Y) (proud owner:$)
    Maar het is echt heel anders dan j-rock hoor!!

    Yeuy, ik ken alles behalve inderdaad de laatste. Tablo, Epik High en Leessang luister ik ook wel naar, en dan vooral die eerste twee. Maar naar Verbal Jint en Clon zal ik eens even beter gaan zoeken [:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo