• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

[ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas zag het medeleven in Avelins ogen en grinnikte. "Nee." zei hij kort en knikte naar een tweeling die hij vorig jaar had leren kennen. "Je word het gewoon maar zo nu en dan heb je toch wat van,'Hé, ik heb nog niet gegeten vandaag.'" Lukas haalde zijn schouders op, niet wetend wat hij meer kon zeggen.

kindness is never a burden.

@poeh
    [hoe gaan we dat doen? als onszelf of als Adora en een van jouw personen]

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Adora Witchsinner
    'Ben ik echt je eerste vriendin? En kijk niet zo naar me.' Ik ging weer naast hem op bed zitten en begon hem weer te kussen.

xEques schreef:
    @poeh
    [hoe gaan we dat doen? als onszelf of als Adora en een van jouw personen]

|Wel als onszelf is natuurlijk interessant voor de voorbereiding maar dan moet iemand het meedelen en de spullen huren en bla bla bla en daarvoor zouden leerkrachten interessanter zijn. Maar aangezien dat niet kan omdat jij geen docent hebt kunnen Adora en Lukas de boel regelen. Naya en Will zie ik niet meteen als balbegeleiders. XD |

Avelin Cyrille June

Avelin knikte even vaagjes en langzaam. "Oke" Ze nam nog een hap van haar broodje, en toen deze op was keek ze hem aan. Ze was eigenlijk best nieuwschierig naar Lukas zijn vroegere leven, maar twijfelden of ze het wel zou vragen. Maar uiteindelijk deed ze het toch. "Dus...kun je me, vertellen hoe het vroeger was?" Ze wist niet precies hoe ze dit moest brengen, want direct vragen naar iemand's verleden, was nog al onbeleefd, toch? Avelin hield haar hoofd schuin en keek Lukas aan.

The expert in anything, was once a beginner.

Poeh schreef:
    (...)

|Wel als onszelf is natuurlijk interessant voor de voorbereiding maar dan moet iemand het meedelen en de spullen huren en bla bla bla en daarvoor zouden leerkrachten interessanter zijn. Maar aangezien dat niet kan omdat jij geen docent hebt kunnen Adora en Lukas de boel regelen. Naya en Will zie ik niet meteen als balbegeleiders. XD |

[kee, eerst als onszelf en dan als Adora en Lukas]

"Vroeger?" Lukas trok zijn wenkbrauw op en een gepijnigde uitdrukking gleed over zijn gezicht. "Hoe ver terug de tijd in?" Lukas zette een glimlach op en probeerde zo overtuigend mogelijk te lachen maar de gedachte aan Anneliese deed hem pijn. Lukas vond zijn onzichtbare hand plotseling erg interessant en deed alsof hij er een pluisje afplukte.

xEques schreef:
    (...)
    [kee, eerst als onszelf en dan als Adora en Lukas]

|Alrighty maar zouden we dit niet beter als gb verderzetten anders beschuldigd LostMagic ons voor spammers. XD |

@ poeh
    [goed idee
    SORRY LOSTMAGIC!!!!]

xEques schreef:
    Adora Witchsinner
    'Ben ik echt je eerste vriendin? En kijk niet zo naar me.' Ik ging weer naast hem op bed zitten en begon hem weer te kussen.

Tyler Jacob Loghwood
    Ik zoen haar teder terug. 'Nou ja ik heb in de lagere school een vriendinnetje gehad maar dat telt niet echt. Het was maar een uurtje aan.' Ik glimlach naar haar en zoen haar terug op de lippen.

Avelin Cyrille June

Avelin keek Lukas aan. "Wel-" Maar ze stopte met praten toen ze de lichte pijnlijke uitdrukking op zijn gezicht zach, die hij verborg door te lachen. Avelin sloeg een kleine zucht en keek hem aan. "Lukas, je hoeft er niet over te vertellen als je wilt, ik had het ook niet moeten vragen."

Adora Witchsinner
    Ik kus hem vurig terug. 'Ach, niemand mocht mij. Ik heb nooit vrienden gehad.' Een traan welde op in mijn ooghoek.

Lukas zuchtte,"Nee, het is- Het is oké." zei hij en sloot even zijn ogen. Het lachende gezicht van Anneliese verscheen voor een seconde maar Lukas opende meteen zijn ogen. "Ik heb iets gedaan waar ik nu veel spijt van heb," zei Lukas en keek Avelin niet aan. "Ik had een belofte gebroken die ik niet meer kan rechtzetten."

xEques schreef:
    Adora Witchsinner
    Ik kus hem vurig terug. 'Ach, niemand mocht mij. Ik heb nooit vrienden gehad.' Een traan welde op in mijn ooghoek.

Tyler Jacob Loghwood
    Ik trek haar tegen me aan. 'Ze waren dan allemaal te stom en te blind om te zien hoe prachtig je bent. Ze hebben dan niet geprobeerd je te leren kennen, Adora. Ik kan niet meer zonder je. Daardoor ga ik ook zo door het lint als je van het dak springt.' Ik glimlach zachtjes en veeg haar tranen weg.

Avelin Cyrille June

Avelin luisterden naar Lukas, terwijl ze haar hoofdje even kantelde. Het leek alsof elk woord, en elke zin die zijn mond verliet hem zeer deed. Ergens voelde ze zich lichtelijk schuldig omdat ze hem die pijn aandeed. "Wat-wat dan...?"