• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [Tis al avond avondeten begint
    kmoe afsluiten... :'( bye tot vanavond]


    Doegg'x


    On wednesdays we wear black

    [Nee ik bedoel echt avond-avond, rond 8/9 uur :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    [Nee ik bedoel echt avond-avond, rond 8/9 uur :"D]

    [hoezo dat?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    {De weerwolfen die dan in het bos rondlopen :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [En Catherine die voedsel gaat zoeken 8D ~demon-ding, ghehe-]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik ben vanavond trouwens uit eten.. Weet niet presies waneer ik weg ben en waneer ik terug kom.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik zuig veel liever egocentrische demonen leeg. Hebben we daar ten minste één minder van op de wereld,' bijt de vampierjongen terug.
    'Luister eens goed jij arrogante bloedzuigende eikel,' begint Vigro en hij laat een vlammetje op zijn handen verschijnen. 'Als je ook nog maar een vinger uitsteek richting dit meisje hier, dan zal ik zeker niet aarzelen maar je gewoon in een hoopje as laten verbranden, begrepen?' Hij gaat wat dichterbij hem staan en strijkt met het vlammetje over zijn gezicht.
    Ik zucht even waarna ik een stap naar voren doen en Vigro's arm wegtrek. Okee, ergens is het wel lief wat hij doet maar ik kan mijn eigen gevechten wel vechten. Ik werp Vigro weer een waarschuwende blik toe waarna ik me op vampierjongen richt. 'Hou gewoon die vieze sigaretten van je bij me vandaan,' zeg ik op een rustige toon.
    Virgo werpt me een verontwaardigde blik toe en loopt er daarna vandoor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Dank je.' zeg ik en loop door de deur naar beneden. We lopen rechtstreeks naar de kantine. Ik pak een bord spaghetti en zet het op een dienblad dat ik met moeite vast kan houden. De kok zet er nog een glas cola op en ik glimlach dankbaar naar hem. Dat scheelt alweer wat gestuntel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyson Rush, vampier.
    'Luister eens goed jij arrogante bloedzuigende eikel,' beet de demon. Een vlammetje liet hij tevoorschijn komen op zijn hand, terwijl ik hem lachend afwachtte op wat hij nog meer had te zeiken. 'Als je ook nog maar een vinger uitsteek richting dit meisje hier, dan zal ik zeker niet aarzelen maar je gewoon in een hoopje as laten verbranden, begrepen?'
    De demon komt wat dichter bij me en strijkt met het vlammetje over mijn gezicht. Als ik nu een gewoon mens of een ander monster, die er niet tegen kon, was geweest – dan bevond er zich nu een enorme brandblaar op mijn gezicht, maar dat ben ik dus niet.
    Ik krijg een bespottende glimlach op mijn gezicht. Wilt hij serieus een vampier proberen te bedreigen met dít? Had hij echt niets beters? “Ik ben een facking vampier, dan voel ik die hitte die over mijn gezicht heen gaat, helemaal niet. Zelfs niet een greintje pijn. Maar volgens mij is dit demoontje een beetje dom en heeft hij zijn huiswerk niet gedaan, omdat hij te druk bezig was met het proberen om stoer een bedreigend over te komen.” Had ik hem met een honende glimlach verteld.
    Cassie aka Skyler stapt even naar voren en trekt de arm van de o-zo bedreigende demon weg. Ze werpt hem een waarschuwende blik toe en richt zich dan op mij. 'Hou gewoon die vieze sigaretten van je bij me vandaan,' zegt ze op een rustige toon.
    De demon werpt een gekrenkte blik naar 't meisje en gaat er dan vandoor.
    “Oke, later gozer. Tot 't volgende gezellige gesprek!” Zei ik hem achterna toen hij wegliep.
    En dat meende ik ook. Ik kon altijd wel lachen bij dit soort gesprekken.
    “Lieverd,” begon ik het op een andere boei te gooien. Ik geloofde namelijk dus echt niét dat zij Cassie heette! “Ik doe wat ik wil.” Knipoogde ik haar.
    “Trouwens, als je dat tegen elk monster ga zeggen - luisteren ze toch niet. Zeker niet naar een mensenmeisje.” Zei ik, waarna ik vervolgens wegliep.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 20:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Madeleine Price

    Na een tijdje liep ik weer terug naar mijn kamer, ik ging me omkleden voor het eten. Virgo en Elena waren al weg, gelukkig. Ik schoot in een zwarte jurk die ongeveer 560 euro waard was, en trok hoge hakken aan. Daarna deed ik nog even mijn haar en rende naar de kantine. Daar pakte ik een bord met pizza, en een cola, en keek om me heen. Waar kon ik gaan zitten?

    [Bij wie kan Madeleine aan tafel komen zittem?]


    If we burn, you burn with us. <3

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Kan ik je helpen?' vraagt er plots iemand achter me. Ik draai me om en zie een man van middelbare leeftijd achter me staan. 'Wat bedoelt u?' vraag ik verwart. Hij lacht en wijst naar mijn arm, spreekt een paar woorden uit en mijn gips verdwijnt net als de breuk in mijn arm. Ik kijk even naar Virgo als de man weg is. 'Moesten we daarom inbreken in het EHBO lokaal?' Ik schud lachend mijn hoofd en pak mijn dienblad nu met 2 handen vast.

    [iemand Elena ontmoeten of praten ?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ze kan bij Adora komen zitten, die komt net weer binnen na een klein tochtje naar het dak en terug]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Adora Witchsinner
    Ik pakta wat cola en ging weer zitten. Ik probeerde wat gedachten te lezen, maar daar was ik te moe voor. 'Hopen dat Arthur nu niet verschijnt,' mompelde ik tegen mezelf.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Kan ik je helpen?' vraagt er plots iemand achter me. Ik draai me om en zie een man van middelbare leeftijd achter me staan. 'Wat bedoelt u?' vraag ik verwart. Hij lacht en wijst naar mijn arm, spreekt een paar woorden uit en mijn gips verdwijnt net als de breuk in mijn arm. Ik kijk even naar Virgo als de man weg is. 'Moesten we daarom inbreken in het EHBO lokaal?' Ik schud lachend mijn hoofd en pak mijn dienblad nu met 2 handen vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Tyler Jacob Loghwood
    Ik loop de kantine binnen en zie Adora zitten. Even twijfel ik tussen mijn hoofd dat nog steeds beledigt is door haar grapje met het vallen van het dak, en het feit dat ik dolgraag bij haar wil zitten. Ik kijk even hulpeloos naar Alex die tegelijk met mij binnengekomen is. 'Ga maar bij haar zitten.' raad hij me aan en hij loopt weg. Ik pak een dienblad, zet er een bord met een stuk pizza op en pak een flesje sprite. Ik loop naar Adora toe en laat me naast haar vallen. 'Hi, again.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'