• De roleplay Alcatraz is al een tijdje bezig, maar helaas reageren er nu nog maar vier mensen. Daar wil ik graag verandering in brengen en daarom laat ik even weten dat we personage's zoeken. Wil je meedoen? Lees dan snel verder!

    Waar gaat de roleplay over?
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Wat kan ik spelen?
    In een gevangenis hebben we cipiers en gevangenen.

    Wie doen er mee?
    Cipiers: (Totaal 10)
    Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Corallo
    Quinto Thomas Reynolds - Corallo
    Rhett Zane Colt - Cocon
    Dana Charlotta McGuire - Corallo
    Nog 2 mannelijke en 4 vrouwelijke cipiers.

    Gevangenen: (Totaal 14)
    Maya Juliëtte Adams - Aragog
    Nicole Joy Eastwood - Reyna
    Ruby Maeve Valentina - Cocon
    Ruya Aichi - Assassin
    Luca Jones - Assassin
    Davy Ruben Carter - Corallo
    Tye Shade Steele - Cocon
    Nog 4 mannelijke en 3 vrouwelijke gevangenen.

    Wat moet ik invullen als ik mee wil doen?
    Volledige naam:
    Bijnamen:
    Geslacht:
    Leeftijd: [Gevangenen: 17 t/m 22, cipiers: 18 t/m 25.]
    Karakter:
    Uiterlijk: [Foto+Beschrijving].
    Misdaad: [Waarom zit je in de gevangenis? Cipiers vullen dit niet in].
    Extra: [Is er nog iets speciaals met je personage?].

    Topic: [RPG] Alcatraz - Nine.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 17:17 ]

    Moet er nog een mannelijke of vrouwelijke cipier komen? Want drie cipiers die voor zes gevangenen moeten zorgen is wel weinig.
    Anders wil ik wel een cipier aan maken.

    Ik wil wel meedoen met een vrouwelijke cipier als dat kan :3


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    Ik wil wel meedoen met een vrouwelijke cipier als dat kan :3


    Dat kan! Alleen ga ik vanaf morgen op vakantie. Dus als je even een naam doorgeeft, zet ik je in het topic. (:

    Oke, ik vul zo het lijstje in ^^

    Cipier
    Volledige naam: Marilyn Jones
    Bijnamen: Geef haar een bijnaam en je bent dood.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 21
    Karakter: Marilyn is het liefst door zo veel mogelijk personen gevreesd. Het lijkt wel alsof ze geen greintje gevoel of medeleven heeft. Ze is kil, kortaf en heeft weinig tot geen gevoel voor humor. Ze gaat maar al te graag te keer tegen de gevangenen en hoe slechter haar humeur, hoe meer ze dat op hen africht.
    Toch heeft ze wel emoties, maar ze verafschuwt zichzelf als die naar boven komen.
    Uiterlijk:


    Marilyn heeft hoge, duidelijke jukbeenderen die haar gezicht een strenge uitstraling geven. Haar ogen zijn kil en grijs en ze heeft een dodelijke blik die sommigen de rillingen bezorgt. Voor de rest is Marilyn redelijk dun, maar ze heeft aardig wat spieren in haar armen en benen.
    Extra: Marilyn wordt overgeplaatst naar Alcatraz. Hiervoor heeft ze twee jaar bij een gevangenis in Mexico gewerkt.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:16 ]


    yeehh

    Volledige naam: Luca Jones
    Bijnamen: Luca, Candyman.
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 21
    Karakter: Hij is iemand die zijn emoties blokkeerd. Het enige wat hij eruit laat is woede. Luca is iemand die graag de macht over mensen heeft, hij is zelf boven intelligent en haat dommere mensen, daar kan hij zich enorm aan irriteren. Je moet wel heel dicht bij hem komen om zijn schild te laten afzwakken en zelfs dan zal hij je alleen met afgevlakte emoties benaderen. Hij geeft voor de rest niets om mensen of dieren, relaties gaat hij niet tot amper aan met anderen.
    Uiterlijk:
    Luca is redelijk lang, zo'n 1,88 en gespierd. Hij trainde juist zoveel mogelijk om ook lichamelijke controle te kunnen krijgen over iedereen. Hij is dan ook behoorlijk sterk. Verder heeft hij een charmant uiterlijk, bruin haar dat altijd goed lijkt te zitten, donkere wenkbrauwen en donkere ogen, die altijd kil staan. Als hij lacht, zullen zijn ogen niet meelachen. Zijn meest bekende lachje is voor zijn slachtoffers bedoeld, dan trekt hij één mondhoek op in een verleidelijke schuine grijns. Omdat hij lang niet elke dag zin heeft om zich te scheren, staan er meestal stoppels of een drie-dagen baardje op zijn gezicht, iets wat hem niet misplaats staat. Hij heeft deze tattoo op zijn onderarm.


