• Zijn er hier nog J-rock fans? En daarmee bedoel ik; Dir en Grey, The GazettE, Naitomea enzovoort. Ik ben weer helemaal verslaafd geraakt aan Dir en Grey en ik heb mensen nodig om over J-rock te praten. :O

    J-rock Army
    Loveless
    Korra
    Airashii
    Yuliette
    Machiavelli
    Vain

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:45 ]

    me! I love Jrock :3 Ben naar miyavi concert geweest

    Vain schreef:
    me! I love Jrock :3 Ben naar miyavi concert geweest

    YOU SHALL JOIN THE J-ROCK ARMY!
    Ik will Miyavi ook zien! -huil-

    Loveless schreef:
    (...)

    Ik ken B'z, Electric Eel Shock en Seikima II niet, dus die zal ik allemaal snel eens gaan luisteren hihi. Ben nu weer naar Toshi with T-earth aan het luisteren :x

    @ Airashii
    Volgens mij zijn de meeste hier wel met An Cafe begonnen XD


    Ben benieuwt wat je ervan vindt! Ik had mijn zus ook het liedje Hounto no ai van Toshi with T-earth laten luisteren. En zelfs zij (ze luisterd nooit naar j-rock) vond het echt heel mooi :)
    Ik ben trouwens naar Penicillin aan het luisteren and I like it:Y)
    De eerste J-rock die ik gehoord had was trouwens Dir en Grey. Wist je trouwens dat ze eerst een Visual Kei band waren die La sadie's heette? Ik vind het verschil tussen van hoe ze er toen en nu uitzien echt leuk:)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)

    Ben benieuwt wat je ervan vindt! Ik had mijn zus ook het liedje Hounto no ai van Toshi with T-earth laten luisteren. En zelfs zij (ze luisterd nooit naar j-rock) vond het echt heel mooi :)
    Ik ben trouwens naar Penicillin aan het luisteren and I like it:Y)
    De eerste J-rock die ik gehoord had was trouwens Dir en Grey. Wist je trouwens dat ze eerst een Visual Kei band waren die La sadie's heette? Ik vind het verschil tussen van hoe ze er toen en nu uitzien echt leuk:)

    Penicillin is AMAZING <3
    En ja I know, haha, als je het verschil ziet tussen Kyo toen en nu, WOW. Toen hadden ze ook nog alle kleur haren, Die was FEL ROOD, and I loved it. I miss hoe ze toen waren een beetje, Kyo lachtte tenminste toen nog. Tegenwoordig ziet hij er zo kwaad en depressief uit, vindt het wel jammer. Ze zijn nu zo donker, ik vraag me af hoe ze verder zullen veranderen.

    Ik kan echt niet wachten op het nieuwe album van Miyavi. Er gaan geruchten rond dat deze herfst er een nieuw album uit komt. En ik moet echt naar een concert van hem. <3

    Korra schreef:
    Ik kan echt niet wachten op het nieuwe album van Miyavi. Er gaan geruchten rond dat deze herfst er een nieuw album uit komt. En ik moet echt naar een concert van hem. <3

    Ik zou Gackt ook echt super graag live willen zien, hij is zoooo aantrekkelijk. Ongelofelijk... En zijn muziek D: WOW!

    Loveless schreef:
    (...)
    Ik zou Gackt ook echt super graag live willen zien, hij is zoooo aantrekkelijk. Ongelofelijk... En zijn muziek D: WOW!


    Hij heeft echt een opera stem lijkt me. :P

    Korra schreef:
    (...)

    Hij heeft echt een opera stem lijkt me. :P

    Ik krijg kippenvel van zijn sexy stem :3

    Loveless schreef:
    (...)
    Penicillin is AMAZING <3
    En ja I know, haha, als je het verschil ziet tussen Kyo toen en nu, WOW. Toen hadden ze ook nog alle kleur haren, Die was FEL ROOD, and I loved it. I miss hoe ze toen waren een beetje, Kyo lachtte tenminste toen nog. Tegenwoordig ziet hij er zo kwaad en depressief uit, vindt het wel jammer. Ze zijn nu zo donker, ik vraag me af hoe ze verder zullen veranderen.

    Die heeft er altijd goed uitgezien(A)
    Maar ik vindt (naast dat Kyo inderdaad wel wat meer mag lachen) ze er nu beter uit zien dan toen denk ik.
    Dit vind ik trouwens nog altijd een geweldig filmpje!

