• Zijn er hier nog J-rock fans? En daarmee bedoel ik; Dir en Grey, The GazettE, Naitomea enzovoort. Ik ben weer helemaal verslaafd geraakt aan Dir en Grey en ik heb mensen nodig om over J-rock te praten. :O

    J-rock Army
    Loveless
    Korra
    Airashii
    Yuliette
    Machiavelli
    Vain

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:45 ]

    Vain schreef:
    (...)

    Ah dat is wel erg, maarja de band kan er niks aan doen natuurlijk die moet gewoon doorspelen voor het publiek, & dat was wel extremer, met zoveel mensen..
    Sowieso wist ik niet of Miyavi het voor show deed of echt echt aangezien ik van meer mensen hoorden dat hij die tour vaker was flauwgevallen, achja.
    En omg ja, de wereld krijgt een minderwaardigheidscomplex van Gackt.
    Hij is wel hilarisch in interviews e.d though :'D

    Inderdaad, het is gewoon erg om te zien D:
    Ik denk dat Miyavi wel een tijdje met gezondheidsklachten zat, niet waar?
    Hahaha, heb je gezien die interview waar Gackt een oefening doet waarbij hij zijn benen helemaal moet spreiden? Zo geweldig grappig lol.

    Wat vinden jullie eigenlijk van Mana?

    Loveless schreef:
    (...)
    YOU SHALL JOIN THE J-ROCK ARMY!
    Ik will Miyavi ook zien! -huil-

    Ik heb Miyavi live gezien in Frankrijk, iets meer dan een jaar geleden. Dat was slechts enkele dagen nadat ik girugämesh had gezien in Duitsland o(^-^)o


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Loveless schreef:
    (...)
    Inderdaad, het is gewoon erg om te zien D:
    Ik denk dat Miyavi wel een tijdje met gezondheidsklachten zat, niet waar?
    Hahaha, heb je gezien die interview waar Gackt een oefening doet waarbij hij zijn benen helemaal moet spreiden? Zo geweldig grappig lol.


    Ik wist niet eens dat Miyavi flauw gevallen was tijdens een concert. Maar goed, kan ook door de spanning komen. Ik heb laatst een live concert in Tokyo via een live streaming gezien en daar is die niet flauw gevallen.

    Airashii schreef:
    (...)
    Ik heb Miyavi live gezien in Frankrijk, iets meer dan een jaar geleden. Dat was slechts enkele dagen nadat ik girugämesh had gezien in Duitsland o(^-^)o

    Ik ben zo jaloers, ik moet echt gaan sparen voor concerten, ik ben alleen naar festivals geweest en naar een paar kleine optredens. I need to see a J-rock concert!

    Korra schreef:
    (...)

    Ik wist niet eens dat Miyavi flauw gevallen was tijdens een concert. Maar goed, kan ook door de spanning komen. Ik heb laatst een live concert in Tokyo via een live streaming gezien en daar is die niet flauw gevallen.

    Mooi zo, hij mag niet meer flauw vallen, arme Myver D:

    Loveless schreef:
    (...)
    Mooi zo, hij mag niet meer flauw vallen, arme Myver D:


    Inderdaad. Dan ga ik janken.

    Korra schreef:
    (...)

    Inderdaad. Dan ga ik janken.

    Aww don´t cry D:

    Hm, ik ben meer van de jpop to be honest, maar zo af en toe luister ik ook wat jrock (:
    Ik heb de laatste tijd een random verslaving aan 0 GAME van SPYAIR though.
    Oh, en SCANDAL vind ik vet :]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:29 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Jaejoong schreef:
    Hm, ik ben meer van de jpop to be honest, maar zo af en toe luister ik ook wat jrock (:
    Ik heb de laatste tijd een random verslaving aan 0 GAME van SPYAIR though.
    Oh, en SCANDAL vind ik vet :]

    Ik heb nog nooit van hen gehoord, ik zal het eens luisteren! :D

    Kim Jong Seo en Kang San Eh zijn trouwens ook goede koreaanse zangers!

    En heb jij trouwens J-rock cd's e.d.? Ik ben de troste eigenaar van een cd (Uroboros) en een t-shirt van Dir en Grey(bloos)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik heb What's My Name van Miyavi in mijn bezit. Zit er over te denken om Live in Londen ook te kopen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 23:33 ]

    Yuliette schreef:
    Kim Jong Seo en Kang San Eh zijn trouwens ook goede koreaanse zangers!

    En heb jij trouwens J-rock cd's e.d.? Ik ben de troste eigenaar van een cd (Uroboros) en een t-shirt van Dir en Grey(bloos)

    Ik zal ze ook eens beluisteren!
    Ik heb de A Knot Of DVD van Diru en heb een T-shirt van hide van X Japan, en ik heb nu een An Café cd :3

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik zal ze ook eens beluisteren!
    Ik heb de A Knot Of DVD van Diru en heb een T-shirt van hide van X Japan, en ik heb nu een An Café cd :3

    Ik ben jaloers op jou T-shirt:O Heb je een foto ervan?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Ik ben jaloers op jou T-shirt:O Heb je een foto ervan?

    Ik kan er wel eentje maken haha, 8D