    Misdaad: Hij valt onder het kopje serieverkrachters. Ze hebben bewijzen dat hij 4 meisjes verkracht heeft, van nog 4 anderen konden ze het niet bewijzen, maar is wel aangifte gedaan. Ze weten niet hoeveel het er in werkelijkheid zijn. Al deze meisjes waren wel boven de 16, hij zou het nooit een jonger meisje aan kunnen doen. Luca houd van de machtsbeleving, maar gaat niet verder dan verkrachten. Hiermee probeert hij ook zijn drang om jongens lief te hebben en aan te raken te onderdrukken.
    Extra: Luca komt uit een druk arbeidersgezin van 6 kinderen. Zelf is hij de jongste en jarenlang misbruikt door zijn vader. Op een goede dag, toen hij zelf 14 was en groter en sterker dan zijn vader van 56, heeft hij hem overmachtigd en zoveel schade toegebracht dat hij in het ziekenhuis kwam. Zijn vader heeft geen aangifte gedaan, Luca ook niet. Sindsdien stond hij aan het hoofd in huis, hij had de macht over zijn moeder, vader en zijn drie zusjes, de rest was al uit huis.


    Your make-up is terrible

    Luca returned! <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hij lijkt op die ene dude van Gossip Girl. (nerd)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat moet ik invullen als ik mee wil doen?
    Volledige naam:
    Tye Shade Steele
    Bijnamen: Shade, gewoonweg bij zijn tweede naam.
    Geslacht: Mannelijk.
    Leeftijd: 21.
    Karakter:
    Tye is kort gezegd niet respectvol naar anderen toe. Hij houdt er niet van om aardig met anderen te praten en heeft bijna altijd wel een scheldwoord in zijn zinnen. En ook al praat hij niet veel, dit deert het niet, aangezien anderen vaak bij hem uit de buurt blijven door zijn humeurige en dodelijke uitstraling – alsof hij je ieder moment kunt aanvallen.
    Tye denkt enkel aan zichzelf, is arrogant en in sommige gevallen zelfs erg agressief. Niet echt iemand die je tegen zou willen komen op straat, of in een donker steegje. Van naïeve mensen houdt hij niet, omdat voor hem de persoon altijd zo dom en irritant lijkt.
    Hij snapt het doel van een relatie niet en is gewoonweg alleen op zoek naar seks, zelfs als diegene het niet wilt. Als hij eenmaal iemand op 't vizier heeft, kan niemand hem er meer af brengen.
    Uiterlijk:
    Tye is een lange jonge man van ongeveer 190, heeft deze tattoo op zijn arm en deze tattoo op zijn borstkas. Hij heeft donker haar maar de puntjes van zijn stekels zijn lichter gekleurd. Tye heeft een gespierd lichaam wat heel duidelijk te zien is, aangezien hij het leuk vind een show-off te zijn. Hij heeft blauwgrijze ogen, welke soms donkerder lijken als hij boos is.


    Misdaad: Verkrachting van enkele meiden (en jongens) en illegaal bezit van vuurwapens. Hij heeft echter niemand aangeraakt toen hij in de gevangenis kwam.
    Extra: Hij is biseksueel en is daar heel open in. Het maakt hem niet uit wat anderen ervan vinden.