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 21:04 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Die heeft er altijd goed uitgezien(A)
    Maar ik vindt (naast dat Kyo inderdaad wel wat meer mag lachen) ze er nu beter uit zien dan toen denk ik.
    Dit vind ik trouwens nog altijd een geweldig filmpje!

    Ja dat klopt haha, ze zien er ook leuk uit nu, maar tegelijkertijd vind ik dat oude ook leuk, toen Die nog gek rood haar had -huil-... I MISS THE RED DIE.
    Jaaaa! Hahaha, daar deden ze nog van alles grappigs, tegenwoordig... Niet meer zoveel. Boo. -huilt in een hoekje-

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja dat klopt haha, ze zien er ook leuk uit nu, maar tegelijkertijd vind ik dat oude ook leuk, toen Die nog gek rood haar had -huil-... I MISS THE RED DIE.
    Jaaaa! Hahaha, daar deden ze nog van alles grappigs, tegenwoordig... Niet meer zoveel. Boo. -huilt in een hoekje-

    Dat rode haar stond hem inderdaad wel leuk! Ik moet trouwens altijd aan een aap denken als ik Die zie xD
    Hun humor enzo mis ik inderdaad ook wel. Bij het concert communiseerden ze ook heel weinig met de fans en na afloop liepen ze zomaar weg nadat ze nog een paar plactrums en drumstokjes het publiek in geworpen hadden. Ze zeiden helemaal niks volgens mij:(
    Toen was ik wel diep teleurgesteld. Het leek erop alsof ze helemaal geen zin hadden in een concert in Nederland.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Loveless schreef:
    (...)
    YOU SHALL JOIN THE J-ROCK ARMY!
    Ik will Miyavi ook zien! -huil-


    Ah yes! Miyavi is leuk live ^^ hoewel hij een keer flauwviel..
    en ik ben het eens over Gackt. Hij is te perfect gewoon ._. niet gezond voor de wereld.

    Yuliette schreef:
    (...)
    Dat rode haar stond hem inderdaad wel leuk! Ik moet trouwens altijd aan een aap denken als ik Die zie xD
    Hun humor enzo mis ik inderdaad ook wel. Bij het concert communiseerden ze ook heel weinig met de fans en na afloop liepen ze zomaar weg nadat ze nog een paar plactrums en drumstokjes het publiek in geworpen hadden. Ze zeiden helemaal niks volgens mij:(
    Toen was ik wel diep teleurgesteld. Het leek erop alsof ze helemaal geen zin hadden in een concert in Nederland.

    Die heeft inderdaad een aapjes gezicht als hij lacht haha. Hij heeft best een grote mond, maar hij blijft een schattig aapje hihi.
    Aw dat is wel jammer ja, maar ik geloof dat dat bij heel veel concerten tegenwoordig is, ze zijn gewoon zo somber geworden :(

    Vain schreef:
    (...)

    Ah yes! Miyavi is leuk live ^^ hoewel hij een keer flauwviel..
    en ik ben het eens over Gackt. Hij is te perfect gewoon ._. niet gezond voor de wereld.

    Ja dat geloof ik, ik zou hem zo graag willen zien hihi. Er zijn vele die ik graag wil zien D: Germ, Kyo is ook flauw gevallen eens.
    Ze hadden het niet door, aangezien hij altijd over de grond ligt te rollen enzo. Arme.
    Gackts beauty behoort tot een ander wereld o.o

    Loveless schreef:
    (...)
    Ja dat geloof ik, ik zou hem zo graag willen zien hihi. Er zijn vele die ik graag wil zien D: Germ, Kyo is ook flauw gevallen eens.
    Ze hadden het niet door, aangezien hij altijd over de grond ligt te rollen enzo. Arme.
    Gackts beauty behoort tot een ander wereld o.o


    Ah dat is wel erg, maarja de band kan er niks aan doen natuurlijk die moet gewoon doorspelen voor het publiek, & dat was wel extremer, met zoveel mensen..
    Sowieso wist ik niet of Miyavi het voor show deed of echt echt aangezien ik van meer mensen hoorden dat hij die tour vaker was flauwgevallen, achja.
    En omg ja, de wereld krijgt een minderwaardigheidscomplex van Gackt.
    Hij is wel hilarisch in interviews e.d though :'D