• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Nee niet echt' Andwoorde ik schouderophalend, als ik honger had zou ik vanavond wel een konijn pakken ofzo. Aangezien dat beter was dan een mens vermoorden als die in het bos rondliep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adora Witchsinner/Evangeline
    'Hoi, alweer terug,' grijnsde ik naar Ty. Ik had de grootste moeite om niet naar buiten te rennen en weer de grap met het vallen uit te halen. Nou had ik een mooie grap joh. Ik zou als Adora van het dak vallen, maar nadat ik het kantine raam gepasseerd zou zijn zou ik veranderen in Evangeline en op de grond landen. 'Ik ben zo terug. Ik ga even naar het dak.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik kijk haar even aan en schud even mijn hoofd terwijl ik wat mompel. Dan sta ik op. 'Als je weer zo gaat vallen, zit ik liever ergens anders.' Jep ik was nog steeds kwaad en nu ze weer hetzelfde wil doen zal dat ook niet verbeteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hihi, hallo, mag ik meelezen? (: Leuke naam trouwens, Adora, doet me aan een story denken (: ]

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas rolde met zijn ogen. "Kun je er wat aan doen?" vroeg hij en de verpleegster, Heleen knikte meteen. "Natuurlijk, ik doe dit elke dag, kom mee meisje." zei ze en liep naar een ziekenhuis bed. "Zit." beval ze en rommelde toen in één van de vele kastjes die langs de muur stonden.


    kindness is never a burden.

    Avelin Cyrille June

    Met moeite liep Avelin achter de zuster aan, en ging mokkend op een bed zitten. Even dwaalde haar ogen rond de zaal, kijkend of er een ontsnapping mogelijk was, maar voor zo verre ze wist, ging dat niet. Avelin sloeg een zucht. Niet veel later kwam de verpleegster terug met verband en een flesje met spul voor het ontsmetten. Ze goot wat spul op een watje. "Dit kan even prikken, maar het is zo over.". "Wat!? Prikken maar-" Avelin stopte met praten en trok een pijnlijk gezicht toen de zuster het watje op de wond drukte en er vervolgens over heen wreef.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Catherine | Demon
    Ik grinnikte.
    ''Dan is het al het tweede vandaag waar we niet op komen dagen. Maar als je niet komt avondeten, krijg je toch geen waarschuwing?'' mompelde ik nadenkelijk, en haalde mijn schouders op.
    ''Wat maakt het ook uit.'' mompelde ik, aangezien ik met tegenzin op deze school zat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas grinnikte toen Avelin meteen reageerde op het prikken en liep de kamer rond om hier en daar was spullen aan te raken en dan terug los te laten. De verpleegster bond het verband om Avelins been. "Zo meissie, nu kan je er weer tegenaan." zei ze grijnzend en sloeg Avelin even op haar rug.


    kindness is never a burden.

    [AAAAH ARAGOG IS OVERAL O___________O]

    Slagroomsnor schreef:
    [AAAAH ARAGOG IS OVERAL O___________O]

    [Hahahahahaha sorry toch! D: Ik moet íéts doen tegen de verveling! x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Avelin Cyrille June

    Avelin knikte enkel schamper. "Ja ja, bedankt" Avelin kwam van het bed af, en trok Lukas mee aan de hand waar zijn handschoen aan zat, eenmaal buiten de zaal liet ze hem los. "Ik voel me echt een mongool nu..." Avelin keek naar haar been en zuchte, waarna ze naar de zitkamer liep en neerplofte in een bank.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adora Witchsinner/Evangeline
    'Ach joh, ik ga alleen naar het dak en vlieg dan naar beneden. Meer niet. Niks om je zorgen over te maken.' Daarna stond ik op en liep de kantine uit. Ik vloog naar het dak en veranderde terug naar Adora. 'Kijk naar het raam,' zond ik naar Ty.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Slagroomsnor schreef:
    [AAAAH ARAGOG IS OVERAL O___________O]


    {Like duhu? Het is een gigantische spin met 8? poten dus die kan een helehoop dingen tegelijk :Y) Logica }


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn zei op 22 juli 2012 - 20:47:

    Slagroomsnor schreef:
    [AAAAH ARAGOG IS OVERAL O___________O]


    {Like duhu? Het is een gigantische spin met 8? poten dus die kan een helehoop dingen tegelijk Logica }


    Ja, maar de Dursleykerels zijn ook onmisbaar met een enorme pens, en toch zie ik ze hier niet ^^

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik zucht en blijf zitten. Kijk naar het raam zegt plots een stem in mijn hoofd. Adora's stem. Tegen beter weten in doe ik wat ze vraagt en drink even van mijn sprite. Als ze nu iets doms doet...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'