• De roleplay Alcatraz is al een tijdje bezig, maar helaas reageren er nu nog maar vier mensen. Daar wil ik graag verandering in brengen en daarom laat ik even weten dat we personage's zoeken. Wil je meedoen? Lees dan snel verder!

    Waar gaat de roleplay over?
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Wat kan ik spelen?
    In een gevangenis hebben we cipiers en gevangenen.

    Wie doen er mee?
    Cipiers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Corallo
    • Quinto Thomas Reynolds - Corallo
    • Rhett Zane Colt - Cocon
    • Dana Charlotta McGuire - Corallo
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Gevangenen: (Totaal 14)
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Nicole Joy Eastwood - Reyna
    • Ruby Maeve Valentina - Cocon
    • Ruya Aichi - Assassin
    • Luca Jones - Assassin
    • Davy Ruben Carter - Corallo
    • Tye Shade Steele - Cocon
    Nog 4 mannelijke en 3 vrouwelijke gevangenen.

    Wat moet ik invullen als ik mee wil doen?
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Gevangenen: 17 t/m 22, cipiers: 18 t/m 25.]
    Karakter:
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].

    Topic: [RPG] Alcatraz - Nine.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 17:17 ]

    Assassin schreef:
    Nu heb ik ook zin om een vrouweljke cipier aan te maken, maar dan héél anders dan Dana.


    Kom maar op. :Y)

    WillNotLearn schreef:
    ik zou wel een mannelijke gevangene willen reserveren? Vul hem morgen of vanavond in


    Oké. (:

    Volledige naam: Nathalie Leyla Alix (Mijn RPG helper is weer vol nu haha. :x]
    Bijnamen: Ze wilt het liefst gewoon Alix of Miss Alix genoemd worden door de gevangenen, maar dit weerhoud hen er niet van om andere namen achter haar rug om te bedenken, die zij niet kent.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 23
    Karakter: Nathalie kan een hels karakter hebben. Ze is sluw, sarcastisch en niet bang om te zeggen waar het op staat. Het interesseert haar maar zéér weinig wat de ander voelt en denkt. Medelijden met gevangenen heeft ze al helemaal niet, hadden ze er maar voor moeten zorgen dat ze hier niet terecht kwamen. Ze komt vaak kil en harteloos over, wat niet wilt zeggen dat ze dit ook werkelijk is. Natuurlijk heeft ze wel íets van gevoelens, al zal ze die niet snel laten zien als ze aan het werk is, zelfs buiten haar werk heeft ze daar nog moeite mee. Haar vriendjes noemen haar vaak een ijskoningin. Ze laat absoluut níet met zich sollen.
    Uiterlijk:



    Nathalie heeft doorgaans een felle blik in haar lichte ogen, die altijd omringt zijn door een hoop zwarte make-up. Haar blonde haar zit meestal behoorlijk warrig. Ze heeft volle, rozige lippen, die meestal in een hatelijke trek staan. Een mooi lichaam heeft ze zeker, slank met vrouwelijke rondingen. Ze is redelijk gespierd en best sterk. Dit verbergt ze echter meestal, voor haar eigen bestwil. Dit alles zou haar tot een mooie vrouw maken, als ze niet de hele dag zo kil en hatelijk rond zou kijken.
    Extra: Nathalie heeft een rijkelijk verleden van aftuigende vriendjes tot een moordende vader en manipulerende vriendinnetjes. Dit allemaal draagt bij dat cipier is geworden.


    Your make-up is terrible

    Nikki, hoe krijg jij het toch ook iedere keer weer voor elkaar dat jou afbeeldingen precies de hele rol compleet maken? ;d

    Corallo schreef:
    Nikki, hoe krijg jij het toch ook iedere keer weer voor elkaar dat jou afbeeldingen precies de hele rol compleet maken? ;d


    Omdat ik supergaaf ben. 8D Hahaha, ik zoek vaak als eerst een afbeelding op, naar het karakter dat ik in mijn hoofd heb en dan baseer ik daar de rest op. Slim hé? 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat ik supergaaf ben. 8D Hahaha, ik zoek vaak als eerst een afbeelding op, naar het karakter dat ik in mijn hoofd heb en dan baseer ik daar de rest op. Slim hé? 8D


