• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 17:34 ]


    ars moriendi

    Bij Nederland weet je het nooit. De ene keer spelen ze de sterren van de hemel en de andere keer lijkt het wel of ze gewoon een paar inwoners van de Apenheul er hebben neergezet. Ik heb er eigenlijk niet heel veel vertrouwen meer in.

    T0RRES schreef:
    Bij Nederland weet je het nooit. De ene keer spelen ze de sterren van de hemel en de andere keer lijkt het wel of ze gewoon een paar inwoners van de Apenheul er hebben neergezet. Ik heb er eigenlijk niet heel veel vertrouwen meer in.

    Ja, kijk maar naar het WK
    en ik was toen zo blij dat het contract van Bert van Marwijk verlengd werd, maar toen ik het optreden op het EK zag, bah, om ziek van te worden

    Ik hoop stiekem dat België Nederland inmaakt, gewoon om iedereen te tonen dat ze wel wat waard zijn (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Ik hoop stiekem dat België Nederland inmaakt, gewoon om iedereen te tonen dat ze wel wat waard zijn (:

    Zou wel leuk zijn voor ze
    maar eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren (niet gemeen bedoeld hoor ;p)
    Ik blijf erbij dat het gewoon 0-0 word, of 1-1 x'D

    Haha, ik ontdek net dat ik op vakantie ben tijdens België - Nederland

    VanDerVaart schreef:
    Haha, ik ontdek net dat ik op vakantie ben tijdens België - Nederland


    Ik ook, maar ik hoop dat ze het ergens in Italië uitzenden (:
    en eerlijk gezegd geloof ik er nog wel in, in die overwinning voor België, al zal het dan wel een magere zijn (:


    The truth may be orange!

    Oké, jezus christus. Me pa is nu net uit het ziekenhuis, moet ik gaan "oppassen" omdat mijn moeder boodschappen wilt doen, ugh, hij snurkt zo hard, dat ik het door m'n muziek heen hoor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik ook, maar ik hoop dat ze het ergens in Italië uitzenden (:
    en eerlijk gezegd geloof ik er nog wel in, in die overwinning voor België, al zal het dan wel een magere zijn (:

    We hebben wel Nederlandse zenders in Frankrijk, maar weet niet op welke zender het uitgezonden word, dus weet niet of we het kunnen kijken

    Ik ga verder schoonmaken.

    T0RRES schreef:
    Ik ga verder schoonmaken.

    Succes (:

    Helleu babes(flower) ik ben home..


    ~

    Naompje (:

    T0RRES schreef:
    Bij Nederland weet je het nooit. De ene keer spelen ze de sterren van de hemel en de andere keer lijkt het wel of ze gewoon een paar inwoners van de Apenheul er hebben neergezet. Ik heb er eigenlijk niet heel veel vertrouwen meer in.

    Nou nou, Kim, wat is dat nou? Aapjes zijn het sowieso niet!

    En er is gewoon heel veel mis gegaan binnen dat Elftal. De één moest zich bewijzen (Huntie, Robben, van Persie), de ander voelde zich beter dan de rest (Afellay etc), wéér een ander was teveel bezig mijn zijn fucking kledinglijn en kan gewoon niet spelen (malloot van een vd Wiel), and so on and so on.

    Nederland heeft veel betere spelers dan België, period. België kwalificeert zich helemaal nooit. Het punt is dat er weer een team gesmeed moet worden, en ik hoop dat van Gaal daarbij kan helpen.

    Ik zal altijd achter Oranje staan, want Oranje is mijn ploeg, in goede en in slechte tijden.

    Hoi trouwens. (cat)


    ars moriendi

    Hoi Claire. En aapjes zijn het wel. En de meest aperige (dat is geen woord maar oké ) is die gladjakker waar jij Klaas voor bedriegt.

    Maar ik houd nog wel van je hoor. Ondanks je keuze.

    ---

    Hoi iedereen, I'm back. En ik ben gewoon weer verliefd geworden op mijn kamer. Het is zo gigantisch opgeruimd <3

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 17:06 ]

    T0RRES schreef:
    Hoi Claire. En aapjes zijn het wel. En de meest aperige (dat is geen woord maar oké) is die gladjakker waar jij Klaas voor bedriegt.

    Maar ik houd nog wel van je hoor. Ondanks je keuze.

    ---

    Hoi iedereen, I'm back. En ik ben gewoon weer verliefd geworden op mijn kamer. Het is zo gigantisch opgeruimd <3


    Ik hou ook van een opgeruimde kamer(flower)


    ~