• Ik heb dus een probleem, waar ik best vaak om huil.
    Het zit namelijk zo.
    Mijn vader is 3 juli overleden, en daardoor heb ik vaak ruzie met mijn moeder. Je kent het wel, grote bêk enzo. Maar nu krijg ik de vôlle laag van mijn oma & opa, omdat ik mijn moeder ook moet steunen, terwijl dat alweer uitgepraat is!
    En nog iets: Ze zeggen nooit: 'veel sterkte Esmae, je hebt het nodig.' Ik heb dat niet vaak gehoord. In tegenstelling tot: "ESMAE! JE MOET JE MOEDER OOK EENS STEUNEN"
    Ik word daar echt heel onzeker van. Ik doe namelijk nooit iets goed. En het ergste is: Ze zitten allemaal te zeiken op mijn moeder, want ze doet dit niet goed en dat niet goed. En daar word ik gek van! Hebben jullie tips ofzo?
    Ik zit hier echt mee. x|

    <3


    -

    Lieverd<3

    Weet je? Het klinkt misschien stom,maar ik zou een keer een gesprek met je opa,oma&moeder tegelijk hebben,zodat je kunt zeggen wat jij voelt&wat jou mening is.Wnat waarschijnlijk zijn je opa&oma ook heel erg verdrietig net zoals je moeder.En ja sommige mensen uiten dat door boos te worden en sommige zeggen juist dagen niks.Maar je hebt gelijk,je moeder moet jou ook steunen,niet alleen jij haar.Dus praat erover en kom zo tot een oplossing.Maar zeg vooral dat je opa&oma eens wat minder grof moeten doen omdat je er alleen maar onzeker van wordt.En huilen mag best,want dat lucht op.Weet dat ik er altijd voor je ben!

    Sterkte lieverd<3(flower)


    Lalalalalalalala.

    Lieverd<3

    Weet je? Het klinkt misschien stom,maar ik zou een keer een gesprek met je opa,oma&moeder tegelijk hebben,zodat je kunt zeggen wat jij voelt&wat jou mening is.Wnat waarschijnlijk zijn je opa&oma ook heel erg verdrietig net zoals je moeder.En ja sommige mensen uiten dat door boos te worden en sommige zeggen juist dagen niks.Maar je hebt gelijk,je moeder moet jou ook steunen,niet alleen jij haar.Dus praat erover en kom zo tot een oplossing.Maar zeg vooral dat je opa&oma eens wat minder grof moeten doen omdat je er alleen maar onzeker van wordt.En huilen mag best,want dat lucht op.Weet dat ik er altijd voor je ben!

    Sterkte lieverd<3(flower)


    Dankjewel schat van me. ;3
    Maar mijn moeder steunt mij genoeg. Het zijn eerder mijn opa en oma die zo grof doen.


    -

    (...)

    Dankjewel schat van me. ;3
    Maar mijn moeder steunt mij genoeg. Het zijn eerder mijn opa en oma die zo grof doen.


    Dan moet je gewoon een gesprek hebben,met je moeder erbij.Je kunt natuurlijk ook eerst met je moeder praten enzeu,om het gesprek een beetje voor te berreiden.Dus ja dan hoef je niet gelijk de volle laag te krijgen^^
    xLIEFTJOU<3


    Lalalalalalalala.

    Heel veel sterkte meis!!(flower)

    Verhuizen naar een ander huis waar je geen contact meer hebt met je andere familie zoals je opa en oma? Want ik weet ongeveer wel hoe je je voelt.

    Oh my god Kim¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Ze is 11 hoor x]


    Lalalalalalalala.

    Heeeee,,

    Sterktee ;)(flower)

    Weet je, eens flink tegen ze te keer gaan zou kunnen helpen. En je dan níet laten stoppen of onderbreken maar aan een stuk door zodat ze begrijpen hoe je je voelt. Een brief schrijven zou natuurlijk ook kunnen en is mss makkelijker. Verder weet ik niet echt iets,
    Iig sterkte<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Verhuizen naar een ander huis waar je geen contact meer hebt met je andere familie zoals je opa en oma? Want ik weet ongeveer wel hoe je je voelt.


    Jah echt geweldig, hier lag ik eigenlijk om strijk
    Maar om het gene wat jij schreef (dus de gene van wie dit topic is) sterkte


    Live life limitless.

    heeya sterkte(krul)

    misschien kun je een keer met je opa en oma gaan praten en van tevoren afspreken dat ze niet gaan schreeuwen enz. en dan kun je alles uitleggen en het uitpraten...

    xx


    Gone...

    (...)

    Jah echt geweldig, hier lag ik eigenlijk om strijk
    Maar om het gene wat jij schreef (dus de gene van wie dit topic is) sterkte


    Ja inderdaad,dat is echt een domme optie x'D


    Lalalalalalalala.

    met hun gaan praten


    Sterkte:)

    Ga naar vienden/vriendinnen en Praat erover. + huilen, dat helpt ook. Wat je nooit moet doen is het niet uiten, en alleen het in jezelf "opkroppen" praat/huil dus bij iemand uit. Maakt niet juit bij wie. Ik hoop dat je hier iets aan hebt...

    Ga naar vienden/vriendinnen en Praat erover. + huilen, dat helpt ook. Wat je nooit moet doen is het niet uiten, en alleen het in jezelf "opkroppen" praat/huil dus bij iemand uit. Maakt niet juit bij wie. Ik hoop dat je hier iets aan hebt...



    Dankjewel. <3


    -