    Aha. Nu weet ik jou geheim. ^^_

    Gevangene
    Volledige naam: Blythe Durance
    Bijnamen: B, maar soms ook Bambi door haar grote reebruine ogen.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 19
    Karakter: Blythe is nogal een sarcastisch persoon. Bijna alles wat ze zegt kan je niet of nauwelijks serieus nemen. Ook is ze behoorlijk zelfverzekerd waardoor ze vaak arrogant over komt. Niet dat haar dat wat uit maakt. Wat anderen van haar denken zal haar worst wezen. Sommige opmerkingen kunnen echter wel te ver gaan bij haar en dat zal ze dan niet over haar kant laten gaan.
    Blythe staat met beide benen stevig aan de grond. Als ze weet dat ze iets nooit zou kunnen bereiken doet ze ook geen poging om het toch te proberen. Aan mensen die fantasierijk en dromerig zijn kan ze zich behoorlijk ergeren.
    Er zijn maar twéé mensen die Blythe voor zichzelf zou laten gaan en waar ze ook echt om geeft. Dat zijn haar kleine half zusje Arya die net vijf is en haar oudere broer Austin van tweeëntwintig. Arya en Austin zijn ook de enige twee mensen waarvan ze het écht belangrijk van vindt wat zij van haar vinden. (wordt morgen misschien nog wat uitgebreid)
    Uiterlijk:


    Blythe is met haar 1.68 meter van gemiddelde lengte. In haar donkere haren die bijna zwart lijken zitten pijpenkrullen. Haar ogen hebben een reebruine kleur. Dat plus haar lange zwarte wimpers heeft haar de bijnaam “Bambi” gegeven, ook al past die helemaal niet bij haar wat het innerlijk betreft. Haar vrouwelijke rondingen zijn niet helemaal in verhouding met haar lengte, haar borsten en billen zijn net ietjes te groot. Op haar linkeronderarm heeft ze een litteken, die zit daar doordat toen ze nog klein was een hond haar had gebeten. Hoewel je het niet goed kan zien heeft Blythe wel degelijk wat spieren. Ze ging toen ze nog maar acht was al op kickboksen en is door de jaren heen daar behoorlijk goed in geworden.
    Misdaad: Het smokkelen van wapens naar de vijand.
    Extra: Blythe staat in de gevangenis deels bekend door haar “lange vingers”. Als je bijvoorbeeld een pakje sigaretten of iets anders wilt dan zeg je het tegen haar en zij zorgt er vervolgens voor dat je het krijgt, tegen een kleine vergoeding natuurlijk.

    Gevangene
    Volledige naam: Cameron Blake Welling
    Bijnamen: Gewoon simpel weg Cam.
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 22
    Karakter: Cameron is over het algemeen een rustige jongen, van de gebeurtenissen in de gevangenis trekt hij zich meestal niks van aan, behalve als het hem zelf of mensen die hij wel oké vindt betreft. Dan kan hij omslaan en behoorlijk agressief worden. Een kwade Cameron heb je liever niet tegenover je.
    Hij is ook nogal perfectionistisch. Als hij iets doet, dan wil hij het ook goed doen en als iets vervolgens mislukt kan hij erg chagrijnig worden en iedereen afkatten. Maar meestal gaat hij net zo lang door totdat het wel lukt. Hij doet dingen het liefste in zijn eentje en vindt het dan ook lastig de hulp van anderen te accepteren. (wordt morgen nog wat uitgebreid)
    Uiterlijk:


    Met zijn 1.87 meter is Cameron best lang, zelfs voor een jongen. Hij heeft volle lippen, een rechte neus en ogen die een simpele, maar mooie, donkerblauwe kleur hebben. Zijn donkere haren zitten vaak in de war, meestal is hij te lui om er iets aan te doen. Doordat hij al van kleins af aan sport heeft hij een mooi gespierd lichaam.
    Misdaad: Cameron is een huurmoordenaar en heeft al meerdere mensen vermoord. Bij de laatste keer dat hij een opdracht had gekregen ging het niet helemaal goed waardoor de politie de kans kreeg hem op te pakken.
    Extra: x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volledige naam: Davy Ruben Carter.
    Bijnamen: Dave, Ruben.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: Zeventien.
    Karakter: Simpel, verlegen en normaal, maar na zijn misdaad is hij compleet veranderd en heeft hij een hekel aan iedereen die de orde handhaaft. Nu is hij onhandelbaar en heeft tegen iedereen een grote mond, maar af en toe keert het simpele, verlegen jongetje terug.
    Uiterlijk:


    Davy heeft een vrij bleke huidskleur, lichtbruin haar, grijze, sombere ogen en bleke lippen. Hij heeft een tengere bouw, maar is desondanks nog behoorlijk sterk. Op zijn rug en bovenarmen zitten een aantal tatoeages.
    Misdaad: Het telen, klaarmaken, inpakken en smokkelen van drugs.
    Extra: -

    Kan ik nog een vrouw aanmaken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag het of niet? (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    Kan ik nog een vrouw aanmaken?


