• Zijn er hier nog J-rock fans? En daarmee bedoel ik; Dir en Grey, The GazettE, Naitomea enzovoort. Ik ben weer helemaal verslaafd geraakt aan Dir en Grey en ik heb mensen nodig om over J-rock te praten. :O

    J-rock Army
    Loveless
    Korra
    Airashii
    Yuliette
    Machiavelli
    Vain

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 20:45 ]

    Niet slecht. :O

    Korra schreef:
    Niet slecht. :O

    Nee toch? Wat vindt je van Gackt en Hyde? :3

    Loveless schreef:
    (...)Vorig jaar had ik nergens zin in, en kon bijna niets doen dus dat heb ik helaas ook gemist. Ik hoop echt ooit een van hun concerten bij te wonen.
    hide blijft geweldig, als ik naar die clip kijk van IV dan kan ik wel huilen, dat is zo zielig.
    Toshi with T-earth? Nog nooit van gehoord, ik zal het zo zeker eens opzoeken!

    Toshi with T-earth is een band die Toshi (van X-japan) heeft opgezet.
    Het is niet zo gek dat je het niet kent want ze zijn vrij onbekend.
    Hier een liedje:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:31 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Toshi with T-earth is een band die Toshi (van X-japan) heeft opgezet.
    Het is niet zo gek dat je het niet kent want ze zijn vrij onbekend.
    Hier een liedje:

    Ogod, toen hij begon te zingen... Wow, ik houd nu al van het lied. Ik ben sprakeloos, ik ben... WOW! I need more!

    Loveless schreef:
    (...)
    Nee toch? Wat vindt je van Gackt en Hyde? :3


    Gackt kan goed zingen, en ziet er voor zijn leeftijd goed uit. Ik vind zijn muziek ook wel erg leuk.
    Hyde ken ik nog niet. :P

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 16:36 ]

    Korra schreef:
    (...)

    Gackt kan goed zingen, en ziet er voor zijn leeftijd goed uit. Ik vind zijn muziek ook wel erg leuk.
    Hyde ken ik nog niet. :P

    Hyde is van L`Arc~en~Ciel en doet wel eens solo, hij werkt vaker samen met Gackt. Gackt & Sugizo samen = ULTIMATE FANDOM.
    Ken je Sugizo?

    Loveless schreef:
    (...)
    Hyde is van L`Arc~en~Ciel en doet wel eens solo, hij werkt vaker samen met Gackt. Gackt & Sugizo samen = ULTIMATE FANDOM.
    Ken je Sugizo?


    De naam ken ik wel, maar de muziek niet.

    Loveless schreef:
    (...)
    Ogod, toen hij begon te zingen... Wow, ik houd nu al van het lied. Ik ben sprakeloos, ik ben... WOW! I need more!


    Haha! Ja ik vindt je ook geweldig.
    Er is weinig van hun muziek te vinden op youtube, maar hier is hun discografie.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Korra schreef:
    (...)

    De naam ken ik wel, maar de muziek niet.

    Sugizo doet veel alleen, maar heeft ook bij Luna Sea, X Japan, Juno Reactor enzo gezeten. Zijn viool spel, wow. Zo prachtig mooi.
    Sugizo, Miyavi, Gackt en Yoshiki zitten allemaal samen in een project ook genaamd: S.K.I.N. Jammer genoeg hoor je daar niet zoveel van.

    Yuliette schreef:
    (...)

    Haha! Ja ik vindt je ook geweldig.
    Er is weinig van hun muziek te vinden op youtube, maar hier is hun discografie.

    Oh wow, ik moet hier meer van hebben haha. Nog andere groepen die je kan aanraden?
    Penicillin is ook al oud, maar hun blijven geweldig :3

    Loveless schreef:
    (...)
    Oh wow, ik moet hier meer van hebben haha. Nog andere groepen die je kan aanraden?
    Penicillin is ook al oud, maar hun blijven geweldig :3

    Penicillin ken ik weer niet, dus die ga ik ook nog wel is opzoeken.
    En ik ga vanavond nog wel even kijken of ik nog iets op mijn mp3 kan vinden. Ik zit nu namelijk in de tuin en moet zo eten koken :)
    Is koreaanse rock ook goed? (Niet dat ik daar veel van ken)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Penicillin ken ik weer niet, dus die ga ik ook nog wel is opzoeken.
    En ik ga vanavond nog wel even kijken of ik nog iets op mijn mp3 kan vinden. Ik zit nu namelijk in de tuin en moet zo eten koken :)
    Is koreaanse rock ook goed? (Niet dat ik daar veel van ken)

    Ja dat is ook prima hihi, ik luister niet veel Koreaans though.
    Abingdon Boys School is ook super! Zeker het liedje Desert Rose.

    Loveless schreef:
    Sugizo doet veel alleen, maar heeft ook bij Luna Sea, X Japan, Juno Reactor enzo gezeten. Zijn viool spel, wow. Zo prachtig mooi.
    Sugizo, Miyavi, Gackt en Yoshiki zitten allemaal samen in een project ook genaamd: S.K.I.N. Jammer genoeg hoor je daar niet zoveel van.


    Ik dacht dat ze met S.K.I.N gestopt waren. :O

    Korra schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ze met S.K.I.N gestopt waren. :O

    Volgens mij niet toch? o.o

    Ik luister 't liefst naar Visual Kei, ik weet niet of je dat tot rock kunt rekenen :3 GazettE is wel Visual Kei :3

    M'n persoonlijk favoriet is Alice Nine =D


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Machiavelli schreef:
    Ik luister 't liefst naar Visual Kei, ik weet niet of je dat tot rock kunt rekenen :3 GazettE is wel Visual Kei :3

    M'n persoonlijk favoriet is Alice Nine =D

    Daar luister ik ook veel naar, het meeste behoort wel tot rock, kijk maar naar An Café =D