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 16:06 ]


    Volledige naam: Ruya (droom) Aichi
    Bijnamen: Haar hackersnaam was WASD, omdat ze tegelijk erg verslaafd was aan gamen.
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ruya kan zich enorm hyperactief gedragen, hoewel ze ook heel veel kan stilzitten. Echt stil zal ze dan niet zitten, ze beweegt altijd wel íets. Ze kan zich ook enorm kinderlijk gedragen, dit misschien ook omdat ze geen volwassene is. Ze is een heel slim meisje, met een bovengemiddeld IQ van 140. Ze neemt dingen snel letterlijk, sarcasme vind ze maar moeilijk te begrijpen. Ze lijkt wel een wandelende enclopedie, ze weet van alles wel iets af.
    Ze is van nature een beetje wantrouwig en snel bang, hoewel ze een uitdaging niet snel uit de weg gaat. Zij zal alleen niet snel de uitdager zijn. Gewoon sociaal contact vind ze vaak wat lastig, ze is vooral gewend dat alles online gaat. Ze vertoont nogal wat afkickverschijnselen aan het internet, haar laptop en het vettige voedsel en frisdrank waar ze dagelijks behoorlijk grote hoeveelheden van binnen kreeg. Daardoor kan ze nogal humeurig zijn.
    Uiterlijk:


    Ruya is van Aziatische afkomst, om precies te zijn Japans. Haar haren zijn zwart, haar ogen lijken ook wel zwart te zijn, al zijn ze donkerbruin. Ze is klein van stuk en heeft weinig vrouwelijke vormen. Ze is behoorlijk bleek omdat ze bijna nooit buiten komt, hier heeft ze dan ook totaal geen behoefte aan. Sinds ze hier zit, zal ze het nog wel eens wagen om te sporten, om haar lichamelijke kracht iets te vergroten.
    Ze draait nooit make-up en met haar uiterlijk gaat ze achteloos om. Ze is totaal niet ijdel, haar haren heeft ze meestal in een staart of los hangen, verder niets. Hier door ziet ze er soms nog iets jonger uit dan ze eigenlijk is.
    Misdaad: Het hacken van de CIA. Niet alle hackers hebben goede bedoelingen, zo ook de vrienden van Ruya niet. Ze wist wel waar ze aan begon, ze heeft er een behoorlijk geldbedrag voor aangeboden gekregen. ze heeft werkelijk dag en nacht achter haar laptop gezeten en uiteindelijk had ze het dan ook voor elkaar. Natuurlijk is de CIA wel beter beveiligd dan dat, binnen een paar uur hadden ze haar adres achterhaalt en vonden ze de gegevens die ze op had geslagen op haar harde schijf. Binnen een dag was ze gearresteerd.
    Extra: Hacken was maar een kleine hobby van de tengere Ruya. Ze gamed dan ook veel liever. Dit doet ze dag en nacht, ze heeft maar weinig slaap nodig. Ruya heeft hierdoor maar weinig ervaring met het gewone leven.


    Your make-up is terrible

    Gehehe, jij doet wel gewoon aziatische mensen. Ik dacht dat ik dat beter niet kon doen, dus moest ik lang zoeken voor het goede plaatje. 8D Anders had ik er al één gehad.


    Haha, ik kon juist alleen maar aziaten vinden die er een beetje geschikt uitzagen. Jezus, wat heb ik lang gezocht.


    Your make-up is terrible

    Mehh, ik had ook nog een vrouwelijke gevangene willen maken maar laat maar, dan worden de verhoudingen van mannelijke-vrouwelijke gevangenen denk ik te groot :/

    [ bericht aangepast op 27 sep 2012 - 17:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volledige naam: Dana Charlotta McGuire.
    Bijnamen: Geen.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: Achttien.
    Karakter: Dana heeft twee kanten, haar onderdanige, verlegen en angstige kant. Deze kant komt naar boven wanneer ze in een situatie komt, waarmee ze geen raad weet.
    Daarentegen heeft ze ook een wilde, enthousiast en arrogante kant. Deze kant van haar zie je het meeste. Meestal is ze druk, actief en wild en ook heel erg enthousiast. Bij mensen die ze niet mag of waarbij ze een slechte eerste indruk heeft gekregen, kan ze nog wel eens arrogant uit de hoek komen. Verder is Dana geen meisje meisje, ze is een stoer meisje, die haar ware liefdesgevoelens opsluit achter slot en grendel.
    Uiterlijk:


    Extra: Dana is echt nog een groentje en maakt daardoor nog wel eens behoorlijk stomme fouten. Ze is overigens in de gevangenis gaan werken, aangezien ze wilde laten zien dat ze niet alleen schattig, lief en mooi is, maar ook dapper en stoer.

    ik zou wel een mannelijke gevangene willen reserveren? Vul hem morgen of vanavond in


    Don't be like the rest of them, darling

    Nu heb ik ook zin om een vrouweljke cipier aan te maken, maar dan héél anders dan Dana.


    Your make-up is terrible