    Natuurlijk! Sorry voor mijn late reactie, had het druk met school..

    Corallo schreef:
    (...)

    Natuurlijk! Sorry voor mijn late reactie, had het druk met school..

    Okay.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volledige naam: Alicia Joan Beaton. Haar achternaam is niet bekend, tenminste voor niemand – alleen zij weet het.
    Bijnamen: Batty. Wat 'gek' betekend. Of ze word zo af en toe Phoenix genoemd vanwege haar gespleten persoonlijkheid.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: (Ze is een gevangene.) 20 jaar en jarig op 16 december.
    Karakter: Alicia is alles behalve slap en lief. Ze is iemand die meteen doorheeft hoe een persoon heeft. Natuurlijk kan ze er ook wel eens naast zitten, maar meestal heeft ze het goed met haar gevoel. Ze heeft echt een heleboel dingen wat ze haat, zoals mensen die naïef en dom bezig zijn. Hier kan ze zo niet tegen.
    Met alles wat je zegt wantrouwt ze en ze zal er misschien wel naar luisteren, maar dit betekend niet dat het haar iets doet. Op dit gebied is Alicia dan wel een 'beetje' egoïstisch. Het kan haar niets schelen of je een been gebroken hebt en je hulp nodig hebt, tenminste als je haar niet behandelt zoals zij wilt – Alicia is dan het type dat je straal voorbij loopt en er een sadistisch lachje afstraalt. Als je haar als een stuk schroot behandeld dan behandeld zij jou ook zo.
    Met Alicia kun je moeilijk vrienden worden en als je al denkt dat je vrienden met haar bent, geeft zij je ongelijk. Batty is een eenling. Ze heeft niets of niemand nodig en zal dan ook echt niet om hulp vragen voor iets. Ze is zo koppig als een ezel en zal hoe dan ook haar zin krijgen.
    Alicia heeft een enorme muur opgetrokken en hier kan niemand, maar dan ook niemand, doorheen. Behalve als iemand haar/zijn best blijft doen voor haar en Alicia het gevoel heeft dat zij belangrijk is.
    Verder is Alicia kortaf en ze is op zichzelf. De woorden/zinnen die uit haar mond komen zijn echt meer dan de helft van de tijd moordlustig/sarcastisch en zitten vol scheldwoorden. Ze zal niet een heel gesprek aangaan alleen als dit een discussie of ruzie is, want hier houdt zij van.
    Al heeft Alicia een erg koud en bitchy karakter, ze heeft ook echt wel een hart. Ze zal heus naar iemands problemen luisteren en zal ze zelfs willen oplossen – misschien op de wat verkeerde manier, maar ze zal ze willen oplossen. Als ze de kans heeft om iemand pijn te doen zou ze dit doen. Stiekem zit er ook echt wel een erg seksistisch karakter in haar.
    Uiterlijk:


    Ze heeft donker lang haar van zichzelf met een slag erin. Zowat al haar kleding is zwart en donker, net zoals haar make-up. Haar ogen zijn donkerbruin, maar er zit een grijs tintje in en als ze boos word kan het zo zijn dat haar ogen een en al grijs zijn. Dit heeft ze van haar vader overgenomen.
    Alicia heeft twee tattoo's. Eentje heeft ze op haar hele rug en de andere op haar rechterlies.
    Misdaad: Zit vast, omdat ze meerdere mensen vermoord heeft (waaronder een politieagent).
    Extra: Alicia heeft een gespleten persoonlijkheid. Letterlijk. Als ze een liedje zingt wordt ze het tegenovergestelde van wat ze eigenlijk is: slap, lieflijk en een naïef meisje. Dit heeft ze zelf ook door, dus zingt ze niet – in ieder geval niet in het bijzijn van mensen.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2012 - 2:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zijn er nog mensen die hieraan mee willen doen? Want het begint een beetje dood te raken wat ik nogal zonde vind.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    OPROEP VOOR MENSEN DIE GEEN ONE-LINERS SCHRIJVEN.


    †