• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dashed schreef:
    Virgo Dules
    Ik stapte uit de douche en pakte een handdoek waarmee ik me afdroogde. Ik schudde even met mijn haar zodat het weer goed zat en keek om me heen, en wie was zijn kleren weer vergeten? Ja diegene hierro. Ik vloekte even maar bond uiteindelijk de handdoek om mijn middel en liep zonder schaamte naar buiten waar ik snel mijn kleren pakte en weer de badkamer in liep.


    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik kijk even op en wend direct daarna blozend mijn hoofd af. Is het zoveel moeite om kleren aan te doen? Gelukkig loopt hij snel de badkamer weer in en blijf ik gewoon ademhalen. Wat ga ik nog allemaal meemaken. Ik schud mijn hoofd even kort en concentreer me op iets anders. Bloemen bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 13:29 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Catherine | Demon
    ''Het is ook moeilijk, je moet alleen heel veel oefenen.'' glimlachte ik, en veegde een haarlok achter mijn oor.
    ''Ik wil je wel een keertje wat laten zien,'' zei ik schouderophalend, en keek even zuchtend uit het raam.
    Ik gokte dat het nu rond vier, vijf uur was, wat betekende dat ik nog wel wat langer met dat hongerige gevoel moest rondlopen.


    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Cool' Andwoorde ik grijnzend, 'Hoe laat is het nu ongeveer?' Vroeg ik haar vervolgens, meer om waneer we gingen eten dan waneer het avond werd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dashed schreef:
    (...)

    {rond half 6 ofzuo? het eten begint zo}

    ['s avonds neem ik aan]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xEques schreef:
    (...)
    ['s avonds neem ik aan]


    {Jap}


    On wednesdays we wear black

    Catherine | Demon
    ''Rond half zes ofzo, we moeten zo eten.'' zei ik, met misschien een beetje tegenzin.
    Het. had. geen. nút!
    En dat was frustrerend, om te eten maar nog honger hebben. Jemig, ik had ook gisterenavond moeten zoeken naar voedsel, want dit is gewoon irritant.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Geen honger?' Vroeg ik haar, aangezien ik aan haar stem kon horen dat ze er geen zin in had, zelf maakte het niet veel uit wat ik at. Ik kon net zogoed een dier opeten, in mijn wolvengedaante dan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik loop naar mijn kast en kijk even of ik iets gemakkelijk heb. Ik zucht. Alleen de kleedjes kan ik zonder moeite aandoen. Ik kies voor het blauwe kleedje en wacht tot Virgo uit de badkamer is.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Catherine | Demon
    Ik schudde zuchtend mijn hoofd.
    ''Jawel, maar..-'' ik zuchtte, wuifde het weg en keek hem aan.
    ''Jij wel?'' vroeg ik hem, terwijl ik even naar buiten keek. De zon stond al iets lager, maar nog steeds niet goed genoeg. Ik kon nog wel even wachten, al helemaal omdat ik niet herkend wou worden.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 14:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Virgo Dules
    Ik stap uit de badkamer en wenk naar Elena. 'Kom je? Ik heb alweer honger.' Ik loop naar de deur en wacht even op haar.


    On wednesdays we wear black

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Nee niet echt' Andwoorde ik schouderophalend, als ik honger had zou ik vanavond wel een konijn pakken ofzo. Aangezien dat beter was dan een mens vermoorden als die in het bos rondliep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    '2 minuutjes.' zeg ik, ren vlug de badkamer in en kleed zich uit. Dan spring ik in mijn blauw kleedje en doe even voorzichtig voor mijn arm. Ik schuif mijn voeten in mijn ballerina's. Ik borstel vlug mijn haar en loop dan weer de kamer in. 'Ik ben klaar.' glimlach ik en loop naar hem toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Adora Witchsinner/Evangeline
    Ik werd wakker en liep naar de kantine. Ik pakte wat fruit en ging zitten. Ty en Alex kwamen discusiërend (?) naar binnen. Ik nam een hap van mijn appel en liep met de appel nog in mijn handen naar buiten. Daar veranderde ik in Evangeline en vloog naar het dak. Op het dak at ik de appel op en keek naar de lucht. Ik ging op het dak liggen, met mijn vleugels naast me. Bijna viel ik van het dak af. Ik vloog langs het raam van de kantine en kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik landde op de grond en liep weer naar binnen, als Adora.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ik heb zin in de avoooooond in de RPG D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Tis al avond avondeten begint
    kmoe afsluiten... :'( bye tot vanavond]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Nonchalant hou ik de deur voor haar open. 'Dames eerst.' glimlachte ik. Ik doe de deur dicht en loop dan zelf rustig de trappen af naar beneden, zouden ze kip hebben?


    On wednesdays we wear black