• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    'Hé!' zeg ik lachend. 'Die heb ik eerlijk gevonden hoor.' en ik kijk hem aan terwijl Ryan een hap neemt. 'Mag ik misschien een hapje van jouw appel dan?' vraag ik glimlachend aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Eerlijk gevonden? Waar dat dan? Toevallig in mijn hand?' Vraag ik haar lachend waarna ik nog een hap van de appel neem en hem vervolgens aan haar terug geef. 'Tuurlijk mag dat' Zeg ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik glimlach lief naar hem en zeg dan: 'Dankje,' waarna ik de appel aanpak en er ook een hap uit neem. 'En ja, ik had hem heel toevallig in jouw hand gevonden. Niet erg toch?' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hoe kan zoiets kleins en ontschuldigs zo iritand zijn' Mompel ik vermoeid, 'Lekker eten' Vervolgde ik terwijl ik weer tegen de muur leunde.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dat zei Nathan ook ;) en ik moet even eten :Y) dus spreek je later! ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ik weet het XD Lekker eten ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik moet lachen om wat hij zegt. 'Zo klein ben ik nou ook weer niet,' glimlach ik. Ik kan er niets aan doen, maar als ik Ryan zijn hoofd zie moet ik automatisch glimlachen. 'En heus niet zo onschuldig blijkbaar.' en ik eet zijn appel op waarna ik die met een perfecte worp in de prullenbak gooi. 'Tada,' glimlach ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Ik vind van wel' Andwoord ik schouderophalend waarna ik haar worp naar de prullepak volg, 'Mooie worp kleintje' zeg ik plagend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik kijk hem met een vernietigende blik aan. 'Ik ben niet klein,' zeg ik, elk woord duidelijk uitsprekend. 'Jij bent gewoon imbeciel lang in vergelijking met mij,' zeg ik dan weer plagend. 'Misschien dat ik je wel lange Jan noem?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Hmm.. Sorry ik zal je niet meer kleintje noemen' Zeg ik grijnzend waarna ik naar een groepje mensen kijk dat buiten staat en vervolgens verder naar de rest van de mensen, waarschijnlijk was het meerendeel binnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Een zacht briesje zet op en waait mijn haar uit mijn gezicht. Ik strijk een pluk achter mijn oor en kijk naar Ryan, glimlachend. 'Mijn haar zat toch al niet meer goed door een zekere persoon.' zeg ik lachend. Het is hier buiten relatief leeg, als je het geluid vanuit de kantine hoort. Maar ik ben sowieso liever buiten, buiten is het fijner.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Echt? Door wie dan?' Vraag ik haar plagend terwijl ik haar haar nog een keer door de war haal.

    Daniël

    Aangezien ik niet veel te doen had en het bijna tijd was voor de les liep ik naar buiten en zag Sky en Ryan staan, ik had genoeg geduld om 200 jaar te wachten op zo veel dingen en een paar minuten zonder haar kon ik niet aan, Dat was toch best erg. Als ik naar hun toe loop zie ik Ryan Sky' haar door de war halen, 'Mis is iets?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    'Echt? Door wie dan?' zegt Ryan plagend en hij gooit mijn haar weer door de war. Ik wil net antwoorden als Daniël ineens bij ons staat. 'Mis ik iets?' zegt hij dan. Ik kijk Daniël met een grijns aan en zeg dan: 'Nope, je bent precies op tijd. Want meneer hier, heeft mijn haar weer eens door de war gehaald. Dus kun je nu zien, hoe ik dat bij hem doe.' en voor Ryan ook maar kan reageren haal ik mijn handen weer door zijn haar. Dit keer is het echt zowat het toppunt van erg voor zijn haar. Ik lach even en kijk dan naar Daniël. 'Heb je nog gepraat met Edward?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Even eten :3 Ben zo terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Smakelijk :3]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    OEEEE, TOPIC VOL ;D

    See you in het andere topic ^^]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 12:14 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.